Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2001, 18:42
Chandler
Chandler is offline
....
Oud 11-09-2001, 18:46
Vos
Vos is offline
ik:mijn band is lek!
con. : helemaal niet..
ik: ga kijken dan..
con. : hmm laat maar, asjeblieft (briefje gevend..) hehe
Met citaat reageren
Oud 11-09-2001, 18:48
kweety
kweety is offline
sorry maar mijn trapper vloog eraf. is mij ook al een keer echt overkomen. dus ze geloven het nu wel
Oud 11-09-2001, 18:54
Chandler
Chandler is offline
is dit alles???
Oud 11-09-2001, 20:48
stalkgirl
stalkgirl is offline
stroom was uitgevallen dus mn wekker deed ut niet
Oud 11-09-2001, 21:15
leintjuh
leintjuh is offline
ik ging met de bus naar school.. en toen die bus na 15 min. te laat kwam aanrijden was de bus een stuk in de sloot gereden.. de hijskraan moest komen en proberen de bus eruit te trekken.. zijn kraan was eraf gevallen en toen moesten we wachten op een andere hijskraan.. en toen was die bus eindelijk uit de sloot..kon ie niet meer rijden.. dus moest ik verder lopen naar school

offe.. ik kwam een ufo tegen en die had me mee genomen naar de ruimte en ik zat daar met allemaal groene aliens maar daarna hebben ze me veilig weer op aarde neergezet..

enne deze..
ik stond vanochtend op.. zag ik dat mijn wekker te laat was af gegaan dus ik dacht ffies snel een doesj nemen bleek dat er een krokodil in bad zat dus ik schrok zo erg dat ik helemaal naar de andere kant van nederland was gerend en toen moest ik met de trein eerst weer naar huis enne toen nog steeds aankleden en nu sta ik hier

dat was het wel zo'n beetje.. sorry als het te veel fantasie is maar dat krijg je als je de hele dag tussen kids zit
Met citaat reageren
Oud 11-09-2001, 22:03
D@mien
D@mien is offline
Ik kon geen afscheid nemen van mijn Teddybeer
Oud 12-09-2001, 09:40
Chandler
Chandler is offline
Ah zijn er niet nog meer, wat grappige smoesen zodat je de leraar nog kan omhalen
Oud 12-09-2001, 11:51
*DKNY*
*DKNY* is offline
zeg dat je de deur achter je dicht hebt gedaan terwijl je je spullen nog binne had liggen, en even de sleutels ( die ook nog binnen lagen- en je hebt geen reserve bij de buren of in de schuur of waar dan ook)bij het werk van je vader/moeder ophalen.
Hij werkt, ik heb het zelf oook gehad, en het was geen smoes.
Oud 12-09-2001, 17:19
moedergans
moedergans is offline
dat de metro een lekke band had!
Oud 12-09-2001, 19:45
Verwijderd
Ik wilde met mijn fiets naar straat gaan, maar toen kreeg ik de poort niet open. Ik heb onwijs lang met een hamer op de schuif gemept maar ik kreeg er geen beweging in dus moest ik lopend... (is me overkomen)

Of:
De taxi zou om 8 uur voor de deur staan, maar om 8.15 was hij er nog niet. Hij kwam dus véél te laat en zo kwam ik te laat op school. (dat had ik dus ook, toen ik mijn been had gebroken)

Of gewoon géén smoes, maar een briefje halen..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 15:08
flowerpower
flowerpower is offline
de koe moest kalveren en jij moest helpen?
de fiets is gevallen, jij niet, daarom ben je te laat.
de kat had stiekum de wekker uit gezet?

[Dit bericht is aangepast door flowerpower (15-09-2001).]
Oud 15-09-2001, 18:14
PV
PV is offline
gewoon eerlijk zijn... verslapen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 18:54
skatefamke
skatefamke is offline
ik las in de universiteitskrant dat veel studenten zeggen dat hun oma net overleden is, een vriend een zelfmoordpoging had gedaan, dat soort dingen. ik vind dat te ver gaan eerlijk gezegd, maar bij zoiets zullen ze niet gauw wantrouwig gaan doen, dat is wel iets dat zeker is.
Oud 15-09-2001, 23:50
DrPain
DrPain is offline
De band van de intercity was lek en die moest vervangen worden, en toen moest iedereen de trein uit, want de machinist was nie sterk zat om hem op te krikken. En toen de band vervangen was, haddie de motor aanlaten staan en was de benzine op, dus moesten we duwen. Ik ben KAPOT!!!!
Oud 16-09-2001, 01:26
compudisc
compudisc is offline
Citaat:
*DKNY* schreef:
zeg dat je de deur achter je dicht hebt gedaan terwijl je je spullen nog binne had liggen, en even de sleutels ( die ook nog binnen lagen- en je hebt geen reserve bij de buren of in de schuur of waar dan ook)bij het werk van je vader/moeder ophalen.
Hij werkt, ik heb het zelf oook gehad, en het was geen smoes.

komt lekker slim over.......

Oud 16-09-2001, 01:29
compudisc
compudisc is offline
dat je een ongelukje hebt gehad helpt altijd, dus was je fiets kaduk, en moest je de rest lopen......., je zet je fiest 1 straat voor de school, en klaar, trappen altijd in, en als ze moeilijk doen, zeg, kom dan gaan we er naartoe, help trouwens altijd bij de concerges, dat ze uit hun stoel moeten komen om jouw ''onschuld'' te bewijzen, ze zitten zo lekker, dus is het geldige reden...
Oud 16-09-2001, 15:44
sjikke mollink
sjikke mollink is offline
nou... Ik stapte dus op de fiets, en toen was ik bijna op school, kom ik er8er dat ik mij OLILYsjaaltje niet om had!! Nou das toch echt wel een ramp, en zo kon ik me natuurlijk niet vertonen, dan voel ik me veel te bloot. dus ik naar huis, en wil m'n groene sjaaltje omdoen.. Wat denk je, ze liggen allemaal in de kast behalve die ene!! Nou en als ik die kleren aanheb, moet daar toch echt een groen sjaaltje bij!! Dus ik maar andere kleren aandoen, die eigenlijk helemaal niet staan, maar ja, ik moet toch nog een beetje optijd zijn, dus doe ik er dit keer maar een uurtje over... Nou ik dus weer op de fiets, begint het keihard te regenen!! (niet gezien??? nou dan was het zeker plaatselijk) al m'n frutsels uit m'n haar!!! nou ik denk dit gaat echt niet langer zo, dus ik maar weer naar huis, en doe andere kleren aan... Nou en hier sta ik dan als alto.....

je kunt het altijd proberen he...
Oud 16-09-2001, 16:37
Verwijderd
Citaat:
sjikke mollink schreef:
nou... Ik stapte dus op de fiets, en toen was ik bijna op school, kom ik er8er dat ik mij OLILYsjaaltje niet om had!! Nou das toch echt wel een ramp, en zo kon ik me natuurlijk niet vertonen, dan voel ik me veel te bloot. dus ik naar huis, en wil m'n groene sjaaltje omdoen.. Wat denk je, ze liggen allemaal in de kast behalve die ene!! Nou en als ik die kleren aanheb, moet daar toch echt een groen sjaaltje bij!! Dus ik maar andere kleren aandoen, die eigenlijk helemaal niet staan, maar ja, ik moet toch nog een beetje optijd zijn, dus doe ik er dit keer maar een uurtje over... Nou ik dus weer op de fiets, begint het keihard te regenen!! (niet gezien??? nou dan was het zeker plaatselijk) al m'n frutsels uit m'n haar!!! nou ik denk dit gaat echt niet langer zo, dus ik maar weer naar huis, en doe andere kleren aan... Nou en hier sta ik dan als alto.....

je kunt het altijd proberen he...
whahahaha,dies goed

ik zeg altijd dat ik of ff naar de wc was(maar je bent net binne, ja en?)
of dat ik ff de concierge moest helpen(zozo dat is aardig van je)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2001, 16:49
sexy-bitch
sexy-bitch is offline
ketting eraf....voordat je de school binnenloopt even je handen langs je ketting strijken zodat ze een beetje zwart zijn en als bewijs laten zien.Lukt mij wel altijd.
Oud 17-09-2001, 16:07
broodjemayonaise
broodjemayonaise is offline
ik was me tas vergeten
Met citaat reageren
Oud 17-09-2001, 16:14
Chandler
Chandler is offline
nog grappige?
Oud 17-09-2001, 16:49
sjikke mollink
ook altijd goed ook als je een uurtje geen zin hebt, haar lenzen waren uitgevallen, en we moesten dus naar de optichien om nieuwe te halen, want je hebt natuurlijk maandlenzen... en waarom moest jij dan mee?? Omdat ze achterop moest, je kan haar toch niet alleen laten fietsen??
Ondertussen zitten jullie lekker in de stad.... werkt altijd!
Oud 18-09-2001, 17:54
Jozzy
Jozzy is offline
Offe:

leer-aars: Zeg jongeman, waarom ben jij te laat?
leer-ling: Nou dûh. De bel ging voordat ik hier was!

Of zeggen dat je aan je werkstuk bezig was in de mediatheek en dat een of andere debiel 20 plaatjes moest printen vóór jou en dat die kutprinter er dus zo ontzettend lang mee bezig was. (TIP: laat uit "kutprinter" het "kut"-deel weg )
Met citaat reageren
Oud 18-09-2001, 20:40
Verwijderd
zeg dat je de liefde van je leven hebt ontmoet op de fiets en dat de leraar toch nooit zou durven zeggen dat je die had moeten laten lopen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2001, 20:49
stefano17
stefano17 is offline
Citaat:
Braintje schreef:
ik vond h'm wel goed.Of een andere is ik was de weg kwijt. heb je nog andere leuke smoesjes om te laat te komen op school.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2001, 21:13
Maresa
Maresa is offline
Citaat:
Chandler schreef:
nog grappige?

Ik kwam (bekendheid) tegen en ja, dan val ik spontaan flauw
en na een uur kwam er een oud vrouwtje en die heeft me bijgebracht, maar toen was ik wel te laat....

Ik had een black-out, ik wist niet meer wat ik hier deed, waarom ik het deed en was de zin van het leven vergeten.

Ik zag een ongeluk!

Toen ik vanochtend uit mijn raam keek zag ik dat mijn hond weer van zijn ketting af was.
Bijt ie wel vaker door.
Maar ik ben de halve ochtend bezig met er uiteindelijk achterkomen dat ie vannacht voor de verandering in de schuur is gaan slapen...

Ik kwam een alien tegen. ik was zo geschrokken dat ik pas na een uur erachter kwam dat het toch meneer (...) van Frans was.
Foutje...

Nu wat serieuze tips:

Ik werd onverwacht ongesteld (voor als je een meisje bent)

Deze wordt bij ons op school nog wel eens gebruikt:

Ik was naar de dokter/tandarts/ortho. Moeilijk na te kijken.

Vanochtend was ik vanwege een zware migraine nog van plan thuis te blijven, maar ik ben uiteindelijk wel naar school gegaan (wekt medelijden en bewondering op, als ze je geloven dan).

Je kunt ook nog altijd zeggen dat je je verslapen hebt, en dan er het beste van hopen...

Heej succes

[Dit bericht is aangepast door M@R (19-09-2001).]
Oud 19-09-2001, 10:37
waaromniet?
waaromniet? is offline
Smoezen zuigen, zeg gewoon waarom het zo is.
Oud 19-09-2001, 13:45
ikke14
ikke14 is offline
Zeg dat je je oudtante in de stad was tegenkomen, en dat ze meteen wou weten hoe het nu met je was. En natuurlijk moesten jullie nog ff de laatste roddels uitwisselen over het koningklijkehuis en ga zo maar verder. Je probeerde het natuurlijk wel om haar duidelijk te maken dat je nu echt weer verder moest maar ze had al 3 weken niet met iemand gepraat dus je vond het ook zo zielig om haar daar zo te laten staan.
Als je geluk hebt trappen ze er in en anders vinden ze het vast wel een mooi verhaal
Met citaat reageren
Oud 19-09-2001, 20:48
miro
miro is offline
ik moest mn schoenen nog oppompen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 00:26
Verwijderd
Hoe bedoel je te laat? Die bel gaat gewoon elke dag veels te vroeg

Te laat? Te laat? Ach man wees blij dat ik überhaupt nog kom

Met citaat reageren
Oud 20-09-2001, 09:40
MasterMe
MasterMe is offline
Ik moest het neuken nog even afmaken.anders is het zo lullig dat je met een stijve de klas in komt.

Oud 22-09-2001, 16:33
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
me broer heeft een keer deze smoes gebruikt:
con: Waarom ben je te laat?
broer: Ik heb gistere gefitnist en nou had ik vanochtend toch een spierpijn, ik kon de trappers van me fiets amper ronddraaien. En tja ik moet 10 km fietsen dus dat ging niet al te makkelijk.
con: tja kan gebeuren
Ga nu maar snel naar je les.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2001, 16:44
Rosali
Rosali is offline
De brug stond open

Ik dacht dat het weekend was
Of zijn dit extra lessen?

Met citaat reageren
Oud 22-09-2001, 18:22
sjikke mollink
Citaat:
Rosali schreef:
De brug stond open

Altijd leuk he, vooral als je geen bruggen hebt.. Of ging je toen naar een stad fietsen waar ze wel bruggen hebben, zodat je een smoes hebt???
Oud 23-09-2001, 12:25
NN
NN is offline
Heel eenvoudig:
Bus/trein was te laat.
En dat is meestal geen smoes!
Oud 23-09-2001, 13:05
DrPain
DrPain is offline
Dan krijg ik altijd de opmerking naar me kop, neem dan een bus/trein eerder, ben je zker altijd optijd
Oud 23-09-2001, 16:49
sjikke mollink
ja sorry hoor, ik kan dat konijn van mij toch ook nie laten sterven, moest um eten geven, en dat kan niet eerder, want dan raakt hij uit z'n ritme met eten, sorry...
Oud 24-09-2001, 21:18
sjikke mollink
any more pleaze?
Oud 25-09-2001, 14:47
Chandler
Chandler is offline
YEAH, more please and more and more and more
Oud 25-09-2001, 15:07
Maurice
Maurice is offline
De kameel lag voor de deur, dus ik kon er niet door.

Voor meisjes: Ik kreeg mn tampon niet in
Oud 16-01-2002, 19:14
renske_old
renske_old is offline
nou, je kan natuurlijk ook zeggen dat je sleutels kwijtwaren (wellis gebeurd) kwam ik een uur te laat.
zeggen dat er een ongeluk was gebeurd en je daardoor helemaal om moest rijden (werkt egt)
zeggen dat je een oude dame hebt geholpen met oversteken, ze zullen je daad zo goed vinden dat ze zo vergeten dat je te laat was.
of mijn moeder was ziek, moest ik mijn kleine broertje/zusje naar school brengen. moet ik heel dat dorp door, is dat kind de tas vergeten, zonder gaat niet, want hij/zij moet veel drinken en kan niet zonder knuffel, dus ik weer terug en weer terug heel dat stuk. kind in klas gebracht, weer terug naar huis, is mijn tas nog niet ingepakr, snel alles bij elkaar geraapt , brood gemeerd in mijn tas gedaan en hierheen gecrossed
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 19:19
Joseph
Joseph is offline
Zeggen dat de politie controleerde, jouw banden leken nogal leeg, dus lieten ze je die oppompen. Daarna keken ze je hele fietsje nog na, remmen, lampen, versnelling.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 20:38
maarte
maarte is offline
de brug stond open.. en ik was met de BOOT!
Oud 16-01-2002, 21:07
autodropje
autodropje is offline
ik had een goeie (waargebeurd).

Mn moeder is werken en die had de deur op slot gedaan toen ze ging, want ik lag nog boven in bed.

Toen stond ik dus op om te eten enzo. Wilde ik naar school gaan was de deur op slot en ik had geen sleutels, kon ik dus ook niet bij mn fiets.

Dus ik mn opa gebeld (die heeft reserve sleutels) en die kwam de deur open maken, en nu ben ik dus te laat.
Oud 17-01-2002, 11:11
angel4
angel4 is offline
de buschauffeur was zij sleutels
vergeten
Oud 17-01-2002, 11:34
TransparenT
TransparenT is offline
Toen mijn wekker ging, was ik zo geschrokken, dat mijn vader een uur op me in heeft moeten praten voor ik mijn bed uitdurfde!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 11:53
beuk
beuk is offline
'metro had vertraging'

werd altijd geloofd, omdat dat ding ook serieus heel vaak vertraging had. maar die smoes is ook gewoon bruikbaar als je met de fiets bent
Oud 17-01-2002, 12:44
Joseph
Joseph is offline
Citaat:
beuk schreef:
'metro had vertraging'

werd altijd geloofd, omdat dat ding ook serieus heel vaak vertraging had. maar die smoes is ook gewoon bruikbaar als je met de fiets bent

En wat als de stad waarin je woont geen metro heeft? Dan sta je mooi voor l*l...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 13:13
dopehead
dopehead is offline
Citaat:
Joseph schreef:
Zeggen dat de politie controleerde, jouw banden leken nogal leeg, dus lieten ze je die oppompen. Daarna keken ze je hele fietsje nog na, remmen, lampen, versnelling.
haha werkt wle bij mij is heb geen lampen 1rem die het niet doet en verder ook geen versnelling en me banden zijn ook altijd leeg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten