Advertentie | |
|
![]() |
|
Vind't wel lekker klinken, en Worth the Wait is een leuk meezingnummertje op zich
![]() Face Tomorrow live was ook heel cool. Ik kan het wel waarderen. Waarschijnlijk ook omdat ik niet zo vastzit aan die anti-alles ideeën zoals de rest van de mensen hier... ![]() Clip heb ik overigens nog nooit gezien...
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 10:30. |
![]() |
||
Citaat:
en ik vind face tomorrow niet leuk klinken.. enja dan vind ik ze ook slechte muzikanten (misschien een verkeerde instelling, maarja) en je moest eens weten wat voor zooi ik allemaal in m'n playlist heb staan en qua cd's. en ben wel iemand die meestal altijd in de pit staat. of moet ik daar getuigen bij roepen om dat te bevestigen ofsow ![]() rot toch aub op met je gezeik, dan hou ik me ook wel stil. en die stoerdoenerij, dat ben ik nu wel zat (van ons beide) ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar jij noemde me moron! ![]() jij biatch!
|
Die refused cover is geweldig....Rather Be Dead. Ook leuk om te zien dat op sommige shows de meisjes vooraan voor 1 nummer verdreven/weggeveegd worden op dat nummer door de aanwezige hardcorekids
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rise & Fall op Reflections / Face Tomorrow DVD+EP nieuws suz reflections | 4 | 05-08-2005 17:57 | |
Muziek |
face tomorrow klompje | 165 | 21-03-2005 17:40 | |
Muziek |
3 feb 2005 Face Tomorrow, The Sedan Vault @ Nighttown R'dam SDS | 48 | 05-01-2005 17:26 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Luister nu! Verwijderd | 256 | 09-01-2004 10:22 | |
Muziek |
Wat luister je? Gutterflower | 263 | 27-05-2003 11:45 |