Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Michael Schumacher en Ferrari: Crisis ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=440466)

Mitros 07-04-2003 15:50

Michael Schumacher en Ferrari: Vormcrisis

De ongenaaktbare Duitser die de Formule 1 al jarenlang domineert lijkt in een vormcrisis te zijn beland:o
In Australie werd hij 4rde (zijn 1ste niet podiumfinish in 1,5jaar)en hij bleek het inhalen ietwat verleert te zijn.
In Maleissie werd hij 6de en wederom kon hij met inhalen geen potten breken.
In Brazilie valt hij uit door een domme fout :eek: waardoor Ferrari voor het eerst sinds 1999 geen punten tijdens een Grandprix haalt.

En de nieuwe Ferrari die vanaf de volgende race zal worden ingezet blijkt nogal eens onverwacht problemen te geven(Badoer schreef al 2 F2003 GA af)

Wat is er met die man en Ferrari aan de hand :confused:

-xxx-miekie 07-04-2003 16:05

Ach joh, misschien moet ie gewoon ff inkomen, maar hij blijft gewoon vet goed :( :( :( :D :D :D

Tofke_H 07-04-2003 23:00

Hij moet stoppen (y) Dat heeft ie altijd zelf gezegd... Als er iemand komt die beter dan mij is, dan is het tijd om te stoppen.. Andere zijn beter dan hem, dus dada Schumacher M. *zwaait*

Maar ze gebruiken dus de Ferrari van 2002, waarom draait die zo opeens zo slecht? :confused: Ik vind dat maar heel straf, vorig jaar reed die auto iedereen naar huis, en nu rijdt die zichzelf naar huis.

Daarbij , ik hou van de nieuwe regels!

jdiezrequejo 07-04-2003 23:27

Waarom moet hij altijd winnen!? :p

NU wint hij eens niet en valt hij uit, en nu moet hij maar stoppen met racen of is hij niet goed meer. Zijn geluk is ook eens op hoor ;) En zo te zien was dat hier het geval...

Maar laten we niet vergeten dat de nieuwe auto van Ferrari mij erg sterk lijkt. Dus ik ben vooral erg benieuwd naar de eerste paar races van de nieuwe ferrari. EN dan praten wij weer verder ;) :p

PV 07-04-2003 23:55

hehe ik sluit me bij Tofke_H aan :p het is zo toch veel leuker :cool: crisis is 'n groot woord.. maar ik zou het niet erg vinden :p

B@RTOLI 08-04-2003 08:17

Ik vind het gelul dat M.Schumi opeens niet meer goed is.
Sinds die nieuwe regels er zijn moeten de coureurs zich ook gaan aanpassen de ene kan het beter dan de andere.
Zo zie je dat de beide Schumi's problemen hebben met de nieuwe regels, Ralf met kwalificeren althans in Brazilie ging dat al beter en Michael met racen, aan de kwalificatie ligt het niet bij hem.
Hij zal zeker dit jaar nog een race winnen denk ik en het sleutelen aan de auto dat verboden is is ook aan aderlating althans in hun ogen maar ik vind die regel wel goed.

maar schrijf hem niet af, hij zal geen kampioen worden maar afschrijven dat nooit.
Schrijf hem maar af als die stopt ermee :p

voetbalfanaat 08-04-2003 16:20

Ach.. Laten we niet vergeten dat we steeds 'bijzondere omstandigheden' hebben gehad, en dat Ferrari toen steeds de verkeerde keuzes heeft gemaakt (in Australië op regenbanden starten, terwijl Raikkonen bijvoorbeeld liet zien dat droogweerbanden de juiste keuze waren), in Maleisië, waar Schumacher Trulli aantikte, en nu in Brazilië waar Michelin de betere regenbanden had..
Op momenten dat er normale omstandigheden waren bleek Ferrari nog altijd over de beste auto te beschikken. Ik heb ook in mijn team McLaren ingeruild voor Ferrari, ik heb er alle vertrouwen in dat het weer goed gaat komen. De concurrentie lijkt me zélfs nog niet zo ver dat ze van de F2002 kunnen winnen, laat staan de nieuwe.

P.s. Ik ben geen Ferrari-fan, maar een objectieve Formule 1-liefhebber ;) (y)

Mr.Oizo 08-04-2003 16:40

Kijk, dát zijn nou de gevolgen van de nieuwe regels. En het maakt het alleen maar spannender! (y)

Als Schumacher hier mee problemen mee zou hebben, heb ik echt geen medelijden met die knekkert. Die knaap is al anderhalf jaar of zo niet uitgevallen, nu valt-ie uit en is-ie nog steeds niet op het podium komen te staan en als-ie dan zit te zeuren vind ik dat zielig. Je verdient miljoenen per jaar, je bent 2x achter elkaar heel dominerend kampioen geworden en als het dus een keertje eens gaat hoe je het niet wil, moet je niet zeuren. Das ook nou eenmaal sport, het kan ook eens een tijdje minder gaan.

Nou ja kijk ik zeg niet dat hij nu zit te zeuren maar stel dat het er zo ver van komt... dan sta ik niet aan zijn kant.

En bij Ferrari zullen ze ook wel weten dat het minder gaat, dus zullen ze blijven werken aan die nieuwe wagen, want let maar op mijn woorden: ze komen nog wel goed terug dit seizoen.

En dan kan het leuk gaan worden met misschien 4 of 5 man dicht bij elkaar in het algemeen klassement! (y) :cool:

Ilsuh 08-04-2003 17:06

Mister Schumacher is uit vorm, maar ik denk dat hij (helaas) in de nieuwe ferrari veel beter zal gaan presteren en ik denk dat ie dan ook gewoon dit jaar wereldkampioen wordt, hij heeft alleen ff nodig. Maar wacht maar, hij gaat nog komen, maar kijk, als ie volgend jaar weggaat, hebben andere talenten weer kans, die het misschien later wel net zo goed gaan doen als Schumi, mensen zoals Raikkonen en Alonso dat zo dan ook wel weer leuk zijn. Hij is al 3 jaar achter elkaar wereldkamioen geweest, nou is het wel genoeg.

Ohw ja en ff by the way, morgen ( 9 april) is Villeneuve jarig!!! (y) :) Ik weet ook niet wrom ik dit schrijf maja... moet kunnen ;)

voetbalfanaat 09-04-2003 13:18

Jah, Jacques is wéér ouder geworden, haha.. Denk niet dat zijn tijd ooit nog komt :(.. Raikkonen en Alonso net zo goed als Schumacher? Dat denk ik (nog) niet. Bovendien boeit het me ook niet of Schumacher weer wereldkampioen wordt, als het maar spannend is.
Overigens, ik denk niet dat de regelementen aangevoerd mogen worden als excuus door Ferrari. Als je foutloos rijdt, kun je nog altijd het snelst zijn.

TeiZ 09-04-2003 14:50

L'oreal because im worth it

( met zon verschrikelijk duits accentje erbij, brrrrr)

I hope shumi's days are over :p

karamba 09-04-2003 15:40

Ehm... zou ik deze vraag ook hier mogen stellen? Wie denken jullie dat zondag heeft gewonen. Vrijdag word er toch pas besloten welke ronde meetelde?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.