![]() |
Paddo'en voor beginners
Hoi,
Ik ben van plan om toch nog een keer te gaan paddo'en als ik 16 ben. Ik heb met veel mensen erover gepraat en die waren er heel positief erover. Alleen wat voor soort? Ik durf denk ik niet gelijk hawaiaanse... na al die verhalen van flippende mensen. Ook denk ik dat ik eerst 1 halve portie neem, is dat aan te raden? Ik ben heel zeker van mezelf dat het me gaat lukken omdat ik IRL ook altijd rustig en goed kan nadenken in echte stress/nood situaties. Ik heb gehoord over: Thaise, Mexicaanse, Hawaiaanse, Nederlandse kaalkopjes, Copelandia en Philosofer stones (zoiets) Maar welke is nou het beste voor een beginner? |
Nee niet moeilijk doen. Gewoon portie hawaiaanse kopen. Paddomeletje maken! Werkt perfect en smaakt ook nog naar ei ipv schimmel. Ik raad je aan om eerst maar eens onder veilige omstandigheden te trippen, liefst met een nuchter persoon erbij en ook een lotgenoot ;) Thuis werkt, maar eigenlijk is elke plaats goed waar je je echt op je gemak voelt. Alles wat niet in jouw tripwereld thuishoort kan namelijk stress veroorzaken en dan is je mooie trip ook zo verknalt.
|
Ik denk dat er wel een nuchter iemand is, een sitter :D
En wat over de porties gewoon 1 hele portie? |
Citaat:
Het beste kan je dat soort vragen stellen in de smartshop waar je ze koopt. Ik kreeg voordat ik ze kocht een foldertje in mn hand gedrukt waar alles op stond wat je erover moest weten. |
Citaat:
Bij mijn methode is het alleen een probleem dat je dus een grotere hoeveelheid binnen kan krijgen, we hebben de paddo's van te voren in heel kleine stukjes gesneden en door het ei heen geklopt. |
Citaat:
gewoon een hele portie p.p. kan makkelijk |
Ik heb 1 keer paddo's gegeten, en heb een halve portie gegeten. Was best een stevige trip.Je kan ze best gewoon eten hoor, hoeft echt niet met/door iets, eet anders eerst een hondenbrokje. Ik raad je echt aan het in een omgeving te doen waar je je thuis voelt, met mensen die je goed kent.
|
Citaat:
|
Citaat:
En gewoon eten werkt slechter als van te voren mengen met bijv ei of soep en verhitten. |
Citaat:
|
neem maar eerst een halve portie mexicaanse,
is hele zwakke trip, maar beter safe dan sorry laten we zeggen. Zo ontdek je een beetje het gevoel van paddos enzo. |
Citaat:
en ik had echt wel een heftige trip mja... heele nuchtere maag speelde wel mee |
eerst een half portie nemen is wel verstandig
je weet in het begin natuurlijk niet hoe gevoelig je ervoor bent |
Moet je 18 zijn om paddo's uit de smartshop te kunnen halen?
|
Jep
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2de keer ook niks gezien Heb ook nog holy smoke gebruikt (tripmiddel uit de smartshop) Ook opgerookt ook niks gezien alleen ik had geen evenwicht. |
Citaat:
|
Het is de 1e keer
Neem gewoon 1/2 portie mexicaans. Sowieso als je het nog nooit hebt gedaan is 1/2 portie aan te raden. Je hebt geen idee wat je kan verwachten dus kun je beter rustig beginnen. En iedereen reageert er anders op. Verder zou ik de 1e keer dus mexicaanse nemen 't voordeel is met mexicaanse ben je ook nog een beetje melig en op die manier heb je niet zo snel een badtrip. |
Citaat:
ik heb 2 keer mexicaanse gehad en daarna 2 keer hawaiaanse en die trip pakte echt heel anders uit dan de mexicaanse, ik had btw steeds ongeveer een halve portie |
ik raad je aan om gewoon een hele portie mexicaanse te nemen. Gisteren heb ik nog paddo's gevroten en het was gewoon dikke pret. Een vriend van me had die hawaiiaanse genomen, maar hij vond ze voor die prijs (18 euro) het geld niet helemaal waard, de halucinaties waren wel mooier. Een halve portie heb je gewoon niks aan, want dan weet je nog niet hoe het nou echt is en als je gewoon zeker van jezelf bent is er niks aan de hand. Een nuchter persoon d'r bij vind ik persoonlijk alleen maar irritant, want die kan dan ook niet lekker meedoen en al dat eieren bakken en sapjes trekken is allemaal verspilde moeite, want je kan ze ook gewoon gelijk in je mond steken en even goed bijten.
|
Je kan zo wel zo in je mond steken, maar dat is wel vies (vind ik igg)
En mijn tomaten-paddo-soep was echt lekkerrrr (y) ! |
Hoeveel kost dat?!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |