![]() |
Waar draait de slechtste dj?
Ik vroeg me af of er nog slechtere dj's waren dan die in Babbels Schoonhoven. De meesten van hier hebben ook een favoriete dj dus zullen ze ook vast wel een slechtste dj hebben.
AND REMEMBER: Als er 1 schaap over de dam stuiter vallen er meer hoge bomen ver van apen met gouden gegeven paarden aan de muur. |
Overal waar DJ Boozywoozy draait.
|
De "HuisDJ" van Plermo in Bergen, jezus wat was dat kut zeg, kuttent ook.
Schoolfeest he.... Dan is Extase toch heel wat beter(met schoolfeesten dan). |
De DJ van l'Operah in Les2Alpes... hahaha... die was echt een dieppunt..
vind de DJ's die in de Ster draaien ook allemaal nix maar ok, ken wel iemand van dit forum die t daar niet mee eens is :D |
Citaat:
maaruh ja de dj van de 7 in drunen is ook wel zeer slecht... en we zullen het niet hebben over de dj van de sisi-promo tour die onze school voor n schoolfeest had geregeld |
Citaat:
|
Citaat:
|
slechtste dj vind ik...eehmm... zenith dj
|
In de brugklas heb ik echt de stomste dj naam ooit gehoord,lijkt veel op boozywoozy.
DJ CONFETI. |
Citaat:
|
Citaat:
|
DJ Bert in onze locale discotheek is pas kut (n)
|
Citaat:
Alleen om de naam al |
Citaat:
Die gast gaat soms 20 minuten ziten poepen op de plee, terwijl zijn muziek (ski hut) gewoon doorloopt. Ik snap niet hoe die gast daar aan de bak is gekomen, want mijn winamp v.3 met crossfade plugin heeft meer skills als deze "DJ" |
dj slipmat, te huur voor weinig (moet wel om 12 uur thuis zijn) :D
|
Citaat:
(zag dat je ook uit Huizen komt) |
wat dachten jullie van scooter of hoe die gast ook mag heten. die is pas slecht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tis echt achteruit gegaan met reds (n) |
Citaat:
Tis echt achteruit gegaan met reds (n) |
Daarom kom ik er ook nooit meer. Ben nu meestal minstens een half uur rijden van Huizen te vinden.
|
Ken genoeg tenten waar mensen aan de knoppen staan die de benaming 'DJ' niet eens waard zijn, zowel vanwege hun techniek als vanwege hun platenkeus (meer vanwege het gebrek eraan).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikzelf ben dj...
1. Kraak niet iemand af omdat je de naam niet aanstaat ... 2. Iedereen heeft een andere muzieksmaak ... 3. Mixtechnisch gezien ken ik niet veel mensen die er echt op letten als ze op een feest cq. in een kroeg zijn ... Daarentegenover moet een DJ zich wel aanpassen aan het publiek, als het publike losgaat op een jump plaat ga je natuurlijk geen chille lounge draaien erna hehe ;) andersom evengoed... |
een dj in Polen, Zakopane,,, nummers waren opzich wel lache_ maar hij was echt gaar in het liedjes in elkaar over laten gaan
|
Citaat:
En een echte DJ hoeft zich niet aan te passen op het publiek, zijn boeking manager zorgt er wel voor dat hij op de juiste gigs met het luiste publiek staat. Als je dingen draait die je zelf niet leuk vind omdat het publiek het per se wil horen ben je IMO fout bezig. Een hitje is wel oke, zolang je het nummer zelf ook goed vind. |
Ja begrijp me niet verkeerd, dat is wat ik ook probeerde te vertellen, maar je publiek is koning;)...zonder haar ben je niets...:D
|
overal waar tiesto draait
|
Citaat:
Thijs is niet mn n1 DJ meer maar ik zie hem nog steeds als een muziek grootheid |
Er zijn er zoveel.
|
bij hem thuis
|
De gast die in Malibu (Drachten) draait.
Echt jammer. |
ik ben zelf ook dj... om nou te zeggen dat ik goed ben is een ander verhaal maar het publiek waar ik meestal voor draai vind het leuk...ik laat ook nooit echt stiltes vallen tussen nummers...als een dj dat continu doet vind ik dat een slechte dj...
ook als je niet aanslaat bij het publiek ben je naar mijn mening verkeerd bezig... |
Ik gok hem toch nog steeds op DJ Jacco uit de babbels in schoonhoven. En de dj van de manebrug is ook maar een boer die niet kan draaien. Gelukkig komen daar ook alleen maar boeren en die vinden het niet erg maar om nou te zeggen dat ie goed draait... Neuh niet bepaald
|
en laatst was er een dj die teveel in hetzelfde 'hokje' bleef hangen...een beetje variatie qua stijlen vind ik ook wel een belangrijke eigenschap voor een goede dj...
|
de oen die draait op die piratenzender die ik zo nu en dan tegenkom. Ik weet niet hoe de zender heet, alleen dat ze reclame maken voor harries opvoer centrum. Ik vraag me zowiezo af of die wel draait, maar kheb een hele tijd geleden iets op een bandje gezet, en daarop hoor je duidelijk dat plaat A in plaat B overloopt, maar hoe..... dat is echt om te janken.
En oja, heeft een van jullie gehoord wat DJ Jean (want zo noemt hij zichzelf) heeft gedaan met het nummer Resurection van PPK??? Dat is ook een grote ramp.... maarja, dat is hij ook |
Citaat:
Ik ben ANTI triesto ( de persoon... ) Maar mixtechnisch is hij meesterlijk! ;) |
Citaat:
|
Citaat:
ga gewoon lekker naar de manebrug weet je dat te vinden? |
De slechtste dj die ik ken?
DJ Drexz natuurlijk :p maar de zooi die ik in elkaar flans is ook niet gemaakt voor het grote publiek en het is niet eens gemaakt om echt als muziek te beluisteren. (tis meer gewoon geluid van 3 minuten wat sommige aLS muziek ervaren) anyway de muziek die ik maak is dus eigenlijk alleen voor mezelf. |
in de Steeg in Leunen *yay* stond eerst een kerel en die was echt vreselijk.. :( nu staan er ineens 2 andere jongens..
heel vreemd... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een kut gozer zeg, heeft echt wat gemist in ze opvoeding. ( heb lang met hem in zelfde ruimte gezeten, niet prettig ) En dan heb ik het trouwens niet eens over ze muziek, die naar mijn mening vaak net iets te commercieel is, maar er wel mee door kan. Verder niet echt een bepaalde slechte DJ, denk dat je al veel toe kan schrijven op dat je zelf gewoon een andere muziek smaak hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
De 7 zuigt, bubbling remixes zooi daar :p Edit: oude post maarja :D *wakker wordt* |
Ik draai vnvnd voor het eerst in een discotheek... :) ALCAZAR (www.alcazar.nl) mag 2 uurtjes draaien ongeveer... ben benieuwd of ik mezelf strax mag posten in dit topic :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |