![]() |
waar val jij op? (kleding)
Wat vallen jullie qua kleding op bij het andere geslacht? Wat vind je echt hot en wat mag absolúút niet? En het haar? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.. Ennuh... wat vinden jongens leuker: broek of rok?
|
Ik val meestal op wat er onder die kleding zit, wat er in t koppie zit en interesseer me vrij weinig voor iets triviaals als wat voor kleding iemand draagt, maargoed that's just me.
|
Ik vind een wat wijdere broek met een blouse of enigzins strak T-shirt wel oogstrelend, mits hij er een juist figuur voor heeft. Maar stiekem vind ik onderarmen het leukst :o
Maar dat is nu, meestal is het niet echt te zeggen wat ik nou leuk vind aan iemand. Een jongen met een cape vind ik dan weer minder. wortelbroeken zijn ook niet heel opwindend en strak dichtgeknoopte schoenen zijn helemaal walgelijk. |
Broek of rok maakt niet zoveel uit.
|
Citaat:
natuurlijk vind ik een warrige artistieke en sexdrugs'nrock'nroll-uitziende kerel best leuk om naar te kijken...maar het hoéft niet. En als hij dan nog eens een grotere ijdeltuit is dan ik, dan knap ik af. |
t verschilt, al vind ik gewone zwarte spijkerbroeken, bandshirts en kisten altijd wel erg leuk staan :)
|
Same here. Natuurlijk is t mooi meegenomen als je iemands kleding/look ook nog eens cool vind. Maar noodzakelijk is t idd niet.
|
Ja het is ook maar bijzaak, maar het wil wel helpen :)
Afknapper: als iemand overduidelijk weet dat hij/zij leuk is. |
rok/broek vind k een beetje eraan liggen of een meisje een broeken of een rokken type is :) beetje loze opmerking misscien
verder: ik heb iets met adidasjasjes bij meisjes ofzo een beetje normale kledingstijl met beetje een vleugje altoheid (vooral niet te veel) doet t ook wel goed bij mij vaak |
om even op mijn eigen topic te reageren :D :
Ik vind sokken over broeken en dat soort onzin écht niet kunnen :S wie verzint dat?! En hebben ze geen ouders die er wat van zeggen ofzo? aarch... |
geen kakker. ik val eerder op wijde broeken of gothic jurk dan zo'n kraag omhoog. ik val wel op strakke broeken maar niet te strak.
verder wees maar origineel |
Halflang haar, sikje
Bandshirt over longsleeve Verragde spijkerbroek Allstars/skateschoenen [kuch]lichtelijk gebaseerd op iemand die ik ken[/kuch] |
ik val op mensen, niet op kleding.
verder: zelfde als Hagezussa |
Ik val wel op een beetje stijl. Hokje maakt me niet veel uit, industrial tot hardcore. Of iemand stijl heeft zie je bij alle "genres" wel terug.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
perfectheid = old-skool trainingsjasje van Adidas of Puma ofzo en dan met hele mooie Jeans en een knappe jongen erin :p :p
|
Ik val op mannen met leren strings en tepelpiercings...
|
ik date alleen met mannen die gucci dragen :cool:
|
Ik val op jongens met een beetje verwijfde kleding :o
|
-(iets wijdere) afzakspijkerbroeken met een boxershort er boven uit en een riem.
-overhemd, blouse, beetje strakker shirt.. -allstars, skateschoenen, sneakers -kralenkettinkje -donker haar, beetje kuif/hanekammetje -donkerbruine zwijmelogen :o :o |
Ik vind alles wel best, zolang het maar bij hem past. En als hij het met plezier draagt.
Maar ik moet wel aan zijn kont of buik kunnen zitten :o |
Citaat:
behalve kralenketting (n) |
Citaat:
|
Citaat:
oew mag ik jou hebben? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jaja (y) |
oew, groene ogen. <3
maarja, kwa kleding.. wijduitlopende broek (liefst zwart, absoluut geen felle of heel erg lichte kleur) en strak shirt, maakt niet perse uit wat voor shirt als het maar strak is en hij er een figuur voor heeft. en make-up is ook alles behalve erg, mits het subtiel aangebracht is. |
Citaat:
fake hartje |
Ik heb gemerkt dat ik jongens/mannen met een beetje strakke zwarte of donkerblauwe spijkerbroek en een wit overhemd daarin met opgestroopte mouwen erg mooi vind :D
(dan moet de jongen wel een beetje lang en dun zijn) Verder vind ik modepopjes (die in jongensvorm) vaak niet leuk en wortelbroeken, te korte broeken, saaie door-mamma-gekochte-fleecetruien en nikeair schoenen hoeven van mij ook niet zo. |
Citaat:
|
als het maar allemaal niet TÉ is :)
(vooral geen gothic zwarte zooi, zeker niet voor mannen) =) |
Citaat:
|
Citaat:
|
arty jongentjes in strakke skijacks en uitlopende ribbroeken
ploef jochjes met ploef haar en zwarte kleding maar wel netjes en toch eindig ik altijd met anders gekleede boys. |
Citaat:
|
btje wijde broeken... en blousejes of gewone T-shirts... :) En hij moet een leuke uitstraling hebben... dat vind ik eingelijk nog wel belangrijker dan de kleding... (y) en euhh... Dreads en krullen bij jongens vind ik leukleukleuk :) :p em... maar... tsjah... ehmmm... Als iemand heel goed weet dat hij leuk is... dat is echt HEEL erg (n)
|
stekels dreads ploefhaar
wijde broeken, blouse erboven, of een beetje een strakkig shirtje magere jongens, met mooie armen en handen en ogen skategympen vesten zijn ook blits |
beetje trendy/sportief/net vest met overhemd eronder (y)
|
ik val alleen op kleding als ik ergens struikel waar kleding op de grond ligt
|
Citaat:
... try again |
Vind een hoop dingen wel leuk...
Zeg maar normale kleding voor studentes, dwz bootschoenen of Puma's, spijkerbroek of beige broek met steekzakken, rugbyshirtje of blouse...moet zeggen dat ik vooral met dit mooie weer behoorlijk in de korte-rokjes-plus-RL-blousje stemming kom :o Verder vind ik beetje alternatief ook erg leuk...niet té. In ieder geval mag het alleen in de kleding zitten: vieze dreads, piercings e.d. zijn dus eigenlijk uit den boze. |
wijde kleding, zoals overzeas, skate sweaters
skateschoenen girlies zijn ook niet verkeerd :cool: en verder.. uhh ja.. dreads staan wel hip. lang haar meestal(maar niet gekrult :P) typische skat0rgurl geval dus... heh! verdorie, kan ik er wat aan doen! :P |
Citaat:
|
Citaat:
ik wilde alleen eerst zeggen dat ik niet op kleding val, en toen bedacht ik dat ik net een paar uur daarvoor nog was uitgegleden en gelukkig werd opgevangen door zachte rondslingerende kleding... |
het moet er verzorgd uirzien en hem staan. (y)
|
Citaat:
[edit]NEEEEEE exo, het doet NIET zeer want ze zei net dat ze werd opgevangen door zachte rondslingerende kleding...[/edit] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |