![]() |
AC Milan - AFC Ajax
Nog 3 dagen nu. :cool: (y)
Spannendste wedstrijd van het seizoen tot nu toe en genoeg kans voor Ajax om door te gaan naar de halve finale. In de Arena was Ajax beter dan Milan, alleen bleven de kansen uit. En Milan heeft de laatste weken nog wat blessures opgelopen, dus alles is mogelijk. Bij Ajax is v/d Vaart geblesseerd geraakt en de kans is er zeker dat hij woensdag niet meedoet. Maar ja, Jari is terug. (y) En als hij een beetje redelijk in vorm is dan is hij beter dan v/d Vaart op dit moment. Dus ik gok: AC Milan - Ajax 1-1 0-1 Zlatan ('35) 1-1 Inzaghi ('62) Opstelling: -----------------Lobont---------------- Trabelsi(?)--Pasanen--Chivu---O'Brien ------------Galasek--Yakubu----- v/d Meyde-------------------Maxwell -------------Litmanen------------- --------------Zlatan----------------- |
Een droge 3-0 word het
|
Ik gok op een verassing.
AJAX wint met 3-1 '14 / 1-0 Zlatan Ibrahimovic '54 / 2-0 Zlatan Ibrahimovic '76 / 2-1 Clarence Seedorf '85 / 3-1 Jari Litmanen |
Citaat:
|
Het zal heel moeilijk worden voor Ajax, ik ben realistisch en denk en vrees 1-0 voor AC Milan.
|
Citaat:
|
gister: Milan - Empoli 0-1 :p
|
Citaat:
Met 3-1 kun je uit nie winnen, misschien wel met 1-3... |
Citaat:
|
Dida; Helveg, Laursen, Nesta, Costacurta; Brocchi, Ambrosini, Serginho; Rivaldo; Tomasson, Inzaghi.
On the bench: Abbiati, Kaladze, Chamot, Dalla Bona, Ba, Aubameyang, Shevchenko. Dit was de opstelling. |
2-1
|
Tis te hopen dat Costacurta weer linksachter staat, ipv Kaladze...
Andy maakt m af... :p |
hm, ik denk dat het weer 0-0 wordt, AC Milaan gaat door op penalties... (n)
|
Ac Milan - AFC Ajax 1-2
'17 0-1 Van der Meyde '34 1-1 Inzaghi '72 1-2 Litmanen |
Maldini is er tegen Ajax wel weer bij, he?
Dan komen ze zeker nooit tot scoren :( |
0-1 Pienaar
|
Citaat:
|
Ik denk dat het 2-1 wordt voor AC Milan, ook al zie ik liever dat Ajax door gaat.
|
2-0 voor Milan. In ieder geval wint Milan.
|
1-0. :o
|
ik hoop 1-1 :)
aangezien je niks met zekerheid kan zeggen tegenwoordig :) |
Ik denk dat het een ongemeen spannende wedstrijd wordt. Ajax scoort een vroege goal en zit dus op rozen. Milan maakt net voor rust de 1-1. Ze hebben dus vertrouwen op meer.
Dan gebeurt wat iedereen vreest, Milan maakt de 2-1 en is op t moment dus zeker van 1/2 finale. Maar dan als iedereen denkt dat t over is voor Ajax staat daar Litmanen die met een prachtige krul de keeper verschalkt en de 2-2 binnen draait. Dit gebeurd in de 83ste minuut en Milan is daarna zo aangeslagen dat ze het niet meer kunnen opbrengen aan te vallen in de laatste 7 minuten + de 6 minuten extra tijd. En zo, dames en heren, gaat Ajax Amsterdam door naar de halve finale van het Kampioenenbal, genaamd The Champions League. |
hangt ervan of Shevchenko in vorm is woensdag
zo wel; bye bye Ajax |
2-1 milaan
|
Ajax mist nu veel spelers, maar Koeman heeft gezegd dat Galasek en Pienaar woensdag waarschijnlijk weer mee kunnen. Ik weet niet hoe erg de blessure was van Litmanen waarmee hij de wedstrijd uitspeelde. Ik vermoed dat het 1-0 wordt. Helaas..
|
Rafael van der Vaart reist mee met Ajax naar Milaan. De aanvallende middenvelder herstelt redelijk voorspoedig van de lichte hersenschudding. De overige kneusjes lijken in de aanloop naar het duel met AC Milan mogelijk ook inzetbaar te zijn
:D WHOEI :D |
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk dat Ajax gaat verliezen, al hoop ik natuurlijk van niet...
|
Ik denk dat tomasson gaat spelen tweede helft en het wordt dan 5-0 hehe :)
|
Citaat:
|
Forzaaaaaaaaaa milan !!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Kan iemand mij vertellen wat het nút is van de minuten en de doelpuntenmakers voorspellen? :confused:
Oh ja, ik gok op een ruime overwinning voor AC Milan.. |
Citaat:
kijk ff op gazzetta.it of acmilan.com en dan klikken op AC Milan - Empoli. en verander die sig van jou ook maar ff, kan je niet meer mee aankomen na vanavond (y) |
Vanavond moet het gaan gebeuren!
AJAX! AJAX! |
Citaat:
|
Ik denk dat het heeel spannend gaat worden. Ajax zal eind 1e helft scoren, maar Milaan meteen na rust 1-1. Dan binnen een kwartier 2-1 Milaan. Dat blijft heel lang, tot 5 minuten voor 't eind: ZLATAN 2-2 en Ajax is door :) :) :p
Wat nou als het 2-1 wordt? Telt dat doelpunt van Ajax dan dubbel omdat het uit is? Penalties :confused: |
ow sorry jij bedoelde de opstelling van tegen empoli ik dacht voro vanavond. nu aj het is duidelijk dat milan tegen empoli met een 'verzwakt' team speelden, wat ik wel betreur want de Scudetto was nog niet verloren.
Nu ja waarsch opstelling vanavond: MILAN: DIDA; SIMIC, NESTA, MALDINI, COSTACURTA; BROCCHI, RUI COSTA, AMBROSINI, KALADZE; SHEVCHENKO, INZAGHI |
Citaat:
|
Ja dat dacht ik ook al wel, maar het is toch altijd zo dat uit-doelpunten dubbel tellen in een bepaalde situatie. En ik weet nooit in welke situatie dat dan is... ik ben echt niet zo dom als het lijkt hoor ;)
|
Ik hoop dat Milan wint
Edit: Vd Vaart doet niet mee |
uitdoelpunten tellen dubbel..zou een leuke zijn. Dan kon Ajax vanavond gewoon 5-3 of 3-2 verliezen. :cool:
Maar dat uitdoelpunten tellen dubbel slaat eigenlijk nergens op. Het is alleen: wanneer beide clubs na 2x90 minuten evenveel gescoord hebben, dan gaat de club door, die de meeste uitgoals heeft gescoord. Vraag ik me alleen af: geldt dat ook voor de verlenging. Dus bijv: Ajax - Milan 0-0 en Milan - Ajax 0-0 na 90 minuten en na 120 minuten 1-1. Is Ajax dan door? Of komen er penalty's? Ik dacht zelf dat die uitgoals regeling niet telde bij de verlenging. Maar volgens de commentator van Barça - Juve is dat wel zo. (maar hij lulde wel meer onzin :o ) |
Citaat:
Maar ik weet het niet zeker, maar volgens mij telt de regeling van het uitdoelpunt na de verlenging ook. Misschien ben ik ook nog in de ban vd wedstrijd van gister :p |
volgens mij als het 1-1 in de verlenging wordt (0-0 na 90 minuten) dan wint ajax......ik weet het niet zeker
Het wordt 1-2...ajax scoort in de 87ste minuut de verlossende treffer... v d meijde en chivu scoren... wel klote van v d vaart :( |
Citaat:
|
1-1
Ach, zoveel boeit het me eigenlijk niet, zolang we maar weer goede wedstrijden te zien krijgen zoals gisteren én dat Ajax door mag gaan. |
Citaat:
Ik hoop trouwens dat ze een x winnen ipv. elke keer maar dat gelijkspelen. Maar ik denk 1-1. |
Oké ze gaan beginnen, op naar winst. Ook al heb ik hiervoor al 1-0 voorspeld:D Ach, Misschien stunten ze wel weer..
|
En ze trappen af! :)
Nu gaat ik kijken Mark :cool: (die hoopt dat het 1-1 wordt) |
1-1 is voldoende en dan is Ajax toch al door!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |