Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 09:48
miss chocolate
miss chocolate is offline
haj..
ik ga dit jaar met 4 vriendinnen op vakantie hier in nederland..met zomertoer. Maar we wilden graag ook overnachten ergens ( voor 2 nachten ofsow) Maar we zijn 15...kun je dan wel op camping of iets anders staan? of moet je 16 zijn? weet iemand dattt of weet iemand een camping....
help ons
liefs..
Oud 18-04-2003, 10:11
Verwijderd
Ga zoeken op internet (www.google.nl ofzo) en dan bij campings. Een camping zoeken in de buurt waar je wil slapen en dan bellen of het kan wat jij wil.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:16
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
jeugdherberg
Oud 18-04-2003, 10:18
Verwijderd
Waarom zou je niet op een camping mogen overnachten als je 16 bent? Misschien dat dat per camping verschilt, maar ik kan het me haast niet voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:30
nps
nps is offline
ik ben toen ik 15 was met 'n zooi mensen op een camping in zeeland gaan staan. volgens mij kan dat gewoon overal.
Oud 18-04-2003, 10:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-04-2003 @ 11:18:
Waarom zou je niet op een camping mogen overnachten als je 16 bent? Misschien dat dat per camping verschilt, maar ik kan het me haast niet voorstellen.
Al mijn vrienden zijn een jaartje ouder dan ik. Zo mocht ik eigenlijk niet op een camping staan omdat ik toentertijd nog vijftien was. Ik moest zestien zijn. Er werden echter geen problemen over gemaakt.

Nu ben ik dus zeventien, dit jaar ga ik met vrienden naar Hongarije en ook daar ben ik eigenlijk Ali Illigali. Althans, mijn 18-jarige vriendjes zijn verantwoordelijk voor mij
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:02
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik verplaats deze naar de kantine aangezien het hier eigenlijk niet thuis hoort en ik geen ander forum kon bedenken waar hij dan wel thuis hoort.
Oud 18-04-2003, 11:11
Verwijderd
je kan bij jeugdsherbergen..; verder zal geen enkele camping je nemen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:13
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-04-2003 @ 11:18:
omdat je nog te jong bent om voor je zelf te zorgen en als je wat fout doet je zelf aansprakelijk bent... ja ik weet ook dat het nergens op slaat mrja dr valt weinig aan te doen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 18-04-2003 @ 12:13:
omdat je nog te jong bent om voor je zelf te zorgen en als je wat fout doet je zelf aansprakelijk bent... ja ik weet ook dat het nergens op slaat mrja dr valt weinig aan te doen
Dus op het moment dat je 16 wordt, kun je ineens wel goed voor elkaar zorgen? Ik zie de logica niet helemaal.

Verder zie ik niet in waarom het zou moeten uit maken dat je zelf aansprakelijk bent. Als ik campingbeheerder ben en die kinderen vernielen iets, dan heb ik zelfs liever dat ik me kan verhalen op hun ouders in plaats van op die kinderen zelf, want van een kale kip kun je weinig of geen veren plukken.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 11:53
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-04-2003 @ 12:21:
Dus op het moment dat je 16 wordt, kun je ineens wel goed voor elkaar zorgen? Ik zie de logica niet helemaal.
je mag ook pas bier drinken & roken vanaf je zestiende (jaar)
en pas auto rijden vanaf je achttiende.
Oud 18-04-2003, 12:07
Thomas
Thomas is offline
Ja, natuurlijk kan dat.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:29
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-04-2003 @ 12:21:

die is dr ook niet alleen die mensen moeten ergens de grens stellen..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 14:42
Landslide
Landslide is offline
Ik ben 15, en ik ga in de zomer met een paar vrienden naar een jeugdherberg (heet nu stay-okay (OMFG) in Chaam. Daar kun je in ieder geval gewoon heen. Denk op zich ook wel dat je het gewoon bij een camping kan proberen.
Oud 18-04-2003, 14:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Misschien komen jullie wel een paar jongens tegen waar jullie mogen overnachten
Oud 18-04-2003, 15:16
miss chocolate
miss chocolate is offline
haha ja zou maar zoo kunnen he..
nee maar gaan wel winkelen ensoww en nog meer dingen doen
btw = jeugdherberg niet heewl duur en saai? of heb ik dat mis
Oud 20-04-2003, 16:07
Verwijderd
ik heb vorig jaar gewoon op een familiecamping overnacht mag meestal wel...eibernest in eibergen zat ik. deze vakantie gaan we naar camping bij duinerell in een bungelowtent...scheelt weer wat gesleep
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 16:16
Verwijderd
waarom zou je niet op een camping moge?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 16:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben al met mn vriendinnen gaan kamperen in een trekkershut op een camping toen in net 14 was, ik zat in de tweede en dat mocht ook gewoon, we waren toen met zn drieen en allemaal veertien.
Oud 20-04-2003, 19:04
the tourist
the tourist is offline
Ik heb op mijn 15e ook gecampeerd met een vriendin van 14. Dus het lijkt me dat het wel mag. Voor sommige campings moet je wel 16 zijn, maar op veel ook niet, dus kies er gewoon een waarvoor dat niet hoeft.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 13:58
fliebertje
fliebertje is offline
Maak ff gebruik van dit topic als ge het niet erg vindt

Weet iemand toevallig nog een goede, goedkope camping en/of jeugdherberg in Nederland (liefst aan de kust)? We zijn met z'n tienen ongeveer, de jongste is 14 (ik) en de oudste 17, dus waarschijnlijk zal het wel een jongerencamping worden omdat ze op gezinscampings meestal niemand toelaten zonder begeleiding van een volwassene...
Oud 21-04-2003, 14:00
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
fliebertje schreef op 21-04-2003 @ 14:58:
Maak ff gebruik van dit topic als ge het niet erg vindt

Weet iemand toevallig nog een goede, goedkope camping en/of jeugdherberg in Nederland (liefst aan de kust)? We zijn met z'n tienen ongeveer, de jongste is 14 (ik) en de oudste 17, dus waarschijnlijk zal het wel een jongerencamping worden omdat ze op gezinscampings meestal niemand toelaten zonder begeleiding van een volwassene...
Nou. Heel ff denken.

Nee, helaas.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 15:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
In Oostkapelle (Zeeland) op camping 'Ons buiten' staan trekkershutten en daar hebben wij gezeten toen we 14 waren, is wel een gezinscamping met een klein overdekt zwembadje en een snackbar. Best okee . Er is in Oostkapelle ook een jeugherberg maar ik weet niet wat die kost en daar zitten erg vaak groepen in volgens mij.
Oud 21-04-2003, 16:13
DutchTerror
DutchTerror is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 21-04-2003 @ 16:54:
Je kunt je geld natuurlijk nuttiger besteden

Ja mischien geef jij je geld liever uit aan een nieuwe computer jezus

echt zo,m computernerd zeker
Oud 21-04-2003, 19:18
Verwijderd
Wat een saai topic...

(sorry ik zal me er niet meer mee bemoeien... )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2003, 17:07
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef op 22-04-2003 @ 00:52:
Nee, die tijd ben ik al voorbij. Auto is nu belangrijker, zoiets is tenminste nuttig. Jij bent zeker zo'n bReEzAh-kid die al z'n geld aan uitgaan en de hele dag op 't strand rotten uitgeeft? En ow wat was die vakantie vet... 2 weken lang uitgaan en op 't strand liggen. Zo heej
Lol
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:35
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 22-04-2003 @ 00:52:
Nee, die tijd ben ik al voorbij. Auto is nu belangrijker, zoiets is tenminste nuttig. Jij bent zeker zo'n bReEzAh-kid die al z'n geld aan uitgaan en de hele dag op 't strand rotten uitgeeft? En ow wat was die vakantie vet... 2 weken lang uitgaan en op 't strand liggen. Zo heej
Ieder z'n ding. Niets mis met twee weken lang feesten en op het strand 'rotten'....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:27
m'neer
m'neer is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 18-04-2003 @ 12:53:
je mag ook pas bier drinken & roken vanaf je zestiende (jaar)
en pas auto rijden vanaf je achttiende.
...en je mag vanaf je zestiende zelfstandig toestemming geven voor een medische behandeling
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:58
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 22-04-2003 @ 19:29:
En maar afvragen waarom de veel v/d jeugd NU al in de schulden staat.
blabla
Haal die plaat voor je kop vandaan....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten