Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2003, 21:14
iguana
iguana is offline
Hallo allemaal ik ben 19 jaar.
En heb een buurmeisje wat me heel de tijd uit zit te dage op msn op sexueel gebied zeg maar zij is nog maagd ik nie maar ze wil ontmaagd worde denk ik daar doelt ze naar telkes.
een probleem ze is 14 wat zoude de manne doen in mijn sitiuatie ???? oja ze is wel heel mooi
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:17
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Pakken die bende, vooral als ze er zelf omvraagt. Kijk wel uit dat je het subtiel doet, voor je het weet gaan de ouders zeuren. En 14-jarige meisjes kunenn idd erg volwassen eruit zien.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:17
Dminor
Dminor is offline
Haar helemaal platneuken natuurlijk.
Oud 20-04-2003, 21:22
iguana
iguana is offline
hmmzzzz zelf wil ik het wel doen natuurlijk maar die ouders
ken ik ook al zo lang en het scheelt 5 jaar
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:24
Mark
Mark is offline
Ik zou het doen! Ze geilt gewoon op je waarschijnlijk.

Mark (die een buurvrouw van 34 heeft)
Oud 20-04-2003, 21:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
iguana schreef op 20-04-2003 @ 21:14:
En heb een buurmeisje wat me heel de tijd uit zit te dage op msn op sexueel gebied zeg maar zij is nog maagd ik nie maar ze wil ontmaagd worde denk ik daar doelt ze naar telkes.
een probleem ze is 14 wat zoude de manne doen in mijn sitiuatie ???? oja ze is wel heel mooi
Nee, absolute no-no! jeez, ze is nog te jong om ook maar aan sex te denken en jij overweegt om haar te ontmaagden... laat je nakijken man!

Oh wacht... *leest laatste stukje* Ze is wel heel mooi, nee oke, dat had ik even over het hoofd gezien. DAN mag het natuurlijk WEL!

Leef je uit, rekt het niet, dan scheurt het wel
Oud 20-04-2003, 21:27
iguana
iguana is offline
Maar hoe kom ik er op een subtiele manier achter dat ze het ook daad werkelijk wil en me niet zit te fucke (dubbelzinnig opmerking).

Kan het schommele dan kan het ook wippe
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 21:30
lord-dracula
lord-dracula is offline
een maat van me is 19 en die heeft ok met een grietje van 14 gehad en die heeft jij ook plat geneukt dus het maakt net zoveel uit maarik zelf hou er leiver van als je maximaal maar 3 jaar jonger zijn dan mij maar je moet zelf je grens trekken doe gewwon wat jou het beste lijkt (ps: pakke wat je pakke kan )
Oud 20-04-2003, 22:18
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-04-2003 @ 22:25:
Leef je uit, rekt het niet, dan scheurt het wel
Alles boven de elf rekt vanzelf
Oud 20-04-2003, 22:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 20-04-2003 @ 22:18:
Hoe weet jij dat, Mister-virgin-for-ever?
Oud 20-04-2003, 22:25
poesiefox
poesiefox is offline
Ze vindt al dat sex gedoe reuze spannend, maar echt erin durft ze vast niet. Nou, dan doe jij de rest toch met haar. Meteen van je wip-wip is toch al zo weinig subtiel. Begin maar eens met zoenen en voelen.
Oud 20-04-2003, 22:25
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-04-2003 @ 23:22:
Hoe weet jij dat, Mister-virgin-for-ever?
Dat heb ik me laten vertellen
Oud 20-04-2003, 22:31
italianboy
italianboy is offline
als je overbuurmeisje is zou ik eerst vragen om een striptease voor t raam; daarna kan je altijd nog beslissen

ontopic: niet doen, tenzij er echte liefde is, dan wel.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:31
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 20-04-2003 @ 23:25:
Dat heb ik me laten vertellen

sinds wanneer kunnen boeken spreken
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:38
Thomas
Thomas is offline
Ik zou niets doen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:38
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Maar hoe kom ik er op een subtiele manier achter dat ze het ook daad werkelijk wil en me niet zit te fucke (dubbelzinnig opmerking).
Gewoon zelf doen alsof je het serieus meent , dan kan je ja of nee krijgen. Weet je gelijk ook wat het word
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:13
king112
king112 is offline
Citaat:
iguana schreef op 20-04-2003 @ 22:14:
Als je nou eens eerst fatsoenlijk nederlands ging leren, dan konden we je veder helpen!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 23:24
Fuzzly
Fuzzly is offline
als ze het echt wilt!
doe ik het niet,play hard to get haha
nee maar ik zou als ik haar was nog wachten
Oud 21-04-2003, 00:03
Verwijderd
Neuken die hap, en hopen dat je niet ontdekt wordt. Meisjes van 14 neuken is namelijk wel strafbaar.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 00:08
RW
RW is offline
Als gij ze nie pakt zal een andere ze wel pakken van uwe leeftijd, dus pakt gij ze toch beter he, dan is iedereen content!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 00:57
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Leef je uit, rekt het niet, dan scheurt het wel [/B]
Dat doet et 'em gewoon

ik was vroeger zo dik, ik zat naast iedereen in de klas

hahahaha
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 01:12
ne0
ne0 is offline
Citaat:
king112 schreef op 21-04-2003 @ 00:13:
Als je nou eens eerst fatsoenlijk nederlands ging leren, dan konden we je veder helpen!
moet jij zeggen [ veder ? ]
Oud 21-04-2003, 01:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 21-04-2003 @ 00:57:
Dat doet et 'em gewoon

ik was vroeger zo dik, ik zat naast iedereen in de klas

hahahaha
*ziet echt geeeeen verband tussen de 2 opmerkingen*
Oud 21-04-2003, 08:23
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
iguana schreef op 20-04-2003 @ 22:14:
Neuken dat het barst.
Oud 21-04-2003, 10:24
Cthulhu
Cthulhu is offline
Wat doe je dan nadat je haar hebt ontmaagd?

Zolang jullie geen relatie hebben zou ik er niet over nadenken haar te ontmaagden.
In België kunnen meisjes onder de zestien altijd zeggen dat ze verkracht waren en jou laten vervolgen, ook al was het op dat moment vrijwillig.
Voorzichtig zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:33
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Cthulhu schreef op 21-04-2003 @ 11:24:
Wat doe je dan nadat je haar hebt ontmaagd?

Zolang jullie geen relatie hebben zou ik er niet over nadenken haar te ontmaagden.
In België kunnen meisjes onder de zestien altijd zeggen dat ze verkracht waren en jou laten vervolgen, ook al was het op dat moment vrijwillig.
Voorzichtig zijn.
we zitten hier in nederland,niet in belgié

maar ik ben het met je eens,laat haar wachten tot ze verkering heeft en dan aantal maanden later die gozer haar laten ontmageden.
of misschien denkt ze er dan anders over en wilt ze het helemaal niet meer
Oud 21-04-2003, 10:38
qghp
qghp is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 20-04-2003 @ 23:18:
Hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:38
italianboy
italianboy is offline
gewoon zorgen dat je een ooggetuige hebt
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 10:42
Fuzzly
Fuzzly is offline
blijf bij he tonderwerp invredesnaam
het gaat hier niet om gezegdes en grapjes
dit is een zaak dat serieus behalndelt moet worden

ik lijk nu net een oude lul of niet soms....
Oud 21-04-2003, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Farin schreef op 21-04-2003 @ 11:33:
we zitten hier in nederland,niet in belgié

maar ik ben het met je eens,laat haar wachten tot ze verkering heeft en dan aantal maanden later die gozer haar laten ontmageden.
of misschien denkt ze er dan anders over en wilt ze het helemaal niet meer
In Nederland komt het er ook op neer dat de volwassene altijd de schuld krijgt.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 11:14
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-04-2003 @ 12:08:
In Nederland komt het er ook op neer dat de volwassene altijd de schuld krijgt.
weet ik,maar je moet dan ook wel kijken naar de leventijd genoten als een 30 jarige het met een 14 jarige doet dan mogen ze van mij hem kapot schieten!

maar als 14 met 14 doet is het de zaak wat ik bedoel
Oud 21-04-2003, 11:16
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 01:03:
Neuken die hap, en hopen dat je niet ontdekt wordt. Meisjes van 14 neuken is namelijk wel strafbaar.
gordijnen dicht dus
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 11:25
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Farin schreef op 21-04-2003 @ 12:14:
als een 30 jarige het met een 14 jarige doet dan mogen ze van mij hem kapot schieten!
Ook als er van zijn kant geen sprake is van dwang, maar omdat dat meisje het zelf ook wil? Dat betekent overigens niet dat ik een man van 30 aan zou raden om sex met meisjes van die leeftijd te hebben. Ik zou hem eerder aanraden om sexueel contact met vrouwen van zijn leeftijd te zoeken, al was het alleen maar om dergelijke reacties, zoals jij die hier geeft, te vermijden.

@Morgan: Het hangt er maar van af in hoeverre het terecht is dat zo'n man als schuldig wordt aangewezen. Als hij haar nergens toe gedwongen heeft, maar als zij daarover liegt (hetzij uit schaamte of wat dan ook) is het naar mijn idee niet terecht om hem als schuldige aan te wijzen, maar als hij haar wel zou dwingen en haar zodanig onder druk zou zetten dat ze het er als iets vrijwilligs uit zou laten zien, vind ik het niet meer dan terecht dan hij als schuldig wordt aangewezen.
Oud 21-04-2003, 12:17
Studentje
Studentje is offline
Veertien is gewoon te jong.
Oud 21-04-2003, 19:18
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 21-04-2003 @ 12:25:
Ook als er van zijn kant geen sprake is van dwang, maar omdat dat meisje het zelf ook wil? Dat betekent overigens niet dat ik een man van 30 aan zou raden om sex met meisjes van die leeftijd te hebben. Ik zou hem eerder aanraden om sexueel contact met vrouwen van zijn leeftijd te zoeken, al was het alleen maar om dergelijke reacties, zoals jij die hier geeft, te vermijden.

@Morgan: Het hangt er maar van af in hoeverre het terecht is dat zo'n man als schuldig wordt aangewezen. Als hij haar nergens toe gedwongen heeft, maar als zij daarover liegt (hetzij uit schaamte of wat dan ook) is het naar mijn idee niet terecht om hem als schuldige aan te wijzen, maar als hij haar wel zou dwingen en haar zodanig onder druk zou zetten dat ze het er als iets vrijwilligs uit zou laten zien, vind ik het niet meer dan terecht dan hij als schuldig wordt aangewezen.
Ik weet het ook niet zeker, maar ik meende dat de volwassene altijd de schuld krijgt als de jongere dat beweert, of ze nou liegt of niet (of iedereen moet natuurlijk weten dat ze liegt...).
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 21-04-2003 @ 20:18:
Ik weet het ook niet zeker, maar ik meende dat de volwassene altijd de schuld krijgt als de jongere dat beweert, of ze nou liegt of niet (of iedereen moet natuurlijk weten dat ze liegt...).
Nee, niet als de jongere dat beweert. Als de jongere die leeftijd heeft.

Kijk, de delictsomschrijving die hier aan de orde is luidt: 'Hij die met een persoon die wel de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren bereikt heeft, handelingen verricht die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of een geldboete van de derde categorie'.

Dit is uit m'n hoofd, niet gaan zeuren als het niet helemaal klopt.

De leeftijd van het 'slachtoffer' is hier geobjectiveerd. Dat wil dus zeggen dat het opzet van de 'binnendringer' niet op de leeftijd gericht hoefde te zijn. Dus zelfs al zegt het meisje tegen de man dat ze zestien is, als achteraf blijkt dat ze loog en vijftien is, dan is die man alsnog strafbaar. Er geldt dus een zekere onderzoeksplicht voor je het met iemand gaat doen die er nogal jong uitziet.

Zo, dat was voor vandaan weer een leuke lesje strafrecht.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 09:51
Verwijderd
Vraag eerst eens aan haar of ze vindt dat je verkering moet hebben om te zoenen en/of om seks te hebben. Vindt ze van wel, dan raad ik je aan om niet met haar naar bed te gaan, want dat wordt ze alleen maar teleurgesteld dat het jou er om ging dat ze mooi was (je vindt haar mooi? een meisje van 14? Ik vind zelden een jongetje van 14 mooi... behalve dan toen ik zelf nog 14 was)

Toen ik 14 was zat ik trouwens ook op icq mensen sexueel uit te dagen, en dat vond ik erg spannend en grappig en interessant maar ik wilde écht totaal niet met ze naar bed.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 10:40
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 20:22:
Nee, niet als de jongere dat beweert. Als de jongere die leeftijd heeft.

Kijk, de delictsomschrijving die hier aan de orde is luidt: 'Hij die met een persoon die wel de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren bereikt heeft, handelingen verricht die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of een geldboete van de derde categorie'.

Dit is uit m'n hoofd, niet gaan zeuren als het niet helemaal klopt.

De leeftijd van het 'slachtoffer' is hier geobjectiveerd. Dat wil dus zeggen dat het opzet van de 'binnendringer' niet op de leeftijd gericht hoefde te zijn. Dus zelfs al zegt het meisje tegen de man dat ze zestien is, als achteraf blijkt dat ze loog en vijftien is, dan is die man alsnog strafbaar. Er geldt dus een zekere onderzoeksplicht voor je het met iemand gaat doen die er nogal jong uitziet.

Zo, dat was voor vandaan weer een leuke lesje strafrecht.
Mja. Komt er iig dus op neer dat de volwassene wel de schuld krijgt
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:50
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-04-2003 @ 11:40:
Mja. Komt er iig dus op neer dat de volwassene wel de schuld krijgt
Wat naar mijn idee niet altijd terecht is, maar dat is afhankelijk van de situatie, zoals ik al opmerkte.
Oud 22-04-2003, 18:57
AtHell
AtHell is offline
NeukÛhhhh
Oud 22-04-2003, 18:58
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-04-2003 @ 10:51:
Vraag eerst eens aan haar of ze vindt dat je verkering moet hebben om te zoenen en/of om seks te hebben. Vindt ze van wel, dan raad ik je aan om niet met haar naar bed te gaan, want dat wordt ze alleen maar teleurgesteld dat het jou er om ging dat ze mooi was (je vindt haar mooi? een meisje van 14? Ik vind zelden een jongetje van 14 mooi... behalve dan toen ik zelf nog 14 was)

Toen ik 14 was zat ik trouwens ook op icq mensen sexueel uit te dagen, en dat vond ik erg spannend en grappig en interessant maar ik wilde écht totaal niet met ze naar bed.
toevallig is mijn buurmeisje van 14 ook redelijk mooi, en ze heeft het figuur van een meisje van 16-17..leeftijd is soms maar een getal..

(owja ik neuk geen 14-jarige meisjes)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:58
DeSSie
DeSSie is offline
Waar woont ze?
Dan wip ik wel is langs
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:01
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
DeSSie schreef op 22-04-2003 @ 19:58:
Waar woont ze?
Dan wip ik wel is langs
2 huizen verder
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:01
Skinless
Skinless is offline
Citaat:
DeSSie schreef op 22-04-2003 @ 19:58:
Waar woont ze?
Dan wip ik wel is langs
langswippen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:03
DeSSie
DeSSie is offline
Citaat:
tja...? schreef op 22-04-2003 @ 20:01:
2 huizen verder
Daar woont Trabelski (van Ajax) en aan de andere kant een man
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
tja...? schreef op 22-04-2003 @ 19:58:
toevallig is mijn buurmeisje van 14 ook redelijk mooi, en ze heeft het figuur van een meisje van 16-17..leeftijd is soms maar een getal..

(owja ik neuk geen 14-jarige meisjes)
Leeftijd is altijd een getal. Ik ben vandaag echt maar twee dagen ouder dan zondag, en niet een jaar zoals opeens onder mijn naam staat. Leeftijd duid niet meer aan dan het aantal keer dat de aarde om de zon heeft gedraaid tijdens je leven, op een nauwkeurigheid van zo'n 18 uur. Maar dat tussen haakjes, daar ging mijn post niet om, dat was gewoon iets dat ik me afvroeg - en uiterlijk is meer dan figuur (en dan nog... bij bijv. die Jim van Idols heb ik meer een idee van 'die kan knap worden' dan 'die is knap', om maar een voorbeeld te noemen)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:22
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-04-2003 @ 20:05:
Leeftijd is altijd een getal. Ik ben vandaag echt maar twee dagen ouder dan zondag, en niet een jaar zoals opeens onder mijn naam staat. Leeftijd duid niet meer aan dan het aantal keer dat de aarde om de zon heeft gedraaid tijdens je leven, op een nauwkeurigheid van zo'n 18 uur. Maar dat tussen haakjes, daar ging mijn post niet om, dat was gewoon iets dat ik me afvroeg - en uiterlijk is meer dan figuur (en dan nog... bij bijv. die Jim van Idols heb ik meer een idee van 'die kan knap worden' dan 'die is knap', om maar een voorbeeld te noemen)
mijn buurmeisje heeft niet alleen een goed figuur hoor, en mijn gedachte als ik haar zie is ook, van die word mooi later..die gedachte blijft niet lang als ik me bedenk dat ze nog wel wat aan zal komen..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:22
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
DeSSie schreef op 22-04-2003 @ 20:03:
Daar woont Trabelski (van Ajax)
doe m de groeten, hij is de man

ennuh voor dat 14 jarige meisje moet je 2 huizen bij mij verderop zijn
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:24
Skinless
Skinless is offline
ajax kampioensschap misgelopen, de beker en ook de championlague(vast en zeker)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:26
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Skinless schreef op 22-04-2003 @ 20:24:
ajax kampioensschap misgelopen, de beker en ook de championlague(vast en zeker)
hmz..het is gewoon de enige club die me boeit.. en dan alleen nog maar de 'belangrijke' wedstrijden
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten