Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar als ik nu gewoon slaag dit jaar, ga ik volgend jaar vervolgopleiding doen, en als ik daar 4 jaar over doe issie toch wel wat goedkoper dan wanneer ik er 5 jaar over doe ![]() en als ik dan een baan heb gevonden ga ik heel rijk worden ![]() |
![]() |
|
![]() |
1) dat alle enge ziekten uit de wereld verdwijnen
2) dat alle hongerende mensen op de wereld eten krijgen 3) dat alle arme mensen op de wereld geld krijgen. (maar niet teveel, want anders is dat geld niets meer waard) Ow ik ben natuurlijk ook arm, als student, dus ik wil ook wel een miljoentje ![]()
|
Verwijderd
|
een leuk leven--> goede gezondheid, lief gezin, opleidingen af en leuk werk enz enz
een perfecte wereld--> wereldvrede, geen armoede, honger ed genoeg geld op de bank zodat ik elke maand genoeg heb om van rond te komen.. --> eigenlijk een goede baan... want ik wil wel werken anders is het zo saai.. Of misschien ruil ik er een om nog 10 andere wensen te doen.. maar dat staat een beetje gierig.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik wens
* een leuke, lieve, knappe vriend ![]() * een van de rijkste personen in NL te zijn * vrede (!oorlog kost geld, oorlog is kinderachtig, met oorlog komen we toch ni verder anyway als Bush toch actie onderneemt moet Nederland NIET meehelpen we zouden het geld in NL zelf moeten investeren niet in Bush zielige 'oliemachtspelletjes' waar alleen hijzelf en z'n metgezellen beter van worden inclusief BLAIIIIIRrr die naam alleen al !) ![]() 'May all of my wishes or something better come true in easy and pleasent ways for the highest good of all' Als je dat eronder zet komen je wensen uit dus ik raad iedereen aan om dat rode stukje over te nemen en bij je wensen plaatsen!!! ![]() ![]() SUCCES* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik schrok al... ![]() misdschien moet je de volgorde van je wensen aanpassen ![]() |
![]() |
|
1. Dat ik en iedereen in mijn familie en vriendenkring gezond blijft.
2. Dat ik een vriendin krijg. 3. Dat er geen criminaliteit en terrorisme is. Wens 1 kan vervuld worden, wens 2 ook wel denk ik ![]() ![]()
|
1. Gelukkig zijn wanneer ìk dat wil
2. Een goed boek schrijven 3. In 1x mijn VWO halen Ow ja, ik zou eigenlijk ook wel gezond blijven en al.... Nou, dat is dan mijn vierde wens of zo...
||
Citaat:
![]()
|
dat ik iedereen mijn wil kan opleggen
dat ik een lang gezond leven heb dat men over duizenden jaren nog aan mij terugdenkt en er een feestdag is op mijn verjaardag ![]()
|
1. Geen twijfels meer aan mn hoofd...
2. Gezondheid en geluk voor de mensen waar ik van hou 3. Geen oorlog meer, nooit meer
|
1) Dat mijn dromen uitkomen (de baan die ik wil, de man, het leven, het reizen, het huis, evt kinderen of honden)
2) Dat ik gelukkig ben en tevreden als die dromen uitkomen 3) *weet niets* Ok FB+ worden ![]()
|
Verwijderd
|
Dat ik heel goed kon zingen, echte wederzijdse liefde zou kennen en ooit bestseller schrijfster wordt.
Ik vind 'gelukkig zijn' zo'n uitzichtloze wens... net of je nu niet gelukkig bent? Ik tenminste wel... en ik ga er van uit dat ik dat de rest van mijn leven wel ongeveer blijf. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Primeur........ LauraJansen | 51 | 19-04-2011 21:06 | |
De Kantine |
Als jij 3 wensen mocht doen....... Associated | 41 | 16-01-2011 02:23 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
De Kantine |
Wat zou je willen kunnen? Verwijderd | 50 | 13-04-2003 12:26 | |
Psychologie |
Heeft iemand hier ervaring met psychologisch onderzoek of iets dergelijks? CodeName Egg | 16 | 18-05-2002 12:00 |