Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dat je een ongelukje hebt gehad helpt altijd, dus was je fiets kaduk, en moest je de rest lopen......., je zet je fiest 1 straat voor de school, en klaar, trappen altijd in, en als ze moeilijk doen, zeg, kom dan gaan we er naartoe, help trouwens altijd bij de concerges, dat ze uit hun stoel moeten komen om jouw ''onschuld'' te bewijzen, ze zitten zo lekker, dus is het geldige reden...
|
![]() |
nou... Ik stapte dus op de fiets, en toen was ik bijna op school, kom ik er8er dat ik mij OLILYsjaaltje niet om had!! Nou das toch echt wel een ramp, en zo kon ik me natuurlijk niet vertonen, dan voel ik me veel te bloot. dus ik naar huis, en wil m'n groene sjaaltje omdoen.. Wat denk je, ze liggen allemaal in de kast behalve die ene!! Nou en als ik die kleren aanheb, moet daar toch echt een groen sjaaltje bij!! Dus ik maar andere kleren aandoen, die eigenlijk helemaal niet staan, maar ja, ik moet toch nog een beetje optijd zijn, dus doe ik er dit keer maar een uurtje over... Nou ik dus weer op de fiets, begint het keihard te regenen!! (niet gezien??? nou dan was het zeker plaatselijk) al m'n frutsels uit m'n haar!!! nou ik denk dit gaat echt niet langer zo, dus ik maar weer naar huis, en doe andere kleren aan... Nou en hier sta ik dan als alto.....
je kunt het altijd proberen he...
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zeg altijd dat ik of ff naar de wc was(maar je bent net binne, ja en?) of dat ik ff de concierge moest helpen(zozo dat is aardig van je) |
![]() |
|
![]() |
ook altijd goed ook als je een uurtje geen zin hebt, haar lenzen waren uitgevallen, en we moesten dus naar de optichien om nieuwe te halen, want je hebt natuurlijk maandlenzen... en waarom moest jij dan mee?? Omdat ze achterop moest, je kan haar toch niet alleen laten fietsen??
Ondertussen zitten jullie lekker in de stad.... werkt altijd!
|
Offe:
leer-aars: Zeg jongeman, waarom ben jij te laat? leer-ling: Nou dûh. De bel ging voordat ik hier was! Of zeggen dat je aan je werkstuk bezig was in de mediatheek en dat een of andere debiel 20 plaatjes moest printen vóór jou en dat die kutprinter er dus zo ontzettend lang mee bezig was. (TIP: laat uit "kutprinter" het "kut"-deel weg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en na een uur kwam er een oud vrouwtje en die heeft me bijgebracht, maar toen was ik wel te laat.... Ik had een black-out, ik wist niet meer wat ik hier deed, waarom ik het deed en was de zin van het leven vergeten. Ik zag een ongeluk! ![]() Toen ik vanochtend uit mijn raam keek zag ik dat mijn hond weer van zijn ketting af was. Bijt ie wel vaker door. Maar ik ben de halve ochtend bezig met er uiteindelijk achterkomen dat ie vannacht voor de verandering in de schuur is gaan slapen... Ik kwam een alien tegen. ik was zo geschrokken dat ik pas na een uur erachter kwam dat het toch meneer (...) van Frans was. Foutje... ![]() Nu wat serieuze tips: Ik werd onverwacht ongesteld (voor als je een meisje bent) Deze wordt bij ons op school nog wel eens gebruikt: Ik was naar de dokter/tandarts/ortho. Moeilijk na te kijken. Vanochtend was ik vanwege een zware migraine nog van plan thuis te blijven, maar ik ben uiteindelijk wel naar school gegaan (wekt medelijden en bewondering op, als ze je geloven dan). Je kunt ook nog altijd zeggen dat je je verslapen hebt, en dan er het beste van hopen... Heej succes [Dit bericht is aangepast door M@R (19-09-2001).]
|
![]() |
Zeg dat je je oudtante in de stad was tegenkomen, en dat ze meteen wou weten hoe het nu met je was. En natuurlijk moesten jullie nog ff de laatste roddels uitwisselen over het koningklijkehuis en ga zo maar verder. Je probeerde het natuurlijk wel om haar duidelijk te maken dat je nu echt weer verder moest maar ze had al 3 weken niet met iemand gepraat dus je vond het ook zo zielig om haar daar zo te laten staan.
Als je geluk hebt trappen ze er in en anders vinden ze het vast wel een mooi verhaal |
![]() |
|
![]() |
me broer heeft een keer deze smoes gebruikt:
con: Waarom ben je te laat? broer: Ik heb gistere gefitnist en nou had ik vanochtend toch een spierpijn, ik kon de trappers van me fiets amper ronddraaien. En tja ik moet 10 km fietsen dus dat ging niet al te makkelijk. con: tja kan gebeuren Ga nu maar snel naar je les. |
![]() |
|
![]() |
nou, je kan natuurlijk ook zeggen dat je sleutels kwijtwaren (wellis gebeurd) kwam ik een uur te laat.
zeggen dat er een ongeluk was gebeurd en je daardoor helemaal om moest rijden (werkt egt) zeggen dat je een oude dame hebt geholpen met oversteken, ze zullen je daad zo goed vinden dat ze zo vergeten dat je te laat was. of mijn moeder was ziek, moest ik mijn kleine broertje/zusje naar school brengen. moet ik heel dat dorp door, is dat kind de tas vergeten, zonder gaat niet, want hij/zij moet veel drinken en kan niet zonder knuffel, dus ik weer terug en weer terug heel dat stuk. kind in klas gebracht, weer terug naar huis, is mijn tas nog niet ingepakr, snel alles bij elkaar geraapt , brood gemeerd in mijn tas gedaan en hierheen gecrossed |
![]() |
|
ik had een goeie (waargebeurd).
Mn moeder is werken en die had de deur op slot gedaan toen ze ging, want ik lag nog boven in bed. Toen stond ik dus op om te eten enzo. Wilde ik naar school gaan was de deur op slot en ik had geen sleutels, kon ik dus ook niet bij mn fiets. Dus ik mn opa gebeld (die heeft reserve sleutels) en die kwam de deur open maken, en nu ben ik dus te laat.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |