![]() |
Ik snap t niet, iemand anders wel?
Ik verlang heel erg naar een relatie, iemand om mee te knuffelen en mee te praten en mee uit te gaan, en weet ik veel wat meer.
Nou is er een jongen waar ik heel veel aan denk, waar ik ook over fantaseer ed, en die wel beetje verliefd is op mij, of i.i.g. wel een relatie met mij zou willen beginnen, maar... elke keer als ik dan met m praat via de telefoon of in t echt heb ik van die momentjes dat ik weg wil rennen, of niet wil dat hij er is, of m eng vind, of raar, of niet durf, ofzo. En soms ook momenten dat ik m heel aantrekkelijk vind, en m wil zoenen, en aanraken, ed, maar dan weer dat vluchtgevoel. Betekent dit dat het niet diegene is waar ik een relatie mee moet beginnen? Of dat ik (nog steeds gvd) niet toe ben aan een relatie? Of is t bindingsangst? Of iets anders? Of ben ik gewoon abnormaal? Ik weet t echt niet en ik snap er geen bal van! |
Klinkt als of je flink verliefd bent :D
dat of je maakt het jezelf wel erg moeilijk... ja wat doe je eraan? Vindt hij jou ook leuk? |
je bent gewoon verliefd:D als je weet dat hij jou ook leuk vind, moet je gewoon de stap zetten...., en vooral niet teveel nadenken, dan ga je nameijk twijfelen
|
Gewoon koudwatervrees. Spring maar lekker in het diepe, het water is heerlijk!(overkomt denk ik heel veel mensen hoor)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee. Niet per se gewoon verliefd. Dat heb ik ook, precies zo.
Ik kan een jongen nog zo leuk vinden, maar als het er op aankomt ren ik weg, heel hard en heel snel. Dan vind ik hem opeens niet meer leuk, niet leuk genoeg. Ik verzin wel iets dat me niet aanstaat, ookal lijkt hij nog zo perfect. Of juist daarom. Waarom? Geen idee. Ik denk dat ik er niet aan toe was. Bang om gekwetst te worden. Ook na iets-meer-dan-alleen-zoenen rende ik weg, wilde ik er niks meer van weten. |
Jouw eerste keer echt sex was dan ook geen doorslaand succes, dan kijk je daarna wel link uit. Dat zal toch ook wel een rol gespeeld hebben daarin.
Ben je nog steeds zo'n hazehart? Hij kan je toch niet meer dan doodslaan hoor. Ik zette me de tweede keer ook al weer helemaal schrap hoor, onder ons gezegd en gezwegen. Maar deze jongen was 1 wat normaler geschapen en 2 lagen we al zo lekker te zoenen dat het eigenlijk helemaal vanzelf ging. Ik was een tikkie dronken en een beetje stoned, en de rest van de nacht is wat wazig maar ik weet nog dat hij zei: "'wat ben je nauw", en ik zei op het zelfde moment: "wat gaat het makkelijk". En ik dacht: wat is het lekker!Dit is lekker! Sex is lekker! Dus toch! Daar was al die fuss nou om! En dat denk ik al tien jaar iedere keer weer. |
Ik zou ervoor gaan, je hebt immers niets te verliezen.
|
Citaat:
Het was gewoon - ik weet het niet. Gekwetst, en inderdaad er nog niet aan toe. Als ik nu iemand leuk vind en hij mij is het anders... |
Citaat:
|
Tsja, ik moest er twintig voor worden, voor ik niet meer wegrende. Ik weet nog dat ik smoor en smoorverliefd was op iemand in mijn werkgroep Inleiding, de ergste ooit, maar ik moest verder niks van hem weten. Ik vond het zelfs vervelend om hem aan te raken. Samen dollen, lachen, praten, naast hem lopen of zitten, prima, maar geen fysiek contact. Dat heeft bij mij heel lang op afstoten gestaan, voor letterlijk iedereen. En daar hielp ook geen verliefdheid tegen.
Totdat ik maar in het diepe sprong met iemand die ik wel heel leuk en spannend vond en verder niks. Ik heb echt een knop omgezet toen. De sex was dus hot and steamy en ik was voorgoed verkocht. Een relatie zat er wederzijds niet in, dat wisten we allebei van te voren. De volgende knul heb ik dus verleid. Geen moment getwijfeld. Niet eens over nagedacht. Het begon als sex, maar werd zo snel veel meer. En die heb ik nog steeds. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem was bij mij intimiteit, en het opgeven van vrijheid en zelfstandigheid. En dat alles op een volstrekt onbewuste manier. Heb je daar wat aan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgan, hoor ik daar de woorden neem-me-nou-gevoel? Dat is goed nieuws, zo moet het voelen.
Je moet van gekkigheid van al die liefde geen betere manier weten om het te uiten, je moet zo graag van hem en bij hem willen zijn, dat sex de enige mogelijkheid is die zelfs maar in de buurt komt. Je moet hem op willen vreten, in hem willen verdwijnen. En op zo'n moment kan het je niets schelen of hij mooi is of lelijk, dik of dun, al had hij maar één oog en een houten poot en een haak in plaats van een hand. Hij is hij en je houdt van hem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar sommige dingen moet je in alle rust en afzondering en privacy kunnen ontdekken en botvieren. In ieder geval tot het nieuwe eraf is en dan zouden wij natuurlijk graag willen meegenieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
stellete zieke geesten *zou noooooit iets doen met iemand van het forum* :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHT! stil es! *kijkt streng naar morgan*
|
Ik zeg al niks meer... En nu ga ik slapen. Het begint hier op onzin te lijken :D
|
Citaat:
|
zullen we het even niet over mij hebben? dit is ERG offtopic!
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel allerlei andere nare ervaringen maar die hebben er lijkt me niet veel mee te maken. |
Citaat:
Gek is dat toch he? |
misschien stom.. maar ik krijg het nooit voorelkaar om een arm om iemand heen te slaan o.i.d... ik blokkeer helemaal dan :|
|
Citaat:
|
Je bent denk ik gewoon onzeker (door de verliefdheid bijvoorbeeld) en wat in de war. Dat is geen ramp.
Denk dat je gewoon voorzichtig iets kan proberen.. beetje knuffelen of zoenen ensow en dan eens kijken hoe je je daar bij voelt en wat je daar over denkt. Wegrennen kan dan altijd nog :D Doe het gewoon rustig aan en doe waar je je prettig bij voelt. Dan komt het vanzelf goed. Succes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien komen wij er niet uit, en heb je meer hulp nodig. Die stap zal dan een stuk kleiner zijn, en het proces veel makkelijker als je al zo'n eind gekomen bent. Het Psych forum zit ook vol met mensen die soms blijk geven van een verbluffend psychologisch inzicht. Maar dan moet je het niet erg vinden om alles in de groep te gooien, en soms krijg je dan reacties waar je niks mee kunt. Maar soms ook weer wel, twee weten meer dan een.. |
Citaat:
ik heb precies t zelfde... benhelemaal gek op m. en hij zoend me op mn mond en ik ga keihard naar de t.v. kijken. ik sta voor de spiegel mn haar in een staart te doen, hij komt aanlopen en slaat armen om me heen, ik loop weg... PURE VERLIEFDHEID!! maar.. inderdaad heel kut, want hij zal wel denken dat ik m gewoon niet moet.... |
Citaat:
Kun je gewoon niet geloven dat er iemand is die jou wil, die jou geweldig vindt, die lief voor je is? Afwijzen voor je zelf afgewezen kunt worden? Wordt je kriegel op zo'n moment, zo van: lazer op, je doet toch maar alsof? |
sorry, reactie duurde lang, maar ja inderdaad...
ik had zoiets van: je meent t toch niet. je wil toch maar voor 1 keer. enzo.... nou heb ik toevallig gisteravond 3 kwartier met m aan de foon gehangen en volgens mij heb ik gelijk.. tis geen vriendin-typje... maar goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |