![]() |
waar word jij rustig van?
...
|
muziek van Norah Jones (y)
|
wierook :o
|
Als ZE naar me lacht...
|
van water... er in zwemmen of gewoon douchen of als ik binnen zit en het regent buiten...
|
Citaat:
|
Niets aan me hoofd hebben.
|
volgens mij kan je nooit niets aan je hoofd hebben... is bij mij iig nooit voorgekomen....
|
een valdispert (y)
|
Citaat:
|
denk van m'n pc....
|
ik maak mezelf wel rustig. sommige muziekjes of mensen of dingen helpen me daarbij. maar in theorie kan ik op een bankje in een drukke winkelstraat ook rustig worden
|
Citaat:
|
The Sound of Silence, A Whiter Shade of Pale, Bridge over Troubled Water etc etc etc
|
Hoi!Leuke vraag...Beetje t tegenovergestelde als waar rak je door in de paniek :)
Dingen waar ik rustig van word... -Zwemmen (is ook mn sport) -Mn muziek -Op mn kamer met allemaal kaarsen -In de zomer een stuk fietsen met mn moeder Meer weet ik zo ffies niet.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van krassen :o
|
van ff niets doen........gwoon op me bed neerploffen en dan muziekje erbij fzo...maar niet dat dat zo 1,2,3 lukt...nee
maar ben vaak errug onrustig...dus ja |
Citaat:
|
hmm... muziek meestal *ligt er wel aan welke*
bij m'n vriend in de armen liggen schrijven tekenen nagels in m'n arm zetten |
Mijn vriend, am. (wat een vergelijking ook. :o)
Wiet misschien ook wel, maar dat hangt er maar van af. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ow wacht ik weet het medicijnen.. ik zit nu hele dag half verdoofd dankzij die medicijnen maarja iets waar ik zelf iets aan kan doen weet ik niet echt.. k kijk wel wat anderen zeggen.. msschien dat ik dat ook heb |
Slapen, uiteraard.
Gewoon op mijn bed liggen, nadenken... |
muziek luisteren
|
en getroost worden
|
- muziek (k's choice, norah jones, celtic myst)
- op m'n kamer, alle lichten uit en dan kaarsjes en wierook aan |
Citaat:
Ik wil met deze opmerkingen natuurlijk niemand voor het hoofd stoten, je bent niet automatisch dom als je wiet rookt ofzo.. |
douchen, blowen en muziek luisteren.
|
muziek met een kei mooie tekst, wierook en naar buiten kijken als het schemer is.....
|
als ik heel druk in mn hoofd ben doordat ik een hele boel denk helpt het mij om naar tekenfilms te kijken of computerspelletjes te doen dat zorgt er voor dat ik ergens anders aan denk en dus rustiger wordt.
|
can die celtic muziekjes...of een mooie film
|
een knuffel
rustige muziek zelf muziek maken (tenzij het voor geen meter lukt haha) lekkere kop mango-thee yoga-oefeningen gedimd licht naar de maan staren met een sigaret in mun mond dichten tekenen |
- knuffelen. (maar wel met de door mij uitgekozen persoon)
- muziek - een warm bad, douche. Alle gedachten even op een rijtje zetten en stoom afblazen. |
lekkah een joint opsteken en ub40 of bob marley luisteren wet maar dat je daar relaxed van word :D
|
Citaat:
(tip: Smoking Beats, echt dé perfecte cd hiervoor :D) ik zie blowen trouwens niet als uitvlucht, want ik realiseer me heel goed dat hierdoor je problemen heus niet verdwijnen, maar het is gewoon lekker om er even niet aan te hoeven denken Grtz K.G. |
* me uitleven op de tennisbaan, daarna ben k dan helemaal gekalmeerd :)
* zwemmen * muziek luisteren * in bed gaan liggen met wierook * een stuk naar buiten, heb altijd de drang naar buiten te moeten |
-rennen :confused:
-wierrook :) -naar iemand toegaan die ik goed ken :) -douche :) -tekenen :) -blowen :o |
Hardlopen
Mountainbiken Wielrennen Muziek van HIM, VNV Nation, Nin Inch Nails Bloed |
ik word rustig van....
in de wei zittu bij me paarden en dan gewoon naar die beesten kijken... op me kamer muziek van norah jones met kaarsjes.. of gewoon bij me vriendje in de armen op zijn bed tv kijku of rustig praten. word rustig van me tante ze is er altijd voor me en zegt pcies de dingen die ik nodig heb..ze straalt gewoon rust uit. en van paardrijden word ik heeeel rustig (of juist niet) meestal alsk alleen ben op een mooi plekje gewoon voor me uit kijku en genieten. ja ik word rustig van alleen zijn :D |
1 Air - All I need op
2 achterover liggen op een leunstoel 3 ijskoud biertje erbij 4 vriendin op schoot |
er zijn toch nog aardig wat mensen die rustig worden van wierook (incl. me)
*grr* mn vader vind het stinken! :rolleyes: |
Muziek van Earth en The Cure
Verder ook van clean gitaarspelen over m'n dikke buizenversterker... |
- Muziek luisteren
- Op bed liggen en nadenken - Internetten |
waar ik rustig van word?
Nouja, als ik zo gewoon rustig achter me pc zit te surfen. |
Citaat:
Dan neem ik een denkbeeldige zeef en visualiseer dat ik die zeef door mijn lijf trek van mijn voeten tot voorbij mijn hoofd. Met die zeef filter ik alle negatieve energie eruit. Meestal ben ik dan na 5 minuten ontspannen. Lukt niet altijd… |
Eens een keer een avond voor de tv kunnen zitten een beetje rommelen in mijn kamertje. Later op de avond een paar biertjes en dan lekker slapen.
|
ik heb een stoel en die hangt aan een ketting aan het plafond (mijn hangstoel dus) en dan muziek aan en lekker heen en weer wiegen met de grootste knuffelaap van mn oma (ze spaarde ze en ik mocht deze hebben toen ze overleed) en dan ogen dicht en huilen.. (als ik dat moet doen natuurlijk :D)
offtopic: en ja.. k's choice is heerlijk.. vooral het nr Dad.. (nr 12 op de cd Paradise in me) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |