Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik was mn boeken vergeten en ik dahct dat ik er meer aan zou hebben om met boeken 5 minuten minder in de les te zitten dan zonder boeken op tijd te zijn. ![]() |
![]() |
|
Er was een oud vrouwtje gevallen, hier in het park. Dus ik ben even afgestapt om haar te helpen. Ze was helemaal geschrokken!
Ik moest met m'n kleine broertje naar de dokter, maar het liep een beetje uit. Altijd zo'n liefdadigsheids-actie. Dan vindt de congierge je gelijk lief ![]()
||
Citaat:
Maargoed. Zeg gewoon dat je gisteren bedorven mossels heb gegeten en enorm aan de spuitpoep bent heb je meteen een smoesje om naar de w.c. te gaan. ![]()
|
t is ook slim ze omver te praten met woorden die ze niet snappen (de gemiddelde leraar heeft een IQ van 2)
Ik had een minderwaardigheidscomplex vanwege de volwassenwording van mijn employees in het kader van de huidige normen en waarden discussie zoals die hier gepraktiseerd word en kan daarom mijn renovatieproces niet voltooien. (uit je kop leren en heel snel opdreunen in de klas)
||
Citaat:
Zorgen dat je niet laat komt, en anders moet je de gevolgen maar dragen.
||
![]() |
Citaat:
haha jij hebt lekker makkelijk praten ![]() |
![]() |
|
Ik ben nooit te laat, en áls ik eens te laat ben vraagt er nooit eens iemand waarom ik te laat ben (ik hoef ook nooit een briefje te halen ofzo
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() alles wat ik op school doe is 100% eigen verantwoording (waar ik gelukkig aardig mee om kan gaan), dus leraren worden toch niet kwaad als je niet komt ![]()
|
![]() |
offfff...
je komt telaat de klas binnen na de pauze ofzo en doet een beetje gestressed en zegt met een beetje paniek in je stem dat je je tas kwijt bent... gevolg: je hoeft geen briefje en mag je tas ook nog gaan zoeken waardoor je nog 10 min weg kunt blijven... ![]()
|
-Er liepen koeien over de weg..
-De bus reed niet -M'n band was lek, dus moest ik op de wit/roodgestippelde driewielermetvlaggetje van mn zusje, en als ik daarmee op school verschijn is het gedaan met mijn image en de status van de school, dus ik moest de laatste 2 km lopen voor het goede doel
|
Verwijderd
|
-Mijn band was leeg.
-Ik moest nog een briefje inleveren voor de tandarts maar de afdelingsleidster kwam iets later. -Ik kon het lokaal niet vinden ![]() -Ik heb het lokaalnummer verkeerd genoteerd -Mijn horloge stond verkeerd -Ik kon nergens mijn fiets meer parkeren ![]() -De kelderdeur klemde... Erg goede smoezen ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Invullen! :DELICIOUS | 67 | 16-08-2011 13:41 | |
De Kantine |
Saai of a bitch # 788 Tink* | 500 | 30-12-2009 23:49 | |
Algemene schoolzaken |
Te laat op school... Ceespop | 114 | 23-01-2007 20:27 | |
Algemene schoolzaken |
te laat komen sportbabe | 49 | 10-04-2003 16:25 | |
Algemene schoolzaken |
smoesjes voor te laat komen sungirl | 30 | 30-05-2002 14:58 | |
Algemene schoolzaken |
Wat zijn goede smoesen om te verklaren dat je te laat bent Chandler | 54 | 24-02-2002 20:31 |