Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan daar juist heel erg van genieten..
*mooi weer *vriendinnen *veel vrije tijd *mijn bed *een konijntje teveel om op te noemen ![]()
|
Zoals Aneee al zei, waarom niet?
ik zit nu heerlijk te genieten van een mooi muziekje, straks ga ik genieten van een sigaret, gisteravond heb ik genoten van muziek terwijl ik weg lag te dagdromen op mijn bed, als het regent geniet ik helemaal...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hoewel ik sommige politici liever niet had gezien, maakte Femke Halsema een hoop goed... ![]() Ik zag net een klein kikkertje in onze vijver zitten. ![]()
|
Het is lente. De vogels fluiten, de wereld wordt groen, de zon schijnt, de bloemen springen omhoog, de meisjes dragen leuke jurkjes (en ik doe niet op van dat afschuwlijk korte gedoe, stof plooiend over een bovenbeen is vaak mooier dan de bovenbeen zelf), vlinders fladeren door mijn buik, morgen zie ik mijn meisje weer.
Ik geniet overal van op het moment..
Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 21:45. |
![]() |
|
Mwah ja bij mij is het ook elke week vaak hetzelfde:
- Paar dagen school - 2 dagen of zo door de week vrij - Zaterdagavond alleen uit - Steeds dezelfde dagen werken - 2x per week fitnessen Maar ik hou eigenlijk wel van die vastigheid ![]() ![]()
|
Eerst niet meer, ik vond alles dom en saai. maar te zijn begonnen met blowen, zie je alle dingen veel mooier. En als je dan terugkijkt op die paar dagen geleden, en ze loopt door het park...dan zie dat het toch net de efteling is, al die bomen en struiken...
heel dom verhaal waar geen touw aan vast is te knopen volgens mij..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb dan wel geen ervaring met politici spotten in Den Haag, maar ik schat zo in dat ik hiervan best zou genieten ![]()
||
![]() |
Citaat:
das een mooie van je ![]() ![]() ik kan zeker nog wel genieten van de gewone dingen voor zo ver dat gewoon is. een goeie gitaar riff die ik heb bedacht, een goed nummer, een goeie joint, vogels die fluiten, mijn geiten die mekkeren, de zon die schijnt etc
|
Ja hoor
![]()
|
Nou ja, het is meer zo dat de kleinste dingen mij meer aantrekken. Uitdrogende kikkers die het nét nodig vinden om mijn pad te kruizen, zielige duiven met stompjes die in mijn zicht in de fontein moeten neerkwakken, de gnoe die bij een of ander stom natuurprogramma wordt neergehaald door vier gemene hyena's.
Ja, verdorie denk ik dan, dat heeft die uitgemergelde kikker toch ook niet verdiend? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De Groeten uit Dromenland BOYwith-light | 4 | 17-05-2005 08:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |