![]() |
Welk sprookjes figuur ben jij?
Nou vraag lijkt me vrij duidelijk.
Als welk sprookjes figuur zie je jezelf? Of welke 2? Uiterlijk kan je op de 1 lijken en innerlijk of vanwege omstandigheden in je leven op een ander. Post het en leg uit waarom. Ik lijk uiterlijk een beetje op sneeuwwitje, vanwege lichte huid, blauwe ogen, zwart haar.. ik zal ook wel rooige lipjes hebben.. Ik trek de grens bij dwergen hoor :D In verhaal lijk ik meer op de kleine zeemeermin. Vaak doet liefde me pijn, ik heb er veel voor over en het heeft altijd de neiging om tragisch af te lopen. (Ik heb het dus over echte verhaal en niet over de onschuldige kinderversie van Disney) Ik ben benieuwd naar de reacties. |
jij lijkt op een van de stiefzussen van Assepoester...
|
Citaat:
Ik vat het niet helemaal.. Vraag was dus .. welk sprookjesfiguur ben jezelf.. Jammer dat woodstock geen sprookjes figuur is anders wisten we het al van jou misschien. |
Ik lijk vast op knar.
|
Qua uiterlijk op de grote boze wolf en qua innerlijk op roodkapje. ;)
|
Citaat:
en leek me wel een leuke vraag, that's all. Ben bang dat veel mensen misschien wel te weinig sprookjes kennis bezitten :( |
hmm uiterlijk is moeilijk.. kent dr iemand een blonde met groene ogen die in een sprookje heeft gespeeld?
innerlijk.. tja nog moeilijker.. dr is niet echt een sprookje waar ik op lijk |
Citaat:
Nee ik lijk niet op woodstock. aangezien alle sprookjesmeisjes lief en mooi en schattig zijn, kan ik mezelf daar niet mee vergelijken. |
een ijsprinses :rolleyes:
|
stitch.. van lilo :o :D
|
Ik ben gewoon Yasmine Van Alladin! :cool:
|
Ik ben shrek :)
|
Rood kapje
ik ben net zo ummmz knap :cool: |
draak. :o
|
Citaat:
Rapunzel had lang goud haar. Zullen er toch wel meer zijn denk ik. |
ik geloof niet in sprookjes :o :p
|
Een geitje
|
Citaat:
lees reacties van anderen in het snobtopic. Innerlijk kan je toch op een held uit een sprookje lijken die niet perse een meisje is. Ik heb trouwens nooit gehoord dat roodkapje mooi of schattig was.. misschien moest ze wel van moeders naar dat vervelende dove mens van een oma.. en mopperde en vloekte ze keihard de hele weg lang.. daarmee de intresse van verschillende figuren zoals een wolf (harige man) en een jager (man met een lang uhm geweer) oproepend.. Ok ik heb teveel fantasie misschien, maar sprookjes waaren vaak niet echt lief en onschuldig.. Roodkapje werd oorspronkelijk verkracht en JA dat werd ook in die versie aan het volk (waaronder kinderen) verteld. |
Ik lijk op Belle, ik zoek alleen nog een Beest.
|
Ze willen mij nog wel eens voor "Tarzan" uitmaken :D
|
Pyramus
|
De boze heks uit Hans en Grietje.
|
Gelukkig is er geen sprookjesfiguur wat op mij lijkt. :)
|
Citaat:
|
Perkamentus
|
Hmz... niet elk sprookje schiet me op dit moment te binnen maar de eerste personage aan wie ik denk is Botje van de kleine Zeemeermin :D mja... misschien heb ik nog een betere dus dan meld ik het later wel ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien wel met een moraal erin om de mensen wat te leren. In die tijd (middeleeuwen) waren het vaak groffe verhalen. Van rood kapje konden vrouwen misschien wel leren dat je niet in je eentje naar het bos moest gaan en dat je mensen niet altijd kunt vertrouwen omdat ze je voor de gek houden (verkleden). Als ik me niet vergis heb ik over het originele verhaal van Roodkapje gehoord bij nederlandse literatuur les. |
De gelaarsde kat.
|
Citaat:
|
Ik ben een prinsesje en zometeen komt de prins op het witte paard mij halen.
|
ik hoopte op n test :)
ben zelf nu oncreatief :o |
1 van de 7 dwergen :rolleyes:
|
vast een duivel ofzo
|
qua uiterlijk en innerlijk lijk ik op de prins uit sneeuwwitje :cool:
|
maar die is niet gay
ik lijk op aladdin, ik naai ook fatima's en yasmina's |
UIterlijk: weet ik veel, een demonisch ADHD aapje ofzo
Innerlijk: zie uiterlijk |
shrek :cool:
innerlijk dan :p |
Doornroosje.
Ik moet nog wakker gekust worden door een prins(es). ;) |
Ik ben.... de betoveroverachterkleinzoon van de wolf uit roodkapje dus pas maar op..... :D
|
Nala uit The Lion King
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrul! :D :p |
Stoetel van de 7 dwergen!
|
Citaat:
Hier nog een dwerg uit sneeuwwitje!!!!!! ( ik ben een meter 52 ) :D :) ;) :p :cool: (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |