![]() |
idiote acties lijstje
is een lijstje dat ik in mn hoofd bij houd. daar staan allle idiote dingen in die ik ooit gedaan heb in mn leven
maar laatst met carnaval heb ik er een nieuwe aan toegevoegd ind e stad tilburg was guus meeuwis bezig met een live optreden. nou in het feestgedrang en al het bier kan ik ook naar heb luisteren. normaal hou ik hier niet van. maar toen zei ik zou vet zijn als ik een handtekening van m kreeg op mn kont ik dus ff wachten was helemaal niet druk. en ik vragen of hij met watervaste stift mn kont wilde signeren. hij zo ja dacht waarschijnlijk mn broek maar ik dus broek omlaag en hij heeft mn kont gesigneerd midden in de stad was wel strak van m voor liefhebbers ik heb kopietje van de foto van mn kont met zn handtekening |
Stoer
Nee, dank je |
ik heb ook wel idiote acties maar het zou wel een beetje fout zijn om die zo hier neer te zetten om er dan net als jou zo over op te scheppen.
je hebt toch wel je reet goed afgeveegd he ? :) |
vet, kep zoveel idiote/vage acties.
|
Kheb zojuist een beker melk omgegooid :/
|
PM die foto maar! TOF!!!!!
|
Citaat:
|
Hehe, ik heb wel eens naakt een rondje gerend door de straat waar ik woonde (14 was ik), wel 's avonds laat hoor.
|
Heb niet zo'n behoefte aan jouw kont, sorry. :\
Als ik nu begin met een lijste van alle idiote acties van mezelf bij te houden, raak ik zeer binnenkort overspannen.. |
Citaat:
|
Vanaf een heuveltje over schrikdraad proberen te springen,en dan met je kloten op het draad belanden :eek:
|
ik schaam me voor al die dingen maar ik zal er 1tje vertellen..
Ik heb vorig jaar mei in een kliko gezeten (een gedeeltelijk gevulde) en toen ben ik van een heuveltje afgereden.. en toen was Jackass nog niet eens zo ''in'' |
Citaat:
En ik vind het leuk om mensen te shockeren. (er liepen nog wel een paar rond) |
binnenkort ontwikkeld en op het internet verspreid!!!
|
Nouw ahm welke van al mn blunders zal k hier ff neerzetten...
Hm hijs niet egt van mij maar k heb er wel enorm om gelachen.. Ik zat dus met mijn vriend in de tram.. en er zat dus zo'n gozer die absoluut fout was... Zo'n modepoot met n oorbelletje en zo'n kuifje net als in kuifje en dan een gebleekte broek met verfkloders etc en een te strak truitje en met van die vrouwen schoenen eronder.. Het was dus eig ook egt een homo want hij zat te flirten met mn vriend. Hij had het niet door dus ik zei het en hij ging erop letten en die gast maar kijken en knipogen.. Whaha Gaat tom nog terugknipogen ook :rolleyes: :D :D :D |
Citaat:
(ja, ik voel me aangesproken) |
ik spaar mijn blunders niet...anders was ik wel heel erg lang bezig...
|
Citaat:
ik denk dat ze meer bedoelt hij zag er uit als een van die 'verwijfde homo's' dat is heel wat anders toch? er zijn er nou eenmaal een heel stel waar je t gelijk aankan zien. nou, als jij daar niet bij hoort. gelukkig toch!? |
Citaat:
Maar ok, misschien een iets te overdreven reactie. Ik zal mezelf niet meer aangevallen voelen (vind van die verwijfde types zelf ook vreselijk hoor!). |
Citaat:
|
idiote actie: afscheid nemen van je vriendje op het perron, met je verliefde kop de eerste beste trein inwaggelen, en 150 km van je huis af erachter komen dat dat nou net de verkeerde én de laatste trein was... :rolleyes: ... foutje :D
|
We hadden 2 weken terug met gym de volgende opstelling: 1 paar ringen met een stok erdoor, waar je met een koprol overheen moest springen, en daarachter een dikke mat om op terecht te komen en door te rollen.
De bedoeling was dus dat je een aanloop nam, over de stok heen dook, en een koprol maakte over de dikke mat. Zegt zo'n gast die voor mij loopt tegen een klasgenoot van me :"Nou Tim, en nu ook omgekeerd". Hij bedoelde dus vanaf de dikke mat over de stok heen duiken en dan op de zaalvloer landen en doorrollen. Afijn, iedereen lachen om die grap van die jongen, en ik zeg zo:"Dat doe ik wel ff". Dus in een onbewaakt ogenblik toen de docent net ff de andere kant opkeek (hij zou echt woedend geweest zijn als hij het had gezien), ben ik eroverheen gedoken, op de grond geland, en doorgerold (geen centje pijn, ik oefen elke week valtechnieken bij judo). Iedereen schrok en het was lekker provocerend natuurlijk :o :). Later werden er nog verhalen over verteld (zoals er vaker verhalen ove rmij de ronde doen op school), dus ik had gelijk weer naamsbekendheid. Jeez, achteraf realiseer ik me dat dit eigenlijk best wel vragen om aandacht was :o |
Citaat:
|
Citaat:
Het forum geeft mij zelfkennis dus :o (y) ;) |
eindeloze lijst. ik ben geologiestudent hoor :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |