Advertentie | |
|
![]() |
|
rok/broek vind k een beetje eraan liggen of een meisje een broeken of een rokken type is
![]() verder: ik heb iets met adidasjasjes bij meisjes ofzo een beetje normale kledingstijl met beetje een vleugje altoheid (vooral niet te veel) doet t ook wel goed bij mij vaak
|
![]() |
-(iets wijdere) afzakspijkerbroeken met een boxershort er boven uit en een riem.
-overhemd, blouse, beetje strakker shirt.. -allstars, skateschoenen, sneakers -kralenkettinkje -donker haar, beetje kuif/hanekammetje -donkerbruine zwijmelogen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() behalve kralenketting ![]() |
![]() |
|
![]() |
oew, groene ogen. <3
maarja, kwa kleding.. wijduitlopende broek (liefst zwart, absoluut geen felle of heel erg lichte kleur) en strak shirt, maakt niet perse uit wat voor shirt als het maar strak is en hij er een figuur voor heeft. en make-up is ook alles behalve erg, mits het subtiel aangebracht is. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb gemerkt dat ik jongens/mannen met een beetje strakke zwarte of donkerblauwe spijkerbroek en een wit overhemd daarin met opgestroopte mouwen erg mooi vind
![]() (dan moet de jongen wel een beetje lang en dun zijn) Verder vind ik modepopjes (die in jongensvorm) vaak niet leuk en wortelbroeken, te korte broeken, saaie door-mamma-gekochte-fleecetruien en nikeair schoenen hoeven van mij ook niet zo.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
btje wijde broeken... en blousejes of gewone T-shirts...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vind een hoop dingen wel leuk...
Zeg maar normale kleding voor studentes, dwz bootschoenen of Puma's, spijkerbroek of beige broek met steekzakken, rugbyshirtje of blouse...moet zeggen dat ik vooral met dit mooie weer behoorlijk in de korte-rokjes-plus-RL-blousje stemming kom ![]() Verder vind ik beetje alternatief ook erg leuk...niet té. In ieder geval mag het alleen in de kleding zitten: vieze dreads, piercings e.d. zijn dus eigenlijk uit den boze. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik wilde alleen eerst zeggen dat ik niet op kleding val, en toen bedacht ik dat ik net een paar uur daarvoor nog was uitgegleden en gelukkig werd opgevangen door zachte rondslingerende kleding... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit]NEEEEEE exo, het doet NIET zeer want ze zei net dat ze werd opgevangen door zachte rondslingerende kleding...[/edit] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |