Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2004, 13:57
QT
QT is offline
Ik stuitte wel op een probleempje. Voor ik ging installen had ik een systeemherstelpunt ingebouwd. Dat was handig, want nadat ik SP2 erop gezet had, deed mijn inet verbinding niks meer.

Ik zit op een klein thuisnetwerkje, gewoon met snoertjes enzo. Ik kon nog wel op de andere computers kijken op de schijven enzo, maar de instelling zoals ze in mijn comp stonden voor het inetgebruik, werkten niet meer.
Ik heb daarop op de server en op mijn eigen comp die netwerk wizard gedraaid. Hielp niets.
Firewall van SP2 uit. Niets. Toen opnieuw Wiz. Weer niks.

Ik heb toen het systeem hersteld naar de situatie van voor de installatie en toen werkte inet ineens wel weer dus... Ik snap t niet.

Is het misschien nodig dat ik zowel op de server, als op de andere comps SP2 installeer? of is dat niet noodzakelijk?

Iemand een oplossing?!

Bedankt
Oud 26-09-2004, 14:03
Verwijderd
http://www.michna.com/kb/WxSP2.htm - En kijk dan bij "Network problems after installing servicepack 2".

Verder heb ik gehoord (meer ook niet, dus sue me als 't onzin is) dat er een aantal routers zijn die problemen hebben met SP2. Wellicht kijken of er een firmwareupdate voor je klaarligt m.b.t. SP2?

Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 14:06.
Oud 26-09-2004, 17:37
Manuzhai
Manuzhai is offline
Verder lijkt het me wel nuttig als je je probleem hier post.

Regels voor berichten