Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ow wacht ik weet het medicijnen.. ik zit nu hele dag half verdoofd dankzij die medicijnen maarja iets waar ik zelf iets aan kan doen weet ik niet echt.. k kijk wel wat anderen zeggen.. msschien dat ik dat ook heb |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil met deze opmerkingen natuurlijk niemand voor het hoofd stoten, je bent niet automatisch dom als je wiet rookt ofzo..
||
Citaat:
(tip: Smoking Beats, echt dé perfecte cd hiervoor ![]() ik zie blowen trouwens niet als uitvlucht, want ik realiseer me heel goed dat hierdoor je problemen heus niet verdwijnen, maar het is gewoon lekker om er even niet aan te hoeven denken Grtz K.G. |
![]() |
|
![]() |
ik word rustig van....
in de wei zittu bij me paarden en dan gewoon naar die beesten kijken... op me kamer muziek van norah jones met kaarsjes.. of gewoon bij me vriendje in de armen op zijn bed tv kijku of rustig praten. word rustig van me tante ze is er altijd voor me en zegt pcies de dingen die ik nodig heb..ze straalt gewoon rust uit. en van paardrijden word ik heeeel rustig (of juist niet) meestal alsk alleen ben op een mooi plekje gewoon voor me uit kijku en genieten. ja ik word rustig van alleen zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan neem ik een denkbeeldige zeef en visualiseer dat ik die zeef door mijn lijf trek van mijn voeten tot voorbij mijn hoofd. Met die zeef filter ik alle negatieve energie eruit. Meestal ben ik dan na 5 minuten ontspannen. Lukt niet altijd…
|
Verwijderd
|
ik heb een stoel en die hangt aan een ketting aan het plafond (mijn hangstoel dus) en dan muziek aan en lekker heen en weer wiegen met de grootste knuffelaap van mn oma (ze spaarde ze en ik mocht deze hebben toen ze overleed) en dan ogen dicht en huilen.. (als ik dat moet doen natuurlijk
![]() offtopic: en ja.. k's choice is heerlijk.. vooral het nr Dad.. (nr 12 op de cd Paradise in me) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Thee Myuki | 10 | 21-10-2004 22:43 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |