![]() |
[smoesjes] te laat op school
wat is volgens jullie de beste smoes om te gebruiken als je te laat op school komt?
|
"ik had een borrel"
|
"verslapen.."
|
ik gebruikte altijd 'de tram had 'n lekke band.'
die vonden ze meestal dan erg grappig, en dan is 't al snel goed. :) |
tegenwind, is geen smoesje, hier in het noorden waait het altijd :/
buskaart op zak en zeggen dat de bus vertraging had door een of andere boer die met ze trekker zo sloom reed, hier in het noorden rijden altijd boeren op hun slome trekkers :/ |
Ik heb een wekker van IKEA. :o
offtopic: Kikkerkut?? Ieuw, daar moet ik nu even niet aan denken. (n) :eek: |
ik kom bijna nooit te laat
en als ik dat wel ben is het gewoon pech gehad, want de concierges zeggen dat je al je goede redenen voor het telaat komen bij de coordinator moet uitleggen, en die kent de meeste smoesjes zo onderhand wel...... |
ik had nooit smoesjes, ik was bevriend met de concierge en die schreef briefjes maar noteerde ze zelf nooit in zo'n map :)
|
dat ik moest schijten
|
Niets zeggen en gewoon te laat komen.
|
Citaat:
of Ik moest mijn schoenen nog oppompen. |
ikkonnie slapenvannacht.. om 3 uur sliep ik nog niet. en als ik hier alseen zombie erbij zit heb ik er ook nix aan...toch?
(wrom doen op de schoolcomputers de spatie het nooit!!!) |
tandarts/orthotondist/oogarts/dokter/etc.
|
deze werkt bij mij altijd:
ik moest een lief verdwaalt kleutertje dat zijn mama niet kon vinden even de weg wijzen dat vind iedereen zoooooo lief, dan zeuren ze vast niet meer |
de wissel stond fout
|
Ik heb gisteren tot twaalf uur achter de computer gezeten voor schoolopdrachten, en nu moet ik ook nog eens een briefje halen (snik)! (begin keihard te janken)
|
de brug zat dicht en de spoorbomen open.. trappen ze
altijd in hehe * logica * cheers |
Citaat:
ik ben blij dat ik niet op een regulieren school zit |
enof...de leraren van tegenwoordig...
ik wou altijd al es proberen van: me fiets heeft een wielklem |
Mijn schoenen waren lek, ik kon mijn fiets niet vinden, de brug was te vroeg en de bus stond open....
|
mn fiets wilde niet harder...
hoewel ik altijd op me scoot ga maar goed.... |
Citaat:
Ik was mn boeken vergeten en ik dahct dat ik er meer aan zou hebben om met boeken 5 minuten minder in de les te zitten dan zonder boeken op tijd te zijn. (y) |
Er was een oud vrouwtje gevallen, hier in het park. Dus ik ben even afgestapt om haar te helpen. Ze was helemaal geschrokken!
Ik moest met m'n kleine broertje naar de dokter, maar het liep een beetje uit. Altijd zo'n liefdadigsheids-actie. Dan vindt de congierge je gelijk lief ;) |
band lek. simpel, maar werkt altijd (y)
|
Ik kom nooit te laat :)
maar als ik later op de dag te laat kom zeg ik altijd: ik moest nog even met een leraar praten. |
niets, alsof dat zin heeft bij mij :rolleyes::(
|
Citaat:
Maargoed. Zeg gewoon dat je gisteren bedorven mossels heb gegeten en enorm aan de spuitpoep bent heb je meteen een smoesje om naar de w.c. te gaan. :D |
hoe krijg je een foto hier?
<---- |
t is ook slim ze omver te praten met woorden die ze niet snappen (de gemiddelde leraar heeft een IQ van 2)
Ik had een minderwaardigheidscomplex vanwege de volwassenwording van mijn employees in het kader van de huidige normen en waarden discussie zoals die hier gepraktiseerd word en kan daarom mijn renovatieproces niet voltooien. (uit je kop leren en heel snel opdreunen in de klas) |
Citaat:
|
Citaat:
Zorgen dat je niet laat komt, en anders moet je de gevolgen maar dragen. |
Citaat:
haha jij hebt lekker makkelijk praten :p |
ik sliep nog :o
|
Ik maak soms misbruik van mijn asma. "Dat je zo hard heb moeten fietsen en nu zó benouwd bent," doet het altijd goed :)
|
Ik ben nooit te laat, en áls ik eens te laat ben vraagt er nooit eens iemand waarom ik te laat ben (ik hoef ook nooit een briefje te halen ofzo :confused: ). :D
|
Citaat:
alles wat ik op school doe is 100% eigen verantwoording (waar ik gelukkig aardig mee om kan gaan), dus leraren worden toch niet kwaad als je niet komt :) |
'de hond deed het niet en de wekker heeft mijn huiswerk opgegeten'
ik zeg meestal gewoon de waarheid, op de meest nonchalante manier.. dan hebben ze vaak ook niet veel meer te zeggen :D |
Ik kom bijna nooit te laat, maar als ik te laat kom zeg ik altijd dat ik logistieke problemen had.. :D
Je hoeft ook geen briefje meer te laten schrijven ofzo..Ze zeggen alleen maar: volgende keer op tijd en ga maar zitten.. |
"Er lag een walvis op de weg!"
zei een jongen uit m'n klas ooit :D |
offfff...
je komt telaat de klas binnen na de pauze ofzo en doet een beetje gestressed en zegt met een beetje paniek in je stem dat je je tas kwijt bent... gevolg: je hoeft geen briefje en mag je tas ook nog gaan zoeken waardoor je nog 10 min weg kunt blijven... :p |
de brug stond open (y)
|
-Er liepen koeien over de weg..
-De bus reed niet -M'n band was lek, dus moest ik op de wit/roodgestippelde driewielermetvlaggetje van mn zusje, en als ik daarmee op school verschijn is het gedaan met mijn image en de status van de school, dus ik moest de laatste 2 km lopen voor het goede doel |
Of je zegt gewoon dat er een militaire kolonne van 180 autos reed en je er nét niet voor langs kon. Of dat je vrien(din) waarmee je fietste aangereden is en hem/haar ff naar het ziekenhuis bracht wil ook wel eens helpen.
|
-Mijn band was leeg.
-Ik moest nog een briefje inleveren voor de tandarts maar de afdelingsleidster kwam iets later. -Ik kon het lokaal niet vinden :D -Ik heb het lokaalnummer verkeerd genoteerd -Mijn horloge stond verkeerd -Ik kon nergens mijn fiets meer parkeren :D. -De kelderdeur klemde... Erg goede smoezen :rolleyes: :P |
Er stortte een ufo neer.
|
maak een briefje schrijf dr op dat de bus een lekke band had en zet dr een krabbel onder die dan zogenaamt van de bus chauffeur is :D:D 3x gelukt bij mij..
|
ongeluk met de kat van de buren ;)
|
ik werd aangehouden door de politie (als je op de scooter ofzow bent) werkt altijd bij mij :D
|
gewoon effe je handen langs je ketting halen voor je naar binnen gaat... werkt altijd
;) |
er stond een olifant op de rails!! :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |