Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mijn methode is het alleen een probleem dat je dus een grotere hoeveelheid binnen kan krijgen, we hebben de paddo's van te voren in heel kleine stukjes gesneden en door het ei heen geklopt. |
![]() |
||
Citaat:
gewoon een hele portie p.p. kan makkelijk |
![]() |
|
Ik heb 1 keer paddo's gegeten, en heb een halve portie gegeten. Was best een stevige trip.Je kan ze best gewoon eten hoor, hoeft echt niet met/door iets, eet anders eerst een hondenbrokje. Ik raad je echt aan het in een omgeving te doen waar je je thuis voelt, met mensen die je goed kent.
||
Citaat:
||
Citaat:
En gewoon eten werkt slechter als van te voren mengen met bijv ei of soep en verhitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ik had echt wel een heftige trip mja... heele nuchtere maag speelde wel mee
||
Citaat:
2de keer ook niks gezien Heb ook nog holy smoke gebruikt (tripmiddel uit de smartshop) Ook opgerookt ook niks gezien alleen ik had geen evenwicht.
||
Citaat:
|
Het is de 1e keer
Neem gewoon 1/2 portie mexicaans. Sowieso als je het nog nooit hebt gedaan is 1/2 portie aan te raden. Je hebt geen idee wat je kan verwachten dus kun je beter rustig beginnen. En iedereen reageert er anders op. Verder zou ik de 1e keer dus mexicaanse nemen 't voordeel is met mexicaanse ben je ook nog een beetje melig en op die manier heb je niet zo snel een badtrip.
||
Citaat:
ik heb 2 keer mexicaanse gehad en daarna 2 keer hawaiaanse en die trip pakte echt heel anders uit dan de mexicaanse, ik had btw steeds ongeveer een halve portie
|
ik raad je aan om gewoon een hele portie mexicaanse te nemen. Gisteren heb ik nog paddo's gevroten en het was gewoon dikke pret. Een vriend van me had die hawaiiaanse genomen, maar hij vond ze voor die prijs (18 euro) het geld niet helemaal waard, de halucinaties waren wel mooier. Een halve portie heb je gewoon niks aan, want dan weet je nog niet hoe het nou echt is en als je gewoon zeker van jezelf bent is er niks aan de hand. Een nuchter persoon d'r bij vind ik persoonlijk alleen maar irritant, want die kan dan ook niet lekker meedoen en al dat eieren bakken en sapjes trekken is allemaal verspilde moeite, want je kan ze ook gewoon gelijk in je mond steken en even goed bijten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Paddo's beginnen. MikeyMo | 122 | 13-05-2012 02:33 | |
Drugs & Alcohol |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 88! Zuur tot het bot! m3tr01dm1nd3d | 500 | 23-04-2010 12:35 | |
Drugs & Alcohol |
[eerste keer] Wiet of paddo's? Severus | 24 | 25-10-2006 21:23 | |
Drugs & Alcohol |
Kaalkopjes ShadowX | 61 | 06-12-2005 12:26 | |
Drugs & Alcohol |
Paddo's voor beginner.. Bleater | 56 | 12-04-2004 19:50 | |
Drugs & Alcohol |
space cake, of andere gerechten... slisje | 18 | 20-03-2002 22:04 |