Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Tsja, ik moest er twintig voor worden, voor ik niet meer wegrende. Ik weet nog dat ik smoor en smoorverliefd was op iemand in mijn werkgroep Inleiding, de ergste ooit, maar ik moest verder niks van hem weten. Ik vond het zelfs vervelend om hem aan te raken. Samen dollen, lachen, praten, naast hem lopen of zitten, prima, maar geen fysiek contact. Dat heeft bij mij heel lang op afstoten gestaan, voor letterlijk iedereen. En daar hielp ook geen verliefdheid tegen.
Totdat ik maar in het diepe sprong met iemand die ik wel heel leuk en spannend vond en verder niks. Ik heb echt een knop omgezet toen. De sex was dus hot and steamy en ik was voorgoed verkocht. Een relatie zat er wederzijds niet in, dat wisten we allebei van te voren. De volgende knul heb ik dus verleid. Geen moment getwijfeld. Niet eens over nagedacht. Het begon als sex, maar werd zo snel veel meer. En die heb ik nog steeds.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het probleem was bij mij intimiteit, en het opgeven van vrijheid en zelfstandigheid. En dat alles op een volstrekt onbewuste manier. Heb je daar wat aan?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Morgan, hoor ik daar de woorden neem-me-nou-gevoel? Dat is goed nieuws, zo moet het voelen.
Je moet van gekkigheid van al die liefde geen betere manier weten om het te uiten, je moet zo graag van hem en bij hem willen zijn, dat sex de enige mogelijkheid is die zelfs maar in de buurt komt. Je moet hem op willen vreten, in hem willen verdwijnen. En op zo'n moment kan het je niets schelen of hij mooi is of lelijk, dik of dun, al had hij maar één oog en een houten poot en een haak in plaats van een hand. Hij is hij en je houdt van hem.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar sommige dingen moet je in alle rust en afzondering en privacy kunnen ontdekken en botvieren. In ieder geval tot het nieuwe eraf is en dan zouden wij natuurlijk graag willen meegenieten.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 23:34. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wel allerlei andere nare ervaringen maar die hebben er lijkt me niet veel mee te maken. |
![]() |
||
Citaat:
Gek is dat toch he? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Je bent denk ik gewoon onzeker (door de verliefdheid bijvoorbeeld) en wat in de war. Dat is geen ramp.
Denk dat je gewoon voorzichtig iets kan proberen.. beetje knuffelen of zoenen ensow en dan eens kijken hoe je je daar bij voelt en wat je daar over denkt. Wegrennen kan dan altijd nog ![]() Doe het gewoon rustig aan en doe waar je je prettig bij voelt. Dan komt het vanzelf goed. Succes!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien komen wij er niet uit, en heb je meer hulp nodig. Die stap zal dan een stuk kleiner zijn, en het proces veel makkelijker als je al zo'n eind gekomen bent. Het Psych forum zit ook vol met mensen die soms blijk geven van een verbluffend psychologisch inzicht. Maar dan moet je het niet erg vinden om alles in de groep te gooien, en soms krijg je dan reacties waar je niks mee kunt. Maar soms ook weer wel, twee weten meer dan een..
||
Citaat:
ik heb precies t zelfde... benhelemaal gek op m. en hij zoend me op mn mond en ik ga keihard naar de t.v. kijken. ik sta voor de spiegel mn haar in een staart te doen, hij komt aanlopen en slaat armen om me heen, ik loop weg... PURE VERLIEFDHEID!! maar.. inderdaad heel kut, want hij zal wel denken dat ik m gewoon niet moet.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kun je gewoon niet geloven dat er iemand is die jou wil, die jou geweldig vindt, die lief voor je is? Afwijzen voor je zelf afgewezen kunt worden? Wordt je kriegel op zo'n moment, zo van: lazer op, je doet toch maar alsof?
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bi/homo, ik snap t niet? rotterdamseboy | 4 | 09-03-2013 21:01 | |
Psychologie |
ik snap het niet.... Verwijderd | 20 | 01-04-2012 19:59 | |
Software & Hardware |
[WIN XP SP2] Inet doet t niet meer QT | 2 | 26-09-2004 17:37 | |
Liefde & Relatie |
Ik schaam me hier eigenlijk best wel voor... Yab-Yum | 14 | 30-12-2003 18:32 | |
Psychologie |
ik doe alles fout!! KissMyJackass | 15 | 29-03-2003 09:02 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |