Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die gast gaat soms 20 minuten ziten poepen op de plee, terwijl zijn muziek (ski hut) gewoon doorloopt. Ik snap niet hoe die gast daar aan de bak is gekomen, want mijn winamp v.3 met crossfade plugin heeft meer skills als deze "DJ" |
![]() |
||
Citaat:
(zag dat je ook uit Huizen komt)
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tis echt achteruit gegaan met reds ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tis echt achteruit gegaan met reds ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ikzelf ben dj...
1. Kraak niet iemand af omdat je de naam niet aanstaat ... 2. Iedereen heeft een andere muzieksmaak ... 3. Mixtechnisch gezien ken ik niet veel mensen die er echt op letten als ze op een feest cq. in een kroeg zijn ... Daarentegenover moet een DJ zich wel aanpassen aan het publiek, als het publike losgaat op een jump plaat ga je natuurlijk geen chille lounge draaien erna hehe ![]()
||
Citaat:
![]() En een echte DJ hoeft zich niet aan te passen op het publiek, zijn boeking manager zorgt er wel voor dat hij op de juiste gigs met het luiste publiek staat. Als je dingen draait die je zelf niet leuk vind omdat het publiek het per se wil horen ben je IMO fout bezig. Een hitje is wel oke, zolang je het nummer zelf ook goed vind. Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 22:11. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben zelf ook dj... om nou te zeggen dat ik goed ben is een ander verhaal maar het publiek waar ik meestal voor draai vind het leuk...ik laat ook nooit echt stiltes vallen tussen nummers...als een dj dat continu doet vind ik dat een slechte dj...
ook als je niet aanslaat bij het publiek ben je naar mijn mening verkeerd bezig... |
![]() |
|
de oen die draait op die piratenzender die ik zo nu en dan tegenkom. Ik weet niet hoe de zender heet, alleen dat ze reclame maken voor harries opvoer centrum. Ik vraag me zowiezo af of die wel draait, maar kheb een hele tijd geleden iets op een bandje gezet, en daarop hoor je duidelijk dat plaat A in plaat B overloopt, maar hoe..... dat is echt om te janken.
En oja, heeft een van jullie gehoord wat DJ Jean (want zo noemt hij zichzelf) heeft gedaan met het nummer Resurection van PPK??? Dat is ook een grote ramp.... maarja, dat is hij ook
||
Citaat:
ga gewoon lekker naar de manebrug weet je dat te vinden?
|
De slechtste dj die ik ken?
DJ Drexz natuurlijk ![]() maar de zooi die ik in elkaar flans is ook niet gemaakt voor het grote publiek en het is niet eens gemaakt om echt als muziek te beluisteren. (tis meer gewoon geluid van 3 minuten wat sommige aLS muziek ervaren) anyway de muziek die ik maak is dus eigenlijk alleen voor mezelf.
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat een kut gozer zeg, heeft echt wat gemist in ze opvoeding. ( heb lang met hem in zelfde ruimte gezeten, niet prettig ) En dan heb ik het trouwens niet eens over ze muziek, die naar mijn mening vaak net iets te commercieel is, maar er wel mee door kan. Verder niet echt een bepaalde slechte DJ, denk dat je al veel toe kan schrijven op dat je zelf gewoon een andere muziek smaak hebt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De 7 zuigt, bubbling remixes zooi daar ![]() Edit: oude post maarja ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik draai vnvnd voor het eerst in een discotheek...
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Voorronde: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 40 | 17-12-2006 13:44 | |
Muziek |
Tiesto - Just Be [20.05.2004] M. Arnoldi | 12 | 06-05-2004 23:03 | |
Muziek |
Top hardstyle en hardstyle dj's Snat$bat$ | 33 | 15-11-2003 00:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |