Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat het een ongemeen spannende wedstrijd wordt. Ajax scoort een vroege goal en zit dus op rozen. Milan maakt net voor rust de 1-1. Ze hebben dus vertrouwen op meer.
Dan gebeurt wat iedereen vreest, Milan maakt de 2-1 en is op t moment dus zeker van 1/2 finale. Maar dan als iedereen denkt dat t over is voor Ajax staat daar Litmanen die met een prachtige krul de keeper verschalkt en de 2-2 binnen draait. Dit gebeurd in de 83ste minuut en Milan is daarna zo aangeslagen dat ze het niet meer kunnen opbrengen aan te vallen in de laatste 7 minuten + de 6 minuten extra tijd. En zo, dames en heren, gaat Ajax Amsterdam door naar de halve finale van het Kampioenenbal, genaamd The Champions League.
|
Ajax mist nu veel spelers, maar Koeman heeft gezegd dat Galasek en Pienaar woensdag waarschijnlijk weer mee kunnen. Ik weet niet hoe erg de blessure was van Litmanen waarmee hij de wedstrijd uitspeelde. Ik vermoed dat het 1-0 wordt. Helaas..
|
![]() |
|
Rafael van der Vaart reist mee met Ajax naar Milaan. De aanvallende middenvelder herstelt redelijk voorspoedig van de lichte hersenschudding. De overige kneusjes lijken in de aanloop naar het duel met AC Milan mogelijk ook inzetbaar te zijn
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Kan iemand mij vertellen wat het nút is van de minuten en de doelpuntenmakers voorspellen?
![]() Oh ja, ik gok op een ruime overwinning voor AC Milan..
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk ff op gazzetta.it of acmilan.com en dan klikken op AC Milan - Empoli. en verander die sig van jou ook maar ff, kan je niet meer mee aankomen na vanavond ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik denk dat het heeel spannend gaat worden. Ajax zal eind 1e helft scoren, maar Milaan meteen na rust 1-1. Dan binnen een kwartier 2-1 Milaan. Dat blijft heel lang, tot 5 minuten voor 't eind: ZLATAN 2-2 en Ajax is door
![]() ![]() ![]() Wat nou als het 2-1 wordt? Telt dat doelpunt van Ajax dan dubbel omdat het uit is? Penalties ![]() |
![]() |
|
![]() |
ow sorry jij bedoelde de opstelling van tegen empoli ik dacht voro vanavond. nu aj het is duidelijk dat milan tegen empoli met een 'verzwakt' team speelden, wat ik wel betreur want de Scudetto was nog niet verloren.
Nu ja waarsch opstelling vanavond: MILAN: DIDA; SIMIC, NESTA, MALDINI, COSTACURTA; BROCCHI, RUI COSTA, AMBROSINI, KALADZE; SHEVCHENKO, INZAGHI
|
Verwijderd
|
uitdoelpunten tellen dubbel..zou een leuke zijn. Dan kon Ajax vanavond gewoon 5-3 of 3-2 verliezen.
![]() Maar dat uitdoelpunten tellen dubbel slaat eigenlijk nergens op. Het is alleen: wanneer beide clubs na 2x90 minuten evenveel gescoord hebben, dan gaat de club door, die de meeste uitgoals heeft gescoord. Vraag ik me alleen af: geldt dat ook voor de verlenging. Dus bijv: Ajax - Milan 0-0 en Milan - Ajax 0-0 na 90 minuten en na 120 minuten 1-1. Is Ajax dan door? Of komen er penalty's? Ik dacht zelf dat die uitgoals regeling niet telde bij de verlenging. Maar volgens de commentator van Barça - Juve is dat wel zo. (maar hij lulde wel meer onzin ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik weet het niet zeker, maar volgens mij telt de regeling van het uitdoelpunt na de verlenging ook. Misschien ben ik ook nog in de ban vd wedstrijd van gister ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik hoop trouwens dat ze een x winnen ipv. elke keer maar dat gelijkspelen. Maar ik denk 1-1.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Voor welke voetbalclub ben je? Danny-058 | 84 | 11-03-2013 00:24 | |
Vrije tijd |
Champions League 2005-2006 WolterB | 392 | 21-05-2006 22:05 | |
Vrije tijd |
Opstelling Ajax-AC Milan Defenderzzz | 16 | 09-04-2003 22:21 | |
Vrije tijd |