![]() |
(slechte?) doorbloeding
Als een slechte doorbloeding hebt, kan het dan zijn dat je daardoor pijnklachten hebt/krijgt? Hoe komt dat (waardoor komt dan de pijn)? En is er iets wat je er tegen kunt doen?
|
Citaat:
Volgens mij helpt massage erg goed tegen een slechte doorbloeding.... |
Citaat:
Ook lichaamsbeweging stimuleert bloedsomloop, maar ja.. daar wordt je moe van :D *is luie donder* |
Citaat:
dat er dan te weinig zuurstof ed bij je spieren is, en dat je daardoor spierpijn krijgt? Of was dat wat anders.. :S |
Pijn volgens mij niet echt maar wel tintelingen geloof ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij komt spierpijn doordat er melkzuren in je spieren opgeslagen worden ofzow :confused:
|
Citaat:
maar het staat in verbinding met te weinig toevoer van brandstoffen, daardoor wordt plaatselijk vet verbrand wat melkzuren geeft. |
Citaat:
|
Citaat:
sorry leonoor als je topic een beetje verpest is.. want je hebt eigenlijk nog steeds geen antwoord op je vraag. |
Citaat:
|
Ik heb volgens mij ook een niet zo goede doorbloeding. Heb vaak last van heel koude handen of juist heel rode (warme) handen als ik ze een tijdje naar beneden houdt. Heb er verder geen last van ofzo dat niet.. geen pijn dus. Maar waar heb jij het dan? En wat voor pijn?
|
Citaat:
|
veel bewegen is goed voor je doorbloeding. dat is ook goed tegen die vetophopingen in je bloed trouwens. als je nu veel beweegt heb je daar later veel profijt van. omdat je doorbloeding dan goed is en je dus minder ophopingen zult hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |