Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ok, misschien een iets te overdreven reactie. Ik zal mezelf niet meer aangevallen voelen (vind van die verwijfde types zelf ook vreselijk hoor!). |
![]() |
|
idiote actie: afscheid nemen van je vriendje op het perron, met je verliefde kop de eerste beste trein inwaggelen, en 150 km van je huis af erachter komen dat dat nou net de verkeerde én de laatste trein was...
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
We hadden 2 weken terug met gym de volgende opstelling: 1 paar ringen met een stok erdoor, waar je met een koprol overheen moest springen, en daarachter een dikke mat om op terecht te komen en door te rollen.
De bedoeling was dus dat je een aanloop nam, over de stok heen dook, en een koprol maakte over de dikke mat. Zegt zo'n gast die voor mij loopt tegen een klasgenoot van me :"Nou Tim, en nu ook omgekeerd". Hij bedoelde dus vanaf de dikke mat over de stok heen duiken en dan op de zaalvloer landen en doorrollen. Afijn, iedereen lachen om die grap van die jongen, en ik zeg zo:"Dat doe ik wel ff". Dus in een onbewaakt ogenblik toen de docent net ff de andere kant opkeek (hij zou echt woedend geweest zijn als hij het had gezien), ben ik eroverheen gedoken, op de grond geland, en doorgerold (geen centje pijn, ik oefen elke week valtechnieken bij judo). Iedereen schrok en het was lekker provocerend natuurlijk ![]() ![]() Jeez, achteraf realiseer ik me dat dit eigenlijk best wel vragen om aandacht was ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 |