![]() |
vakantie -> 15jaar
haj..
ik ga dit jaar met 4 vriendinnen op vakantie hier in nederland..met zomertoer. Maar we wilden graag ook overnachten ergens ( voor 2 nachten ofsow) Maar we zijn 15...kun je dan wel op camping of iets anders staan? of moet je 16 zijn? weet iemand dattt of weet iemand een camping.... help ons :S liefs.. |
Ga zoeken op internet (www.google.nl ofzo) en dan bij campings. Een camping zoeken in de buurt waar je wil slapen en dan bellen of het kan wat jij wil.
|
jeugdherberg :)
|
Waarom zou je niet op een camping mogen overnachten als je 16 bent? Misschien dat dat per camping verschilt, maar ik kan het me haast niet voorstellen.
|
ik ben toen ik 15 was met 'n zooi mensen op een camping in zeeland gaan staan. volgens mij kan dat gewoon overal.
|
Citaat:
Nu ben ik dus zeventien, dit jaar ga ik met vrienden naar Hongarije en ook daar ben ik eigenlijk Ali Illigali. Althans, mijn 18-jarige vriendjes zijn verantwoordelijk voor mij :p |
Ik verplaats deze naar de kantine aangezien het hier eigenlijk niet thuis hoort en ik geen ander forum kon bedenken waar hij dan wel thuis hoort.
|
je kan bij jeugdsherbergen..; verder zal geen enkele camping je nemen
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder zie ik niet in waarom het zou moeten uit maken dat je zelf aansprakelijk bent. Als ik campingbeheerder ben en die kinderen vernielen iets, dan heb ik zelfs liever dat ik me kan verhalen op hun ouders in plaats van op die kinderen zelf, want van een kale kip kun je weinig of geen veren plukken. |
Citaat:
en pas auto rijden vanaf je achttiende. |
Ja, natuurlijk kan dat.
|
Citaat:
|
Ik ben 15, en ik ga in de zomer met een paar vrienden naar een jeugdherberg (heet nu stay-okay (OMFG) in Chaam. Daar kun je in ieder geval gewoon heen. Denk op zich ook wel dat je het gewoon bij een camping kan proberen.
|
Misschien komen jullie wel een paar jongens tegen waar jullie mogen overnachten :D ;)
|
haha ja zou maar zoo kunnen he..
nee maar gaan wel winkelen ensoww en nog meer dingen doen btw = jeugdherberg niet heewl duur en saai? of heb ik dat mis :S |
ik heb vorig jaar gewoon op een familiecamping overnacht mag meestal wel...eibernest in eibergen zat ik. deze vakantie gaan we naar camping bij duinerell in een bungelowtent...scheelt weer wat gesleep ;)
|
waarom zou je niet op een camping moge?
|
Ik ben al met mn vriendinnen gaan kamperen in een trekkershut op een camping toen in net 14 was, ik zat in de tweede en dat mocht ook gewoon, we waren toen met zn drieen en allemaal veertien.
|
Ik heb op mijn 15e ook gecampeerd met een vriendin van 14. Dus het lijkt me dat het wel mag. Voor sommige campings moet je wel 16 zijn, maar op veel ook niet, dus kies er gewoon een waarvoor dat niet hoeft.
|
Maak ff gebruik van dit topic als ge het niet erg vindt ;)
Weet iemand toevallig nog een goede, goedkope camping en/of jeugdherberg in Nederland (liefst aan de kust)? We zijn met z'n tienen ongeveer, de jongste is 14 (ik) en de oudste 17, dus waarschijnlijk zal het wel een jongerencamping worden omdat ze op gezinscampings meestal niemand toelaten zonder begeleiding van een volwassene... |
Citaat:
Nee, helaas. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ja mischien geef jij je geld liever uit aan een nieuwe computer jezus echt zo,m computernerd zeker |
Wat een saai topic...
(sorry ik zal me er niet meer mee bemoeien... :rolleyes: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haal die plaat voor je kop vandaan.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |