![]() |
|
een maat van me is 19 en die heeft ok met een grietje van 14 gehad en die heeft jij ook plat geneukt dus het maakt net zoveel uit maarik zelf hou er leiver van als je maximaal maar 3 jaar jonger zijn dan mij maar je moet zelf je grens trekken doe gewwon wat jou het beste lijkt (ps: pakke wat je pakke kan
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Wat doe je dan nadat je haar hebt ontmaagd?
Zolang jullie geen relatie hebben zou ik er niet over nadenken haar te ontmaagden. In België kunnen meisjes onder de zestien altijd zeggen dat ze verkracht waren en jou laten vervolgen, ook al was het op dat moment vrijwillig. Voorzichtig zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik ben het met je eens,laat haar wachten tot ze verkering heeft en dan aantal maanden later die gozer haar laten ontmageden. of misschien denkt ze er dan anders over en wilt ze het helemaal niet meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar als 14 met 14 doet is het de zaak wat ik bedoel ![]()
||
Citaat:
@Morgan: Het hangt er maar van af in hoeverre het terecht is dat zo'n man als schuldig wordt aangewezen. Als hij haar nergens toe gedwongen heeft, maar als zij daarover liegt (hetzij uit schaamte of wat dan ook) is het naar mijn idee niet terecht om hem als schuldige aan te wijzen, maar als hij haar wel zou dwingen en haar zodanig onder druk zou zetten dat ze het er als iets vrijwilligs uit zou laten zien, vind ik het niet meer dan terecht dan hij als schuldig wordt aangewezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, de delictsomschrijving die hier aan de orde is luidt: 'Hij die met een persoon die wel de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren bereikt heeft, handelingen verricht die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of een geldboete van de derde categorie'. Dit is uit m'n hoofd, niet gaan zeuren als het niet helemaal klopt. De leeftijd van het 'slachtoffer' is hier geobjectiveerd. Dat wil dus zeggen dat het opzet van de 'binnendringer' niet op de leeftijd gericht hoefde te zijn. Dus zelfs al zegt het meisje tegen de man dat ze zestien is, als achteraf blijkt dat ze loog en vijftien is, dan is die man alsnog strafbaar. Er geldt dus een zekere onderzoeksplicht voor je het met iemand gaat doen die er nogal jong uitziet. Zo, dat was voor vandaan weer een leuke lesje strafrecht. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraag eerst eens aan haar of ze vindt dat je verkering moet hebben om te zoenen en/of om seks te hebben. Vindt ze van wel, dan raad ik je aan om niet met haar naar bed te gaan, want dat wordt ze alleen maar teleurgesteld dat het jou er om ging dat ze mooi was (je vindt haar mooi? een meisje van 14? Ik vind zelden een jongetje van 14 mooi... behalve dan toen ik zelf nog 14 was)
Toen ik 14 was zat ik trouwens ook op icq mensen sexueel uit te dagen, en dat vond ik erg spannend en grappig en interessant maar ik wilde écht totaal niet met ze naar bed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
(owja ik neuk geen 14-jarige meisjes) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in de metro, of ergens anders. Uice | 500 | 30-03-2008 12:35 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op me buurmeisje.. kainie | 17 | 02-09-2003 18:00 | |
De Kantine |
de beste mopjes: hier! fruitvliegje | 144 | 21-03-2003 20:50 | |
Liefde & Relatie |
In de shit bambykill | 4 | 22-04-2002 16:00 | |
Verhalen & Gedichten |
de oma-moeder, een verhaaltje dat ik heb geschreven voor mijn buurmeisjes sunflouwer | 0 | 28-02-2002 18:22 | |
Psychologie |
ik vindt het nu echt niet meer leuk tiktoktak | 2 | 08-01-2002 20:32 |