![]() |
Face Tomorrow - Worth the Wait
wat vin je ervan?
|
Gaaf nummer. Clip is wel ok. Rotterdamn pride. Wilhelminaplein gooooo! :D
|
ben een beetje over het nummer heen om maar zo te zeggen te vaak gehoord, clip overigens nog nooit helemaal gezien.
|
wat ik ervan vind?
face tomorrow = voor fags come on, diz geen muziek meer... als zij spelen lijkt het net alsof de wereld vergaat. bah! |
shut it moron....
|
Citaat:
|
Citaat:
DeadNation: bek dicht stomme fag. |
Hmmm misschien ga ik toch maar wel naar groezrock....kan ik je in je ster penetreren.....dipshit
Zeggen dat die gasten niet kunnen spelen is waanzin. Dat je t niet cool vind is natuurlijk goed mogelijk. |
Citaat:
en kom maar op groezrock... stomme sukkel (alsof geweld dingen oplost zeg). als ik je dan tegen kom in de pit mosh ik je hele kut reet van jou kapot. zo! omdat je toch al zo geweldadig reageert. :P hmz.. nee sorry... het iq daalt zo. alleen ik heb mijn mening gegeven over Face Tomorrow. duzzzz... en zal me verder maar stil houden :P |
stomme emocrap
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je moet je bek houden want anders penetreert DeadNation je ster! |
Citaat:
|
Erg gaaf nummer. Clip heb ik nog nooit gezien :)
|
Citaat:
emofags |
Vind't wel lekker klinken, en Worth the Wait is een leuk meezingnummertje op zich ;)
Face Tomorrow live was ook heel cool. Ik kan het wel waarderen. Waarschijnlijk ook omdat ik niet zo vastzit aan die anti-alles ideeën zoals de rest van de mensen hier... :rolleyes: Clip heb ik overigens nog nooit gezien... |
Citaat:
|
Citaat:
en ik vind face tomorrow niet leuk klinken.. enja dan vind ik ze ook slechte muzikanten (misschien een verkeerde instelling, maarja) en je moest eens weten wat voor zooi ik allemaal in m'n playlist heb staan en qua cd's. en ben wel iemand die meestal altijd in de pit staat. of moet ik daar getuigen bij roepen om dat te bevestigen ofsow :rolleyes: rot toch aub op met je gezeik, dan hou ik me ook wel stil. en die stoerdoenerij, dat ben ik nu wel zat (van ons beide) :P |
Ja whatever gast.
|
Citaat:
nouja laat maar... en ja face tomorrow.. geen emo? wel wat, als ik het zo hoor. naja ik vind ut emo! :P |
ik vind et vet mooi, ik heb ze nu 2 keer live gezien, echt vette energieke show!
Mooi nummer |
vette band (y)
ik moet ze ook maar een keer live gaan zien |
Citaat:
ik vin er in ieder geval geen zak aan |
Citaat:
|
Mocht je willen craptalk :D. En koest he want rosa wijst je zo aan ;) hehe
en oja het was trouwens een reactie op uitlatingen van vriend effeks die t niet na kan laten in praktisch elke post t woord fag te gebruiken. |
Face Tomorrow rocksss!!! (y) :D
Volgende week zondag spelen ze samen met The Spirit that guides us ( (y) ) in Den Bosch in de W2 geloof ik, iets TE gaaf! Dat klapt er zeker wel op dan! :D |
Citaat:
|
waaaah face tomorow is echt wel goed, alleen die clip vond ik echt super tegenvallen, zo lelijk gemaakt. jammer hoor xx Brigitte
|
Craptalk: Hahaha doe dat maar :D
|
mooi :)
kep alleen het clipje nog nooit gezien |
leuk bandje :) 5 mei => wageningen!
en op Lowlands waren ze het vroege opstaan ook wel waard :)! |
ft is gaaf. de clip ook, net zo gaar opgenomen als die van The Apers, maar cool nummer en coole clip.
|
Leuk nummer, ken ze verder niet.
|
Citaat:
maar jij noemde me moron! :mad: jij biatch! |
Clip staat op de site btw.
Echt een fucking goede en energieke en band. Een van de betere op de european hardcore party. Vooral de refused cover kickte ass :D |
vette clip vette band
jammer dat ze mijn shirt niet hadden gekozen voor de merch :( |
hebben wel aantal goede nummers ja
|
Citaat:
Ik heb het idee dat mensen hier niet bijster goed nadenken. Ik kan het mishebben, maar liever niet |
Die refused cover is geweldig....Rather Be Dead. Ook leuk om te zien dat op sommige shows de meisjes vooraan voor 1 nummer verdreven/weggeveegd worden op dat nummer door de aanwezige hardcorekids :D Ik hoop dat ze dat nummer als bonus op de vinylversie van hun nieuwe plaat zetten. Vind ik wel een mooi idee :)
|
oja: Fuck cd's! :mad: :D
|
op een of andere manier vind ik deadnation cool
Een van de zeldzame mensen die in mijn coolbook staan hier. Verder heb ik weinig toe te voegen aan dit topic. De clip is ok , leuk met de trein. Face tomorrow is goed, live vooral. |
Citaat:
|
toffe live-band (y)
|
Citaat:
die clip valt me qua energiekheid van de band tegen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja. :)
|
vrij goeie clip vind ik ....vergelijk het maar eens met het gros dat op wet en wild kwam, daar kreeg je koppijn of lachstuipen van
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |