Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Praat er over met elkaar. Dat lijkt me de beste oplossing. En als ze niet wil praten, dan schrijf je haar een brief/mail ofzo. Iets anders zou ik ook niet weten.
En doe je echt alles fout? Bedenk bij je zelf of JIJ vindt dat je iets fout doet. En sowieso, waar er twee 'vechten' hebben er twee schuld. Dus die vriendin heeft er net zo goed 'schuld' aan (als er al sprake van schuld is). |
![]() |
||
Citaat:
Enne ik vind dus niet dat ik iets fout doe... ik deed gewoon wat mij normaal leek enzo. Maar ik ga er dus toch aan twijfelen, omdat ze dus pissed wordt op mij, of ik niet toch iets fout heb gedaan... ![]()
||
Citaat:
Je zou even kunnen afwachten of ze weer contact met je opneemt. En anders zou je contact met haar op kunnen nemen ja. Maar het lijkt mij ook het beste als je er wel even met haar over praat. Het gaat namelijk niet alleen om wat zij vindt, maar ook om wat jij vindt. Maak haar duidelijk dat je het echt niet met kwade bedoelingen hebt verteld, dat je echt geen idee had dat zij het zo erg zou vinden. En dat vriendin 1 ook jou vriendin is enz.. Gewoon, vertel haar hoe je erover denkt, wat jij ervan vindt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Duzz als ik jou was w88 op bericht van vriendin 1....Zo niet jammer dan!Laat ze maar naar jou toe komen (vind ik hor) Succes en good luck ermee.....
||
Citaat:
![]() I agree. Misschien komt het hard over, en is het moeilijk om er op die manier op te reageren, je moet geen sorry zeggen. Wat ik uit jou verhaal op maak is het hoe dan ook niet jou schuld. Als ze over zoiets begint te zeuren, what kind of friend is ze dan?!! Ik zou dit echt raar vinden. Good luck inderdaad......
|
Ze heeft haar excuses aangeboden enzo... gezegd dat ze er spijt van heeft en dat soort gedoe, en ze ziet nu volgensmij ook wel in dat ik er niks aan kon doen en het niet kon weten. We hebben het er dus een beetje over gehad... maarja het zit nog niet goed, op de een of andere manier. Ik ben toch best wel teleurgesteld in haar, dat ze dit zo op mij afreageert enzo. Maarja... bedankt voor jullie adviezen enzo
![]() Verder zie ik t allemaal wel denk ik...
||
Citaat:
*deoverbekendeknufdieikbijnaaltijdgeef* wendy
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
We hebben het er nu over gehad... ik blijf er opzich bij dat haar reactie fout was, maar dat ziet ze zelf ook wel in enzo, en ik verwacht niet dat ze t nog een keer doet.
Dus ja het is wel weer goed... maar dat ging eigenlijk allemaal via de mail dus ik ben benieuwd of t wel weer hetzelfde is als ik haar zie ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Via de mail vind ik eigenlijk wel een beetje... ja laf ofzo... maarja die vriendinnen zitten allebei niet bij me op school, en ik zie ze niet dagelijks, dus dan moet je diegene op gaan zoeken om ruzie te maken, komt ook weer zo raar over...
|
@ KissMyJackass
.... dus dan moet je diegene op gaan zoeken om ruzie te maken, komt ook weer zo raar over... je gaat er toch ook niet heen om ruzie te maken, maar om het goed te maken ![]() nee maar, ik vind het ook niet erg hoor, dat je het via mail doet, ik bedoel alleen dat ik zo geen ruzies kan uitpraten... er kunnen zo best misverstanden ontstaan, tenminste vind ik. Mja, ben blij dat ze haar excuses heeft aangeboden. En, hoe gaat het nu?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #159 kroot | 480 | 08-12-2010 15:37 | |
Psychologie |
alles wat ik doe in mijn leven maakt mij onzeker... Verwijderd | 2 | 09-11-2003 22:08 | |
Psychologie |
Zelfmoordpogingen sgoolgirl14 | 39 | 18-06-2003 17:10 | |
Verhalen & Gedichten |
ik doe alles fout michelle_flo | 4 | 02-09-2001 20:12 | |
Verhalen & Gedichten |
ik doe alles fout michelle_flo | 1 | 02-09-2001 17:41 | |
Verhalen & Gedichten |
ik doe alles fout michelle_flo | 0 | 02-09-2001 16:26 |