Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ga zoeken op internet (www.google.nl ofzo) en dan bij campings. Een camping zoeken in de buurt waar je wil slapen en dan bellen of het kan wat jij wil.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zie ik niet in waarom het zou moeten uit maken dat je zelf aansprakelijk bent. Als ik campingbeheerder ben en die kinderen vernielen iets, dan heb ik zelfs liever dat ik me kan verhalen op hun ouders in plaats van op die kinderen zelf, want van een kale kip kun je weinig of geen veren plukken. |
![]() |
||
Citaat:
en pas auto rijden vanaf je achttiende.
|
Ik ben 15, en ik ga in de zomer met een paar vrienden naar een jeugdherberg (heet nu stay-okay (OMFG) in Chaam. Daar kun je in ieder geval gewoon heen. Denk op zich ook wel dat je het gewoon bij een camping kan proberen.
|
Ik ben al met mn vriendinnen gaan kamperen in een trekkershut op een camping toen in net 14 was, ik zat in de tweede en dat mocht ook gewoon, we waren toen met zn drieen en allemaal veertien.
|
![]() |
Maak ff gebruik van dit topic als ge het niet erg vindt
![]() Weet iemand toevallig nog een goede, goedkope camping en/of jeugdherberg in Nederland (liefst aan de kust)? We zijn met z'n tienen ongeveer, de jongste is 14 (ik) en de oudste 17, dus waarschijnlijk zal het wel een jongerencamping worden omdat ze op gezinscampings meestal niemand toelaten zonder begeleiding van een volwassene...
||
![]() |
Citaat:
Nee, helaas. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat: