![]() |
Wat is het saaiste stad om uit te gaan ??
jaa, ik stem op enschede
- ten eerste geen normale disco. in aspenvalley en nieuwmarkt draaien ze van die oldies, lunatic is godverdomme vanaf 21, schijnt trouwens ook geen reet aan te zijn, en zevende hemel komen alleen maar allochnonen binnen. - ten tweede geen ALD's(=Aleenstaand Lekker Ding), meidenaanbod is hier zoooo klein dat alle meisjes die normaal uitzien zijn al lang bezet. - en ten derde is al dit ellende tot maar 4 uur open. vind ik belachelik gewoon |
wat is DE saaiste stad om uit te gaan is het volgens mij
ennuh duckstad lijkt me wel saai alhoewel de cornelis prulpark (y) maarja dat hoort dan weer niet bij uitgaan |
Citaat:
|
Uitgaan is zo saai hoe dat je het zelf maakt. Dat heeft echt geen betrekking op een bepaalde stad oid.
|
Gouda, zeker weten. Er is echt he-le-maal niets te doen.
|
Citaat:
Ben zelf niet zo'n fan van discotheken enzo, vind de Nieuwmarkt en Lunŕtic (niet saai vind ik) prima. Aspen Valley en Zevende Hemel beetje veel scholierenvolk. Als je wilt stampen ga je maar naar de Index ofzo. En tja, tot 4 uur open; In Apeldoorn (waar ik woonde voordat ik op kamers ging), was ook alles tot 4 uur open, dus ik ben er wel aan gewend. |
Citaat:
best een kut tent eigenlijk! Ik stem op Vriezenveen :D |
Citaat:
what the fuck zeg jij???? ducstad is net zo cool ik ga er nu elk weekend ongeveer heen en ik ga helemaal los daar |
Ik ben nog niet in heel veel steden geweest Om het goed te vergelijken. Maar ik denk nergens zoveel verpauperde café's en discotheken als in Vlaardingen..
|
Citaat:
Ik ben een keer in de zevende hemel geweest op een donderdag avond. Waren we met z'n drieën zo'n beetje de enige gasten, plus een groep wazige lui die door Harry's tuincentrum waren gesponsord. Toch raar dat het daar zo leeg is, terwijl een Aspen eigenlijk niet heel veel anders is. |
Ik stem op deurningen....
|
Almelo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder is Almelo idd bleeeeh |
Citaat:
Je hebt echt wat gemist :D Ontopic: Alles wat eindigt op "veen"of "O" en hier in de buurt (Almelo dus) ligt is per definitie al saai. |
Citaat:
|
Citaat:
waarom staan hier hoofdzakelijk dorpen, steden, gaten, of hoe je het ook maar wil noemen uit twente???? Net of dat zo boeiend is... |
Citaat:
|
Erp.
|
Weert
|
utrecht heeft geen enkele normale discotheek. utrecht dus (voor mij dan)
|
Citaat:
|
Emmen.... aaaaahh... het enige wat er is, is de dierentuin :rolleyes: Er zijn iets van euhhh 5 *uitgaansgelegenheden*.... en die zijn stom :S en de grotere "disco's" enzow liggen allemaal een paar Km. van emmen af :(
|
Citaat:
er zijn vier mekka's voor het uitgaan in Nland : Utrecht, Amsterdam, Groningen en Maastricht. Rotterdam komt daar een beetje bij in de buurt. Utrecht roelt (y) (y) (y) Saaiste stad: gein ID. Randstad is sowieso cool, noorden ook, zuiden mwaaa gaat wel, maar oosten: Achterhoek, Twente, jaa dat lijkt me echt weinig aan. Maar : Duitsland is vlakbij, daar zijn altijd goede feesten. |
Stelling:
De stad waarin je bent opgegroeid en al die tijd woont is per definitie de saaiste stad om uit te gaan. |
helemaal mee eens, ergens anders lijkt het altijd beter
|
bij deze nomineer ik Geleen (n)
|
Bij nader inzien, zonder meer, Ridderkerk... :p
|
Citaat:
|
er zijn vier mekka's voor het uitgaan in Nland : Utrecht, Amsterdam, Groningen en Maastricht.
------------------------------------------------------------------------------------ Cekerz, maastricht is wel vet!! (y) :D |
Leiden is geen ruk te doen
|
Sittard.
|
Citaat:
alleen is er in Blanco af en toe een goaparty dat is nog wel leuk:) *gaat vnaaf ook* |
Doenrade!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
Trouwens, er schijnt in het oude ABN gebouw het 1 na grootste café van Nederland gerealiseerd te worden (de grootste uiteraard in Groningen, the place to be :) ) |
zoetermeer is het saaist
|
Citaat:
hoe kan dat in godsnaam saai zijn ?? |
Citaat:
|
Waalwijk (N) + alle omliggende gemeentes.. Den Bosch included... :D
|
ik gok op Assen
|
Citaat:
tivoli? ik nomineer tilburg ( op de 013na) |
Weesp... :o
|
geen barst van waar!
Tilburg is kei vet, 013 idd maar 3 gezusters, extase, talk etc zijn ook relaxed! |
Citaat:
|
ik woon erin
|
Citaat:
maar tilburg is zeker wel ok.. als je van cafe's en clubs houd is er genoeg te doen, zeker voor de leeftijdsgroep 16-20 |
Citaat:
Kun je daarna in Apeldoorn doorgaan in ’t Poortje, de Vrijbuiter of ’t Molentje. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |