Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 20:31
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik verlang heel erg naar een relatie, iemand om mee te knuffelen en mee te praten en mee uit te gaan, en weet ik veel wat meer.

Nou is er een jongen waar ik heel veel aan denk, waar ik ook over fantaseer ed, en die wel beetje verliefd is op mij, of i.i.g. wel een relatie met mij zou willen beginnen,

maar...

elke keer als ik dan met m praat via de telefoon of in t echt heb ik van die momentjes dat ik weg wil rennen, of niet wil dat hij er is, of m eng vind, of raar, of niet durf, ofzo.
En soms ook momenten dat ik m heel aantrekkelijk vind, en m wil zoenen, en aanraken, ed, maar dan weer dat vluchtgevoel.

Betekent dit dat het niet diegene is waar ik een relatie mee moet beginnen?
Of dat ik (nog steeds gvd) niet toe ben aan een relatie?
Of is t bindingsangst?
Of iets anders?
Of ben ik gewoon abnormaal?

Ik weet t echt niet en ik snap er geen bal van!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2003, 20:33
Qimm
Qimm is offline
Klinkt als of je flink verliefd bent

dat of je maakt het jezelf wel erg moeilijk... ja wat doe je eraan? Vindt hij jou ook leuk?
Oud 13-04-2003, 20:40
Last Resort
Last Resort is offline
je bent gewoon verliefd als je weet dat hij jou ook leuk vind, moet je gewoon de stap zetten...., en vooral niet teveel nadenken, dan ga je nameijk twijfelen
Oud 13-04-2003, 20:46
poesiefox
poesiefox is offline
Gewoon koudwatervrees. Spring maar lekker in het diepe, het water is heerlijk!(overkomt denk ik heel veel mensen hoor)
Oud 13-04-2003, 21:01
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-04-2003 @ 21:33:
Klinkt als of je flink verliefd bent

Vindt hij jou ook leuk?
Jazeker, dat zal t probleem niet zijn
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:02
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-04-2003 @ 21:46:
Gewoon koudwatervrees. Spring maar lekker in het diepe, het water is heerlijk!(overkomt denk ik heel veel mensen hoor)
Hahaha heel beeldend uitgelegd poesiefox
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:03
Verwijderd
Nee. Niet per se gewoon verliefd. Dat heb ik ook, precies zo.
Ik kan een jongen nog zo leuk vinden, maar als het er op aankomt ren ik weg, heel hard en heel snel. Dan vind ik hem opeens niet meer leuk, niet leuk genoeg. Ik verzin wel iets dat me niet aanstaat, ookal lijkt hij nog zo perfect. Of juist daarom.

Waarom? Geen idee. Ik denk dat ik er niet aan toe was. Bang om gekwetst te worden. Ook na iets-meer-dan-alleen-zoenen rende ik weg, wilde ik er niks meer van weten.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:53
poesiefox
poesiefox is offline
Jouw eerste keer echt sex was dan ook geen doorslaand succes, dan kijk je daarna wel link uit. Dat zal toch ook wel een rol gespeeld hebben daarin.

Ben je nog steeds zo'n hazehart? Hij kan je toch niet meer dan doodslaan hoor.

Ik zette me de tweede keer ook al weer helemaal schrap hoor, onder ons gezegd en gezwegen. Maar deze jongen was 1 wat normaler geschapen en 2 lagen we al zo lekker te zoenen dat het eigenlijk helemaal vanzelf ging. Ik was een tikkie dronken en een beetje stoned, en de rest van de nacht is wat wazig maar ik weet nog dat hij zei: "'wat ben je nauw", en ik zei op het zelfde moment: "wat gaat het makkelijk". En ik dacht: wat is het lekker!Dit is lekker! Sex is lekker! Dus toch! Daar was al die fuss nou om!

En dat denk ik al tien jaar iedere keer weer.
Oud 13-04-2003, 21:58
Thomas
Thomas is offline
Ik zou ervoor gaan, je hebt immers niets te verliezen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:59
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 13-04-2003 @ 22:53:
Jouw eerste keer echt sex was dan ook geen doorslaand succes, dan kijk je daarna wel link uit. Dat zal toch ook wel een rol gespeeld hebben daarin.

Ben je nog steeds zo'n hazehart? Hij kan je toch niet meer dan doodslaan hoor.
Mja, nee, daar had ik het nog niet eens over... gewoon. En het is niet de sex, hoewel ik daar toen idd nog niet klaar voor was. Ben vrij zeker dat het nou goed zou gaan
Het was gewoon - ik weet het niet. Gekwetst, en inderdaad er nog niet aan toe. Als ik nu iemand leuk vind en hij mij is het anders...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:08
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 22:59:
Mja, nee, daar had ik het nog niet eens over... gewoon. En het is niet de sex, hoewel ik daar toen idd nog niet klaar voor was. Ben vrij zeker dat het nou goed zou gaan
Het was gewoon - ik weet het niet. Gekwetst, en inderdaad er nog niet aan toe. Als ik nu iemand leuk vind en hij mij is het anders...
Jouw verhaaltje is zooo herkenbaar.
Oud 13-04-2003, 22:12
poesiefox
poesiefox is offline
Tsja, ik moest er twintig voor worden, voor ik niet meer wegrende. Ik weet nog dat ik smoor en smoorverliefd was op iemand in mijn werkgroep Inleiding, de ergste ooit, maar ik moest verder niks van hem weten. Ik vond het zelfs vervelend om hem aan te raken. Samen dollen, lachen, praten, naast hem lopen of zitten, prima, maar geen fysiek contact. Dat heeft bij mij heel lang op afstoten gestaan, voor letterlijk iedereen. En daar hielp ook geen verliefdheid tegen.

Totdat ik maar in het diepe sprong met iemand die ik wel heel leuk en spannend vond en verder niks. Ik heb echt een knop omgezet toen. De sex was dus hot and steamy en ik was voorgoed verkocht. Een relatie zat er wederzijds niet in, dat wisten we allebei van te voren.

De volgende knul heb ik dus verleid. Geen moment getwijfeld. Niet eens over nagedacht. Het begon als sex, maar werd zo snel veel meer. En die heb ik nog steeds.
Oud 13-04-2003, 22:15
stout!
stout! is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-04-2003 @ 23:12:
Tsja, ik moest er twintig voor worden, voor ik niet meer wegrende. Ik weet nog dat ik smoor en smoorverliefd was op iemand in mijn werkgroep Inleiding, de ergste ooit, maar ik moest verder niks van hem weten. Ik vond het zelfs vervelend om hem aan te raken. Samen dollen, lachen, praten, naast hem lopen of zitten, prima, maar geen fysiek contact. Dat heeft bij mij heel lang op afstoten gestaan, voor letterlijk iedereen. En daar hielp ook geen verliefdheid tegen.

Totdat ik maar in het diepe sprong met iemand die ik wel heel leuk en spannend vond en verder niks. Ik heb echt een knop omgezet toen. De sex was dus hot and steamy en ik was voorgoed verkocht. Een relatie zat er wederzijds niet in, dat wisten we allebei van te voren.

De volgende knul heb ik dus verleid. Geen moment getwijfeld. Niet eens over nagedacht. Het begon als sex, maar werd zo snel veel meer. En die heb ik nog steeds.
Maar het gekke is dat ik helemaal geen nare ervaringen heb gehad met seks ofzo.. (naja niet noemenswaardig), en verder ook geen verlegen meisje ben. En soms verlang ik er ook best naar, maar toch ren ik er voor weg. Het is zo..onlogisch.
Oud 13-04-2003, 22:29
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 13-04-2003 @ 23:15:
Maar het gekke is dat ik helemaal geen nare ervaringen heb gehad met seks ofzo.. (naja niet noemenswaardig), en verder ook geen verlegen meisje ben. En soms verlang ik er ook best naar, maar toch ren ik er voor weg. Het is zo..onlogisch.
Jaaaa dat ken ik, dat heb ik precies zo. Ik wou het ook toen, hoewel ik achteraf denk dat ik meer heel erg nieuwsgierig was. Ik wou sex, maar had niet echt dat neem-me-nou!-gevoel... En ik was ook niet echt verlegen...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:33
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Ik had ook geen nare sexuele ervaringen achter de rug, ik moest er gewoon nog niet aan denken, aan sex/contact(intimiteit!) met iemand anders. Ik heb zo hard moeten knokken voordat ik van mezelf was en niet langer van mijn ouders, dat ik niet van plan was om mezelf weer aan iemand anders te geven.

Het probleem was bij mij intimiteit, en het opgeven van vrijheid en zelfstandigheid. En dat alles op een volstrekt onbewuste manier.

Heb je daar wat aan?
Oud 13-04-2003, 22:33
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 23:29:
Jaaaa dat ken ik, dat heb ik precies zo. Ik wou het ook toen, hoewel ik achteraf denk dat ik meer heel erg nieuwsgierig was. Ik wou sex, maar had niet echt dat neem-me-nou!-gevoel... En ik was ook niet echt verlegen...
Damn, dat ben ik dus precies. Maar je hebt nu wat met nare man toch? Hoe heb je dat gedaan?
Oud 13-04-2003, 22:35
stout!
stout! is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-04-2003 @ 23:33:
Ik had ook geen nare sexuele ervaringen achter de rug, ik moest er gewoon nog niet aan denken, aan sex/contact(intimiteit!) met iemand anders. Ik heb zo hard moeten knokken voordat ik van mezelf was en niet langer van mijn ouders, dat ik niet van plan was om mezelf weer aan iemand anders te geven.

Het probleem was bij mij intimiteit, en het opgeven van vrijheid en zelfstandigheid. En dat alles op een volstrekt onbewuste manier.

Heb je daar wat aan?
Hmm dat begrijp ik wel, maar is volgens mij bij mij ook niet het 'probleem' bij mij. Het probleem is vooral dat ik niet begrijp wat mijn probleem is. Ik moet juist wel denken aan intimiteit (en sex) alleen toch ren ik ervoor weg. En ik weet echt niet waarom... ik heb geen nare dingen meegemaakt, geen ouders die moeite hadden met intimiteit of me juist claimden, geen sociale problemen, geen overmatige onzekerheid...tsja?
Oud 13-04-2003, 22:38
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 13-04-2003 @ 23:33:
Damn, dat ben ik dus precies. Maar je hebt nu wat met nare man toch? Hoe heb je dat gedaan?
Dat gebeurde heel plotseling
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:38
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 13-04-2003 @ 21:31:
Ik verlang heel erg naar een relatie, iemand om mee te knuffelen en mee te praten en mee uit te gaan, en weet ik veel wat meer.

Nou is er een jongen waar ik heel veel aan denk, waar ik ook over fantaseer ed, en die wel beetje verliefd is op mij, of i.i.g. wel een relatie met mij zou willen beginnen,

maar...

elke keer als ik dan met m praat via de telefoon of in t echt heb ik van die momentjes dat ik weg wil rennen, of niet wil dat hij er is, of m eng vind, of raar, of niet durf, ofzo.
En soms ook momenten dat ik m heel aantrekkelijk vind, en m wil zoenen, en aanraken, ed, maar dan weer dat vluchtgevoel.

Of is t bindingsangst?
Of iets anders?

Dat hoort nou eenmaal bij echte verliefdheid. Dat is gewoon eng. Of beter gezegd, het lijkt eng, maar is natuurlijk ontzettend mooi. Die angst is de spanning, de sensatie.
Oud 13-04-2003, 22:40
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 13-04-2003 @ 23:33:

Heb je daar wat aan?
Hm, dat weet ik eigenlijk niet... Ik heb ook geen lastige ouders, integendeel. Maar die zelfstandigheid opgeven... een vriendin van me zegt dat liefde je erg afhankelijk maakt en het kan inderdaad zo zijn dat dát me dwarszit (zat...).
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:41
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 23:38:
Dat gebeurde heel plotseling
Vertel. (Als je wilt, tenminste)
Oud 13-04-2003, 22:46
poesiefox
poesiefox is offline
Morgan, hoor ik daar de woorden neem-me-nou-gevoel? Dat is goed nieuws, zo moet het voelen.

Je moet van gekkigheid van al die liefde geen betere manier weten om het te uiten, je moet zo graag van hem en bij hem willen zijn, dat sex de enige mogelijkheid is die zelfs maar in de buurt komt. Je moet hem op willen vreten, in hem willen verdwijnen.

En op zo'n moment kan het je niets schelen of hij mooi is of lelijk, dik of dun, al had hij maar één oog en een houten poot en een haak in plaats van een hand. Hij is hij en je houdt van hem.
Oud 13-04-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 13-04-2003 @ 23:41:
Vertel. (Als je wilt, tenminste)
Toch maar even niet hier enzo... ^-^;
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:50
stout!
stout! is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-04-2003 @ 23:46:
Morgan, hoor ik daar de woorden neem-me-nou-gevoel? Dat is goed nieuws, zo moet het voelen.

Je moet van gekkigheid van al die liefde geen betere manier weten om het te uiten, je moet zo graag van hem en bij hem willen zijn, dat sex de enige mogelijkheid is die zelfs maar in de buurt komt. Je moet hem op willen vreten, in hem willen verdwijnen.

En op zo'n moment kan het je niets schelen of hij mooi is of lelijk, dik of dun, al had hij maar één oog en een houten poot en een haak in plaats van een hand. Hij is hij en je houdt van hem.
En dan moet hij nog van jou houden.
Oud 13-04-2003, 22:51
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 13-04-2003 @ 23:46:
Dat meende ik ook... daarom zal het allemaal wel lukken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2003, 22:51
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 23:50:
Toch maar even niet hier enzo... ^-^;
haha dat vermoeden had ik al. PM? Het is natuurlijk uitsluitend voor educationele doeleinden , en ábsoluut niet om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen.
Oud 13-04-2003, 23:02
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
stout! schreef op 13-04-2003 @ 23:51:
haha dat vermoeden had ik al. PM? Het is natuurlijk uitsluitend voor educationele doeleinden , en ábsoluut niet om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen.
Laat ze nou een paar dingen geheim kunnen houden. Ze worden toch al zo nauwlettend gadegeslagen door het halve forum.(die het ze van harte gunt en daarom zo hevig meeleeft, ikzelf incluis natuurlijk)
Maar sommige dingen moet je in alle rust en afzondering en privacy kunnen ontdekken en botvieren.

In ieder geval tot het nieuwe eraf is en dan zouden wij natuurlijk graag willen meegenieten.
Oud 13-04-2003, 23:05
stout!
stout! is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 14-04-2003 @ 00:02:
Laat ze nou een paar dingen geheim kunnen houden. Ze worden toch al zo nauwlettend gadegeslagen door het halve forum.(die het ze van harte gunt en daarom zo hevig meeleeft, ikzelf incluis natuurlijk)
Maar sommige dingen moet je in alle rust en afzondering en privacy kunnen ontdekken en botvieren.

In ieder geval tot het nieuwe eraf is en dan zouden wij natuurlijk graag willen meegenieten.
. Heb al PM gehad hoor. Maar ik ga slapen. De liefde? Dat komt morgen wel.
Oud 13-04-2003, 23:06
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 14-04-2003 @ 00:02:

Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 23:07
Qimm
Qimm is offline
stellete zieke geesten *zou noooooit iets doen met iemand van het forum*
Oud 13-04-2003, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 14-04-2003 @ 00:07:
stellete zieke geesten *zou noooooit iets doen met iemand van het forum*
Tis dat ik zoveel van je hou, anders zou ik precies uit de doeken doen wat jij allemaal hebt gedaan met iemand *kuchkuch*forumlid*kuchkuch* hiero!

Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 23:34.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 23:24
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-04-2003 @ 00:22:
Oh, ze is ook wel maagd nog hoor... rl tenminste.... En nu heb ik genoeg hints gegeven
sjeezus
Oud 13-04-2003, 23:30
Qimm
Qimm is offline
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHT! stil es! *kijkt streng naar morgan*
Oud 13-04-2003, 23:31
Verwijderd
Ik zeg al niks meer... En nu ga ik slapen. Het begint hier op onzin te lijken
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 23:31
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-04-2003 @ 23:21:
Quimm
echt waar mensen, is het zo moeilijk om mijn naam over te typen?
Oud 13-04-2003, 23:38
Qimm
Qimm is offline
zullen we het even niet over mij hebben? dit is ERG offtopic!
Oud 14-04-2003, 06:38
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 13-04-2003 @ 23:38:
Dat hoort nou eenmaal bij echte verliefdheid. Dat is gewoon eng. Of beter gezegd, het lijkt eng, maar is natuurlijk ontzettend mooi. Die angst is de spanning, de sensatie.
Jah dat geloof ik wel, maar waarom hoor ik daar dan nooit wat over als iemand, een vriendin, een klasgenoot, iemand anders verliefd is, en hebben die er blijkbaar niet zo'n last van dat ze het hele contact verbreken? Nee, die hebben gewoon leuk een relatie en die hoeven niet zo nodig te vluchten.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 06:39
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Nee ik idd ook niet. Wel verlegen in dit soort situaties dus, maar met seks heb ik absoluut geen negatieve ervaringen, niet verkracht, aangerand, seksueel geintimideerd of wat dan ook.
Wel allerlei andere nare ervaringen maar die hebben er lijkt me niet veel mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 06:41
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 22:03:
Ik kan een jongen nog zo leuk vinden, maar als het er op aankomt ren ik weg, heel hard en heel snel. Dan vind ik hem opeens niet meer leuk, niet leuk genoeg. Ik verzin wel iets dat me niet aanstaat, ookal lijkt hij nog zo perfect. Of juist daarom.

Waarom? Geen idee. Ik denk dat ik er niet aan toe was. Bang om gekwetst te worden. Ook na iets-meer-dan-alleen-zoenen rende ik weg, wilde ik er niks meer van weten.
Ja, dat heb ik dus ook.., maar ik weet bij god niet wat ik er mee aan moet.
Gek is dat toch he?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 12:04
Verwijderd
misschien stom.. maar ik krijg het nooit voorelkaar om een arm om iemand heen te slaan o.i.d... ik blokkeer helemaal dan
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 12:16
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 14-04-2003 @ 07:39:
Nee ik idd ook niet. Wel verlegen in dit soort situaties dus, maar met seks heb ik absoluut geen negatieve ervaringen, niet verkracht, aangerand, seksueel geintimideerd of wat dan ook.
Wel allerlei andere nare ervaringen maar die hebben er lijkt me niet veel mee te maken.
Ik denk dat die andere nare ervaringen de sleutel tot jouw probleem zijn. Als je dit liever niet op het forum gooit, maar je wilt er welover praten, kun je me even een PM sturen. Misschien kan ik net een ander licht erop laten schijnen , zodat jij doorkrijgt wat je probleem is.
Oud 14-04-2003, 12:21
SounD
SounD is offline
Je bent denk ik gewoon onzeker (door de verliefdheid bijvoorbeeld) en wat in de war. Dat is geen ramp.

Denk dat je gewoon voorzichtig iets kan proberen.. beetje knuffelen of zoenen ensow en dan eens kijken hoe je je daar bij voelt en wat je daar over denkt.
Wegrennen kan dan altijd nog

Doe het gewoon rustig aan en doe waar je je prettig bij voelt. Dan komt het vanzelf goed.

Succes!
Oud 15-04-2003, 10:59
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
SounD schreef op 14-04-2003 @ 13:21:
Je bent denk ik gewoon onzeker (door de verliefdheid bijvoorbeeld) en wat in de war. Dat is geen ramp.

Denk dat je gewoon voorzichtig iets kan proberen.. beetje knuffelen of zoenen ensow en dan eens kijken hoe je je daar bij voelt en wat je daar over denkt.
Wegrennen kan dan altijd nog

Doe het gewoon rustig aan en doe waar je je prettig bij voelt. Dan komt het vanzelf goed.

Succes!
Durf ik ook niet, knuffelen en zoenen. Gaat me al te ver.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 11:00
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 14-04-2003 @ 13:16:
Ik denk dat die andere nare ervaringen de sleutel tot jouw probleem zijn. Als je dit liever niet op het forum gooit, maar je wilt er welover praten, kun je me even een PM sturen. Misschien kan ik net een ander licht erop laten schijnen , zodat jij doorkrijgt wat je probleem is.
Ik wil er wel met je over praten, poesiefox, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Als iemand mij vraagt wat ik dan heb meegemaakt, tja, zoveel. Moeilijk uitleggen, nou ja misschien snap je het wel.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:21
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 15-04-2003 @ 12:00:
Ik wil er wel met je over praten, poesiefox, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Als iemand mij vraagt wat ik dan heb meegemaakt, tja, zoveel. Moeilijk uitleggen, nou ja misschien snap je het wel.
Bij het begin, dus vanaf dat je klein was. Het hoeft toch ook niet allemaal in een keer boven tafel te komen? Ik heb geen haast, ik kan zo'n PM lezen als het mij uitkomt. En jouw knuffelprobleem is ook niet in een dag weg, dus jij hebt ook tijd zat. Al doe je er weken over, so what? Het dwingt je ook om er zelf over te denken, dat scheelt al de helft, gok ik. Ik ga jou niet VERTELLEN wat er is, maar misschien kan ik met een paar vragen jou de goede kant opsturen. Ken Uzelve, de oude grieken wisten al dat daar de sleutel tot geluk lag.

Misschien komen wij er niet uit, en heb je meer hulp nodig. Die stap zal dan een stuk kleiner zijn, en het proces veel makkelijker als je al zo'n eind gekomen bent.

Het Psych forum zit ook vol met mensen die soms blijk geven van een verbluffend psychologisch inzicht. Maar dan moet je het niet erg vinden om alles in de groep te gooien, en soms krijg je dan reacties waar je niks mee kunt. Maar soms ook weer wel, twee weten meer dan een..
Oud 15-04-2003, 12:29
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 13-04-2003 @ 21:31:

maar...

Of is t bindingsangst?
Of iets anders?

ik heb precies t zelfde... benhelemaal gek op m. en hij zoend me op mn mond en ik ga keihard naar de t.v. kijken. ik sta voor de spiegel mn haar in een staart te doen, hij komt aanlopen en slaat armen om me heen, ik loop weg...
PURE VERLIEFDHEID!! maar.. inderdaad heel kut, want hij zal wel denken dat ik m gewoon niet moet....
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:36
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 15-04-2003 @ 13:29:
ik heb precies t zelfde... benhelemaal gek op m. en hij zoend me op mn mond en ik ga keihard naar de t.v. kijken. ik sta voor de spiegel mn haar in een staart te doen, hij komt aanlopen en slaat armen om me heen, ik loop weg...
PURE VERLIEFDHEID!! maar.. inderdaad heel kut, want hij zal wel denken dat ik m gewoon niet moet....

Kun je gewoon niet geloven dat er iemand is die jou wil, die jou geweldig vindt, die lief voor je is? Afwijzen voor je zelf afgewezen kunt worden?

Wordt je kriegel op zo'n moment, zo van: lazer op, je doet toch maar alsof?
Oud 24-04-2003, 15:41
Gwinnie
Gwinnie is offline
sorry, reactie duurde lang, maar ja inderdaad...
ik had zoiets van: je meent t toch niet. je wil toch maar voor 1 keer. enzo....

nou heb ik toevallig gisteravond 3 kwartier met m aan de foon gehangen en volgens mij heb ik gelijk.. tis geen vriendin-typje... maar goed.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:20
Sade
Sade is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 22:03:

*is-ook-lid-van-die-club*
Oud 24-04-2003, 16:27
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Citaat:
GND86 schreef op 24-04-2003 @ 17:20:
*is-ook-lid-van-die-club*
Ikke ook!!!!!!!!!!!!!!
Reageren

Regels voor berichten