![]() |
buurmeisje
Hallo allemaal ik ben 19 jaar.
En heb een buurmeisje wat me heel de tijd uit zit te dage op msn op sexueel gebied zeg maar zij is nog maagd ik nie maar ze wil ontmaagd worde denk ik daar doelt ze naar telkes. een probleem ze is 14 wat zoude de manne doen in mijn sitiuatie ???? oja ze is wel heel mooi |
Pakken die bende, vooral als ze er zelf omvraagt. Kijk wel uit dat je het subtiel doet, voor je het weet gaan de ouders zeuren. En 14-jarige meisjes kunenn idd erg volwassen eruit zien.
|
Haar helemaal platneuken natuurlijk.
|
hmmzzzz zelf wil ik het wel doen natuurlijk maar die ouders :( :(
ken ik ook al zo lang en het scheelt 5 jaar |
Ik zou het doen! Ze geilt gewoon op je waarschijnlijk.
Mark :cool: (die een buurvrouw van 34 heeft) |
Citaat:
Oh wacht... *leest laatste stukje* Ze is wel heel mooi, nee oke, dat had ik even over het hoofd gezien. DAN mag het natuurlijk WEL! Leef je uit, rekt het niet, dan scheurt het wel :D |
Maar hoe kom ik er op een subtiele manier achter dat ze het ook daad werkelijk wil en me niet zit te fucke (dubbelzinnig opmerking).
Kan het schommele dan kan het ook wippe :cool: |
een maat van me is 19 en die heeft ok met een grietje van 14 gehad en die heeft jij ook plat geneukt dus het maakt net zoveel uit maarik zelf hou er leiver van als je maximaal maar 3 jaar jonger zijn dan mij maar je moet zelf je grens trekken doe gewwon wat jou het beste lijkt (ps: pakke wat je pakke kan :p)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze vindt al dat sex gedoe reuze spannend, maar echt erin durft ze vast niet. Nou, dan doe jij de rest toch met haar. Meteen van je wip-wip is toch al zo weinig subtiel. Begin maar eens met zoenen en voelen.
|
Citaat:
|
als je overbuurmeisje is zou ik eerst vragen om een striptease voor t raam; daarna kan je altijd nog beslissen
ontopic: niet doen, tenzij er echte liefde is, dan wel. |
Citaat:
sinds wanneer kunnen boeken spreken |
Ik zou niets doen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ze het echt wilt!
doe ik het niet,play hard to get haha nee maar ik zou als ik haar was nog wachten :) |
Neuken die hap, en hopen dat je niet ontdekt wordt. Meisjes van 14 neuken is namelijk wel strafbaar.
|
Als gij ze nie pakt zal een andere ze wel pakken van uwe leeftijd, dus pakt gij ze toch beter he, dan is iedereen content!
|
Citaat:
ik was vroeger zo dik, ik zat naast iedereen in de klas hahahaha :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat doe je dan nadat je haar hebt ontmaagd?
Zolang jullie geen relatie hebben zou ik er niet over nadenken haar te ontmaagden. In België kunnen meisjes onder de zestien altijd zeggen dat ze verkracht waren en jou laten vervolgen, ook al was het op dat moment vrijwillig. Voorzichtig zijn. |
Citaat:
maar ik ben het met je eens,laat haar wachten tot ze verkering heeft en dan aantal maanden later die gozer haar laten ontmageden. of misschien denkt ze er dan anders over en wilt ze het helemaal niet meer :) |
Citaat:
|
gewoon zorgen dat je een ooggetuige hebt :D
|
blijf bij he tonderwerp invredesnaam
het gaat hier niet om gezegdes en grapjes:rolleyes: dit is een zaak dat serieus behalndelt moet worden ik lijk nu net een oude lul of niet soms....:( |
Citaat:
|
Citaat:
maar als 14 met 14 doet is het de zaak wat ik bedoel :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
@Morgan: Het hangt er maar van af in hoeverre het terecht is dat zo'n man als schuldig wordt aangewezen. Als hij haar nergens toe gedwongen heeft, maar als zij daarover liegt (hetzij uit schaamte of wat dan ook) is het naar mijn idee niet terecht om hem als schuldige aan te wijzen, maar als hij haar wel zou dwingen en haar zodanig onder druk zou zetten dat ze het er als iets vrijwilligs uit zou laten zien, vind ik het niet meer dan terecht dan hij als schuldig wordt aangewezen. |
Veertien is gewoon te jong.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk, de delictsomschrijving die hier aan de orde is luidt: 'Hij die met een persoon die wel de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren bereikt heeft, handelingen verricht die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of een geldboete van de derde categorie'. Dit is uit m'n hoofd, niet gaan zeuren als het niet helemaal klopt. De leeftijd van het 'slachtoffer' is hier geobjectiveerd. Dat wil dus zeggen dat het opzet van de 'binnendringer' niet op de leeftijd gericht hoefde te zijn. Dus zelfs al zegt het meisje tegen de man dat ze zestien is, als achteraf blijkt dat ze loog en vijftien is, dan is die man alsnog strafbaar. Er geldt dus een zekere onderzoeksplicht voor je het met iemand gaat doen die er nogal jong uitziet. Zo, dat was voor vandaan weer een leuke lesje strafrecht. :p |
Vraag eerst eens aan haar of ze vindt dat je verkering moet hebben om te zoenen en/of om seks te hebben. Vindt ze van wel, dan raad ik je aan om niet met haar naar bed te gaan, want dat wordt ze alleen maar teleurgesteld dat het jou er om ging dat ze mooi was (je vindt haar mooi? een meisje van 14? Ik vind zelden een jongetje van 14 mooi... behalve dan toen ik zelf nog 14 was)
Toen ik 14 was zat ik trouwens ook op icq mensen sexueel uit te dagen, en dat vond ik erg spannend en grappig en interessant maar ik wilde écht totaal niet met ze naar bed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
NeukÛhhhh
|
Citaat:
(owja ik neuk geen 14-jarige meisjes) |
Waar woont ze?
Dan wip ik wel is langs :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ennuh voor dat 14 jarige meisje moet je 2 huizen bij mij verderop zijn :P |
ajax (n) kampioensschap misgelopen, de beker en ook de championlague(vast en zeker):D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |