Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben zelf niet zo'n fan van discotheken enzo, vind de Nieuwmarkt en Lunŕtic (niet saai vind ik) prima. Aspen Valley en Zevende Hemel beetje veel scholierenvolk. Als je wilt stampen ga je maar naar de Index ofzo. En tja, tot 4 uur open; In Apeldoorn (waar ik woonde voordat ik op kamers ging), was ook alles tot 4 uur open, dus ik ben er wel aan gewend.
||
Citaat:
best een kut tent eigenlijk! Ik stem op Vriezenveen ![]()
||
![]() |
Citaat:
what the fuck zeg jij???? ducstad is net zo cool ik ga er nu elk weekend ongeveer heen en ik ga helemaal los daar
||
![]() |
Citaat:
Ik ben een keer in de zevende hemel geweest op een donderdag avond. Waren we met z'n drieën zo'n beetje de enige gasten, plus een groep wazige lui die door Harry's tuincentrum waren gesponsord. Toch raar dat het daar zo leeg is, terwijl een Aspen eigenlijk niet heel veel anders is.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je hebt echt wat gemist ![]() Ontopic: Alles wat eindigt op "veen"of "O" en hier in de buurt (Almelo dus) ligt is per definitie al saai.
||
Citaat:
waarom staan hier hoofdzakelijk dorpen, steden, gaten, of hoe je het ook maar wil noemen uit twente???? Net of dat zo boeiend is...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
er zijn vier mekka's voor het uitgaan in Nland : Utrecht, Amsterdam, Groningen en Maastricht. Rotterdam komt daar een beetje bij in de buurt. Utrecht roelt ![]() ![]() ![]() Saaiste stad: gein ID. Randstad is sowieso cool, noorden ook, zuiden mwaaa gaat wel, maar oosten: Achterhoek, Twente, jaa dat lijkt me echt weinig aan. Maar : Duitsland is vlakbij, daar zijn altijd goede feesten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() alleen is er in Blanco af en toe een goaparty dat is nog wel leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, er schijnt in het oude ABN gebouw het 1 na grootste café van Nederland gerealiseerd te worden (de grootste uiteraard in Groningen, the place to be ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |