![]() |
De mooiste zin ooit geschreven/gezegd
Wat is voor jullie de mooiste/één van de mooiste zin(nen) ooit geschreven?
Persoonlijk ga ik voor deze: Ik wil dat je me kust Voor eens en altijd wakker In een wereld die slaapt (Frank Boeijen: "Hemel & Hel" 1989) Maar er zijn nog een heleboel anderen! Groet, |
At your service ;)
|
At your service... Wie zei dat ook al weer? :confused:
|
zie sig.
en: How Does It Feel To Be One Of The Beautiful People? (counting crows) |
"The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return."
|
"Mais les yeux sont aveugles. Il faut chercer avec le coeur."
"Ah!" dit le renard. "Je pleurerai" "C'est ta faute." dit le petit prince "Je ne te souhaitais point de mal, mais tu as voulu que je t'apprivoise..." |
Citaat:
"You are responsible for the ones you tame." Prachtig boek. |
Hebben jullie zin om mee te gaan morgen naar die schitterende pier, alwaar wij onze hengels in het water gaan gooien, in de hoop dat wij dan misschien een zeemeerminnetje kunnen opvangen, die niet alleen ontzettend mooi is, en ook nog heel erg goed in de omgang, maar bovendien een schitterende manier heeft om allerlei ziektes op natuurlijke wijze te bestrijden, zodat de wereld voortaan door kan gaan, zonder dat er ooit nog mensen ziek worden?
|
Love is like art...
|
Ik wil slapen. :cool:
|
the moon is closer to the sun, than I am to anyone
|
Wawl is stoer. :cool:
|
Citaat:
|
Ain't it good to be alive
|
Denkend aan Holland zie ik brede rivieren traag door oneindig laagland stromen :rolleyes:
|
Als ik denk dat jij denkt dat ik denk dat wij denken dat de gedachte waaraan
we denken gedacht wordt mede door het denken in doordenken dan denk ik dat er heel wat afgedacht wordt.... |
Citaat:
H. Marsman Denkend aan Holland zie ik brede rivieren traag door oneindig laagland gaan, rijen ondenkbaar ijle populieren als hoge pluimen aan de einder staan; en in de geweldige ruimte verzonken de boerderijen verspreid door het land, boomgroepen, dorpen, geknotte torens, kerken en olmen in een groots verband. De lucht hangt er laag en de zon wordt er langzaam in grijze veelkleurige dampen gesmoord, en in alle gewesten wordt de stem van het water met zijn eeuwige rampen gevreesd en gehoord. :D |
Neuken.
|
Love is the life of the soul
It is the harmony of the universe. |
van my luv: ik hou van je
|
Hoi
(nee, ik besteed niet zoveel moeite aan mooie zinnen/formuleringen) |
Zijn er veel, maar geen een is de mooiste.
Een paar mooie zijn: "Life is like a box of chocolats, you never know what you're gonna get" " There is no knowledge, that is not power" "Real friendship is when silence becomes comfortable" |
Citaat:
dan heb ik van jou een woord nodig.."pier" pier? dat is gvd een goed woord:D |
don't say I'm out of touch
with this rampant chaos - your reality I know well what lies beyond my sleeping refuge the nightmare I built my own world to escape |
Martin Luter King:
we learn to fly the air like birds we have learn to swim the see lik fish and we have learn to walk the earh like brothers and sisters |
Citaat:
|
"Kennis is macht."
"It's better to burn out than to fade away." Walgelijk cliche, ja. Maar dat mag. "I think I'll just stay alive." "Geef die joint 'ns door." "Neuken?" Het niveau stijgt met elke minuut die ik wakkerblijf. (En dat terwijl ik nog 'n boekverslag in elkaar moet flansen, nu. :|) |
het leven is een lift, elke dag een nieuwe verdieping :D lol
ok nu serieuseus Iedereen heeft de potentiele mogelijkheid superblij te zijn en ik ben al superblij om het fiet dat al die potentiele mogelijkheden over deze aarde om mij heen rondlopen :D Dus ga op zoek naar je eigen geluk, en geloof in jezelf bron: mijn eigen brein of deze De slimste mens is hij die weet wat hij niet weet socrates |
1. Hasta la victoria siempre. ¡ Patria o Muerte !
Te abrazo con todo fervor revolucionario. 2. Its better to die on your feet, then to live on your knees! 3. I hate myself and i want to die! 4. It's Hard To Stop Crying When The Only Person Who Can Make You Stop Is Making You Cry |
to be or not to be
william shakespeare... cheers... * die zin doet me egt wat.. traantjus * maar ook nog every woman is a fucking princess... verzonnen door de enige egt ikkus.. ohw jeeh als je er niet meej eens bent :mad: |
every tear reflects te sunlight
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beatles ofzo?
|
Ik vind:
Wil je dansen met illusies in gedachten (Abel- Onderweg) |
So, so you think you can tell
Heaven from Hell, Blue skys from pain. Can you tell a green field From a cold steel rail? A smile from a veil? Do you think you can tell? And did they get you to trade Your heros for ghosts? Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze? Cold comfort for change? And did you exchange A walk on part in the war For a lead role in a cage? How I wish, how I wish you were here. We're just two lost souls Swimming in a fish bowl, Year after year, Running over the same old ground. What have we found? The same old fears. Wish you were here. |
Citaat:
hoezo heerschend nummer!!!! |
Ga nu maar liggen liefste, in de tuin
de lege plekken in het hoge gras ik heb altijd gewild dat ik dat was een lege plek voor iemand om te blijven Rutger Kopland |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
baby, you're a rich man |
O, kon ik maar sterven! Als een akkoord opgaan in de eeuwige harmonie...
Uit: Fanny, Marcellus Emants |
"How does it feel to be
One of the beautiful people? Now that you know who you are What do you want to be?"-The Beatles, "Baby You're a Rich Man". dies dan gelijk wel heel mooi :) |
Don’t be dismayed at good-byes. A farewell is necessary before we can meet again. And meeting, after certain moments or lifetimes, is certain for those who are friends.
't Heeft wel wat, vind ik... :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |