Kijk, dát zijn nou de gevolgen van de nieuwe regels. En het maakt het alleen maar spannender!
Als Schumacher hier mee problemen mee zou hebben, heb ik echt geen medelijden met die knekkert. Die knaap is al anderhalf jaar of zo niet uitgevallen, nu valt-ie uit en is-ie nog steeds niet op het podium komen te staan en als-ie dan zit te zeuren vind ik dat zielig. Je verdient miljoenen per jaar, je bent 2x achter elkaar heel dominerend kampioen geworden en als het dus een keertje eens gaat hoe je het niet wil, moet je niet zeuren. Das ook nou eenmaal sport, het kan ook eens een tijdje minder gaan.
Nou ja kijk ik zeg niet dat hij nu zit te zeuren maar stel dat het er zo ver van komt... dan sta ik niet aan zijn kant.
En bij Ferrari zullen ze ook wel weten dat het minder gaat, dus zullen ze blijven werken aan die nieuwe wagen, want let maar op mijn woorden: ze komen nog wel goed terug dit seizoen.
En dan kan het leuk gaan worden met misschien 4 of 5 man dicht bij elkaar in het algemeen klassement!