Advertentie | |
|
![]() |
|
Hebben jullie zin om mee te gaan morgen naar die schitterende pier, alwaar wij onze hengels in het water gaan gooien, in de hoop dat wij dan misschien een zeemeerminnetje kunnen opvangen, die niet alleen ontzettend mooi is, en ook nog heel erg goed in de omgang, maar bovendien een schitterende manier heeft om allerlei ziektes op natuurlijke wijze te bestrijden, zodat de wereld voortaan door kan gaan, zonder dat er ooit nog mensen ziek worden?
||
![]() |
Citaat:
H. Marsman Denkend aan Holland zie ik brede rivieren traag door oneindig laagland gaan, rijen ondenkbaar ijle populieren als hoge pluimen aan de einder staan; en in de geweldige ruimte verzonken de boerderijen verspreid door het land, boomgroepen, dorpen, geknotte torens, kerken en olmen in een groots verband. De lucht hangt er laag en de zon wordt er langzaam in grijze veelkleurige dampen gesmoord, en in alle gewesten wordt de stem van het water met zijn eeuwige rampen gevreesd en gehoord. ![]() |
![]() |
|
Zijn er veel, maar geen een is de mooiste.
Een paar mooie zijn: "Life is like a box of chocolats, you never know what you're gonna get" " There is no knowledge, that is not power" "Real friendship is when silence becomes comfortable"
||
![]() |
Citaat:
dan heb ik van jou een woord nodig.."pier" pier? dat is gvd een goed woord ![]()
|
Verwijderd
|
"Kennis is macht."
"It's better to burn out than to fade away." Walgelijk cliche, ja. Maar dat mag. "I think I'll just stay alive." "Geef die joint 'ns door." "Neuken?" Het niveau stijgt met elke minuut die ik wakkerblijf. (En dat terwijl ik nog 'n boekverslag in elkaar moet flansen, nu. ![]() Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 01:11. |
![]() |
|
![]() |
het leven is een lift, elke dag een nieuwe verdieping
![]() ok nu serieuseus Iedereen heeft de potentiele mogelijkheid superblij te zijn en ik ben al superblij om het fiet dat al die potentiele mogelijkheden over deze aarde om mij heen rondlopen ![]() bron: mijn eigen brein of deze De slimste mens is hij die weet wat hij niet weet socrates
|
1. Hasta la victoria siempre. ¡ Patria o Muerte !
Te abrazo con todo fervor revolucionario. 2. Its better to die on your feet, then to live on your knees! 3. I hate myself and i want to die! 4. It's Hard To Stop Crying When The Only Person Who Can Make You Stop Is Making You Cry
|
to be or not to be
william shakespeare... cheers... * die zin doet me egt wat.. traantjus * maar ook nog every woman is a fucking princess... verzonnen door de enige egt ikkus.. ohw jeeh als je er niet meej eens bent ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
So, so you think you can tell
Heaven from Hell, Blue skys from pain. Can you tell a green field From a cold steel rail? A smile from a veil? Do you think you can tell? And did they get you to trade Your heros for ghosts? Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze? Cold comfort for change? And did you exchange A walk on part in the war For a lead role in a cage? How I wish, how I wish you were here. We're just two lost souls Swimming in a fish bowl, Year after year, Running over the same old ground. What have we found? The same old fears. Wish you were here. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Don’t be dismayed at good-byes. A farewell is necessary before we can meet again. And meeting, after certain moments or lifetimes, is certain for those who are friends.
't Heeft wel wat, vind ik... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wint de verhalenwedstrijd? Verwijderd | 142 | 10-07-2006 11:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sex voor het huwelijk Emoboy | 139 | 21-03-2005 13:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |