![]() |
kunnen jullie nog wel genieten van de gewone dingen?
bv. je bed die zo lekker ligt
rust op je kamer (geen snurkende mensen om je heen 's nachts) een poetisch bankje om naar toe te fietsen narcissen op je kamer spinazie ruzie met je moeder |
|
de laatste tijd nauwelijks meer...
maar soms, muziekje op, stil in huis, zonnetje buiten, dan wil 't nog wel eens lukken, maar meestal slechts kort :( |
hmm eigenlijk wel ja..
*gezellig met een vriendin in de zon zitten en muziek luisteren * Liggend in je lekkere bed denkend aan een leuke jongen * ruzie met mam is niet zo genietenswaardig maar ok :confused: |
lekker weertje vandaag :)
|
ik geniet teveel van mn bed..
|
Waarom zou ik dat niet kunnen?
Een bloeiende boom, een paardebloem in het gras, twee madeliefjes en, zoals gisteren, in de zon op het Binnenhof zitten, politici 'spotten' en een ongekend gevoel van vrijheid hebben... :) |
Citaat:
|
Ik kan daar juist heel erg van genieten..
*mooi weer *vriendinnen *veel vrije tijd *mijn bed *een konijntje teveel om op te noemen :) |
Zoals Aneee al zei, waarom niet?
ik zit nu heerlijk te genieten van een mooi muziekje, straks ga ik genieten van een sigaret, gisteravond heb ik genoten van muziek terwijl ik weg lag te dagdromen op mijn bed, als het regent geniet ik helemaal... |
Nee, ik geen behoefte om daar van te genieten.
|
vast wel
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel ik sommige politici liever niet had gezien, maakte Femke Halsema een hoop goed... :) Ik zag net een klein kikkertje in onze vijver zitten. :) |
*Slapen is ontzettend leuk
*Denkend aan mensen die me voor een of andere reden aangenaam vinden...vreemde mensen dat ;) *Mijn gevoel op dit moment...best cool gevoel |
Nee, daarvoor ben ik te blasé geworden.
|
Ik geniet best vaak van kleine dingen, hoewel het in deze verloederde maatschappij inderdaad lijkt of niemand meer kan genieten. Zelfs nu ik gestresst ben van teen tot haarpunt kan ik nog van kleine, fijne dingen genieten (bijvoorbeeld mijn theorie-examen dat ik niet gehaald heb :p)
|
Nee helaas niet.... ik ben al verpest door de de luxe en rijkdommen. Maar soms, op een mooie zomerdag met veel zon, kan ik nog wel eens denken: wat heb ik het toch goed! :D
|
En ik kan ook heel gelukkig worden als ik besef dat ik mensen heb die mij wederzijds liefhebben! ik wordt hier trouwens heel emo van dus ik ga stoppen nu..... :p kuz
|
Ja. :)
|
Ehh.. ik heb net ontdekt van wel. :) (in het +/- topic)
|
Als ik in een goede bui ben wel :)
|
Als ik mijn vriend met het dochtertje van mn zus zie spelen ben ik diep gelukkig!
|
genieten? nee..
|
op de ravelijn (park / monument in bergen op zoom) zitten en ijs eten.. of in elk willekeurig park.. of onder een brug..
|
ik geniet van alles, zover er wat te genioeten valt
http://members.lycos.nl/a321/Smilies...f.b.zuipen.gif http://members.lycos.nl/a321/Smilies.../h.b.roken.gif |
Zo vaak eigenlijk.
|
Ja.
|
Het is lente. De vogels fluiten, de wereld wordt groen, de zon schijnt, de bloemen springen omhoog, de meisjes dragen leuke jurkjes (en ik doe niet op van dat afschuwlijk korte gedoe, stof plooiend over een bovenbeen is vaak mooier dan de bovenbeen zelf), vlinders fladeren door mijn buik, morgen zie ik mijn meisje weer.
Ik geniet overal van op het moment.. |
Mwah ja bij mij is het ook elke week vaak hetzelfde:
- Paar dagen school - 2 dagen of zo door de week vrij - Zaterdagavond alleen uit - Steeds dezelfde dagen werken - 2x per week fitnessen Maar ik hou eigenlijk wel van die vastigheid :) zo kan ik een vaste planning van iedere week maken. :) |
Eerst niet meer, ik vond alles dom en saai. maar te zijn begonnen met blowen, zie je alle dingen veel mooier. En als je dan terugkijkt op die paar dagen geleden, en ze loopt door het park...dan zie dat het toch net de efteling is, al die bomen en struiken...
heel dom verhaal waar geen touw aan vast is te knopen volgens mij..... |
Ik heb een paar dagen geleden mijn opa+oma heeeel gelukkig zien zijn.... (y) En daar word ik zelf ook happy van :)
|
'Gewone dingen'... bést relatief, vind je ook niet?
|
Ja
|
Citaat:
Ik heb dan wel geen ervaring met politici spotten in Den Haag, maar ik schat zo in dat ik hiervan best zou genieten :) |
Ja!
Van de kleine eendjes bij ons achter in de sloot, het eten van verukkelijke chocolade, het paaseieren zoeken met m'n zusje, het buiten in de zon liggen etc. |
ja in de vakantie lukt dat wel :)
|
Citaat:
das een mooie van je :D :D ik kan zeker nog wel genieten van de gewone dingen voor zo ver dat gewoon is. een goeie gitaar riff die ik heb bedacht, een goed nummer, een goeie joint, vogels die fluiten, mijn geiten die mekkeren, de zon die schijnt etc |
ik laat een maand iets en daarna kan ik er weer vol van genietn
|
tuurlijk
|
Deze staat ook bij Psychologie geloof ik, en ja: ik kan juist heel erg van 'kleine dingen' genieten. Vooral dingen die ik buiten zie/voe'l/hoor/ruik/...
|
ja
|
jah dat kan ik
|
nee, ik moet aparte dingen hebben, anders is het maar niks..
|
ja, heerlijk relaxed in de zon liggen ofzow..
beetje chille muziekje :cool: lol hebben met vrienden enz. denk dat zulke dingen toch t belangrijkste zijn van m'n hele leventje.. anders wordt k echt gek ofzow :D |
ja, wedstrijden spelen, lekker eten, vrienden om je heen (y)
|
Dat kon ik, totdat jij dit topic opende!
|
Ja, van stilte, van de zon, van muziek, van vogeltjes enzovoorts
|
Ja hoor :) Van de geur van gras als het net gemaaid is.. hoe het buiten ruikt als het net geregend heeft.. de eerste lentedag.. weten dat er mensen zijn die om je geven.. dat opeens de zon tussen de wolken doorbreekt als je je down voelt.. mn eigen warme bedje.. muziek luisteren die me echt raakt.. ontzettend dubbel liggen van het lachen.. op het strand liggen in de warme zon en op het warme zand..
|
Nou ja, het is meer zo dat de kleinste dingen mij meer aantrekken. Uitdrogende kikkers die het nét nodig vinden om mijn pad te kruizen, zielige duiven met stompjes die in mijn zicht in de fontein moeten neerkwakken, de gnoe die bij een of ander stom natuurprogramma wordt neergehaald door vier gemene hyena's.
Ja, verdorie denk ik dan, dat heeft die uitgemergelde kikker toch ook niet verdiend? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |