![]() |
3 Wensen
Wat zou je wensen als je drie wensen mocht doen...
|
ik zou wensen dat ik dit jaar mijn examen haal
dat ik na mijn examen in 4 jaar mijn opleiding afmaak en na mijn opleiding meteen een baan kan vinden en dan wordt ik heel gelukkig :) |
-ware liefde
-mandarijnenboom -nog miljoen wensen |
Citaat:
mjah ik wens dat ik gezond blijf en dat ik veel geld mag krijgen :rolleyes: ;) en mn laatste wens is duizend wensen :p |
dat ik en mijn familie en vrienden gezond blijven
dat ik en mijn fam en vrienden veel geluk mag hebben ....... veel geld zou ook niet gek zijn |
-veel GELD en mijn diploma en nog meer wensen wenzen!!!!!!
|
- paginaomslamachine
- koekje - dat ik fb+ word :rolleyes: :p |
Citaat:
maar als ik nu gewoon slaag dit jaar, ga ik volgend jaar vervolgopleiding doen, en als ik daar 4 jaar over doe issie toch wel wat goedkoper dan wanneer ik er 5 jaar over doe :o en als ik dan een baan heb gevonden ga ik heel rijk worden :o |
#1 Die Ene.... :o
#2 Vermogen om te vliegen (net als peter pan :D ) #3 Mucho geld |
1) dat alle enge ziekten uit de wereld verdwijnen
2) dat alle hongerende mensen op de wereld eten krijgen 3) dat alle arme mensen op de wereld geld krijgen. (maar niet teveel, want anders is dat geld niets meer waard) Ow ik ben natuurlijk ook arm, als student, dus ik wil ook wel een miljoentje :) |
een leuk leven--> goede gezondheid, lief gezin, opleidingen af en leuk werk enz enz
een perfecte wereld--> wereldvrede, geen armoede, honger ed genoeg geld op de bank zodat ik elke maand genoeg heb om van rond te komen.. --> eigenlijk een goede baan... want ik wil wel werken anders is het zo saai.. Of misschien ruil ik er een om nog 10 andere wensen te doen.. maar dat staat een beetje gierig.. |
1) iedereen (+moi) om me heen gelukkig/gezond worden/blijven
2) slagen voor havo 3) altijd lekker weer |
*Dat ik alles wat ik wil ooit zal bereiken.
*Dat andere mensen alles wat zij willen ooit zullen bereiken (op een paar mensen na natuurlijk, anders zitten ze mij in de weg) *tjah... dan heb ik alles eigenlijk wel... |
hmmm
1. dat ik een goeie baan kan vinden dadelijk 2. en als je dan toch goed bezig zijn, eeen leuke vriend (met alles erop en er aan) 3. het ideale huis :D |
(*) Geluk en gezondheid voor iedereen
(*) Verplegingsdiploma en naar Afrika (*) Gelukkig met vriend blijven |
Eerste. Mijn droom is om eens FB te worden van de Kantine of School & Studie. Ik zou die wens als eerste doen.
Tweede. Dat mijn vriendin altijd mijn vriendin mag blijven. Derde. Dat ik wensen kan doen wanneer ik dat wil. |
dat onze presentatie morgen goed komt
dat ik meer wensen mag doen dat ik rijk en gelukkig word :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wens niet (ik probeer dingen die ik wil zelf te bereiken met een beetje veel geluk), ik hoop. :) ;) |
1. Vrede op aarde
2. Vrede op de maan 3. Vrede op Mars *kots* |
1. Vrede in het helal :p
2. Medicijn tegen alle ziekten die nu ongeneesbaar zijn, zoals aids en kanker, dat supergoedkoop te produceren is(ben ik gelijk rijk :p). 3. Dat ZIJ me ziet staan :p |
- 10 miljoen euro
- de ware liefde - geluk & gezondheid voor iedereen |
Citaat:
vooral de 2e :( |
|
1) Lente
2) Liefde 3) *geheim* ;) |
hmm ff goed denken..
- 10 miljoen euro.. - Gelukkig en gezond leven.. ennnnn - Weten wat voor opleiding ik ga doen en die met succes afronden. |
Citaat:
Nee, zeker niet. Ik was me er niet terdegen van bewust dat er een hierarchische volgorde was. Laten we dit misverstand ff uit de wereld helpen. |
Ik wens
* een leuke, lieve, knappe vriend :D * een van de rijkste personen in NL te zijn * vrede (!oorlog kost geld, oorlog is kinderachtig, met oorlog komen we toch ni verder anyway als Bush toch actie onderneemt moet Nederland NIET meehelpen we zouden het geld in NL zelf moeten investeren niet in Bush zielige 'oliemachtspelletjes' waar alleen hijzelf en z'n metgezellen beter van worden inclusief BLAIIIIIRrr die naam alleen al !) :p 'May all of my wishes or something better come true in easy and pleasent ways for the highest good of all' Als je dat eronder zet komen je wensen uit dus ik raad iedereen aan om dat rode stukje over te nemen en bij je wensen plaatsen!!! :D (y) SUCCES* |
Citaat:
ik schrok al... ;) misdschien moet je de volgorde van je wensen aanpassen ;) |
1. Dat ik en iedereen in mijn familie en vriendenkring gezond blijft.
2. Dat ik een vriendin krijg. 3. Dat er geen criminaliteit en terrorisme is. Wens 1 kan vervuld worden, wens 2 ook wel denk ik :D wens 3 niet :( |
1. Gelukkig zijn wanneer ìk dat wil
2. Een goed boek schrijven 3. In 1x mijn VWO halen Ow ja, ik zou eigenlijk ook wel gezond blijven en al.... Nou, dat is dan mijn vierde wens of zo... |
- gelukkig worden
- m'n school zonder problemen afmaken - een leuke vriend vinden, waarmee ik gelukkig word |
-Dat iedereen gelukkig is en dus niet in armoede leeft.
-Dat ik volgend jaar slaag -Dat ik nog meer mag wensen ;) |
Ik zou iets onrealistisch wensen.
Kunnen vliegen ofzoiets, onsterfelijkzijn, de mooiste hoer op aarde neuken, dat soort dingen. |
Gelukkig zijn.. (en da's een breed begrip voor mij ja ;))
|
-dat ik ergens gesponsort kan surfen op moui
-dat ik een lief meisje tegenkom -dat zij mijn eerste wens niet verwerpt;) |
Citaat:
|
dat ik iedereen mijn wil kan opleggen
dat ik een lang gezond leven heb dat men over duizenden jaren nog aan mij terugdenkt en er een feestdag is op mijn verjaardag :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm...
ik wens: mijn VWO diploma....: dat ik een hele leuke vriend krijg.. (heb al iemand op t oog)... enne: dat ik meer kans krijg om muziek te maken met andere mensen... |
1. Geen twijfels meer aan mn hoofd...
2. Gezondheid en geluk voor de mensen waar ik van hou 3. Geen oorlog meer, nooit meer |
1. Onsterfelijk
2. Rijk 3. Wijs |
-geluk
-gezondheid en de derde denk ik nog over na |
dat mijn gezondheid nooit achteruit gaat
dat ik de macht over de wereld krijg (ALS het dan fout gaat weet ik tenminste wie er verantwoordelijk voor is) onsterfelijkheid |
1) Dat mijn dromen uitkomen (de baan die ik wil, de man, het leven, het reizen, het huis, evt kinderen of honden)
2) Dat ik gelukkig ben en tevreden als die dromen uitkomen 3) *weet niets* Ok FB+ worden :D *loopt mee met anderen die dit gekozen hadden* |
Citaat:
|
Dat ik heel goed kon zingen, echte wederzijdse liefde zou kennen en ooit bestseller schrijfster wordt.
Ik vind 'gelukkig zijn' zo'n uitzichtloze wens... net of je nu niet gelukkig bent? Ik tenminste wel... en ik ga er van uit dat ik dat de rest van mijn leven wel ongeveer blijf. |
Citaat:
|
- niet meer alleen zijn (qua vriendschap en liefde)
- dak mn havo haal - dat er nix ergs met mn hoofdpijn is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |