![]() |
Zelda
Ik weet niet hoe je de derde medaille moet halen :( .
Waar haal je de big key? Hoe maak je de deur open bij die draaiende schijven die uit de grond komen? Kan iemand mij helpen? :) |
Als je iets duidelijk bent , de level noemt en de paatsen wat beter beschrijft kan ik je waarschijnlijk wel helpen
|
Citaat:
Je kunt btw ook op www.gamefaqs.com kijken voor erg uitgebreide walkthroughs, misschien dat je daar meer aan hebt. |
je moet op de een of andere manier een wens doen geloof ik. als je dat boek van mudora hebt, kun je de boel vertalen, en dan doe je die wens vanzelf. dan draaien die drie beelden.
welke medailles? de gevechtsspreuken? die kun je pas als je het mastersword hebt. de drie element medailles vind je in de eerste drie tempels. |
Citaat:
of bedoel je de ingang niet Citaat:
je zou in dat geval het orgineels eerst eens moeten spelen, gewoon een rom downen of een NES kopen :D |
Over welke zelda heb je het eigenlijk :confused:
|
Citaat:
voor zover ik weet is dat namelijk de enige zelda waarin je medailles verzameld (ocarina of time gaat om medaillons, zonder touwtje) |
Neej man, dat is zelda voor de SNES (a link to the past).
Waar die irritante tegels uit te grond komen zetten en op je af vliegen. Gewoon de hele toren doorzoeken, dat is nog een van de makkelijke. Alleen de baas is wat brak. Wat een nostalgie trouwens. :o |
Citaat:
komt inderdaad door die rotworm, die dus ook in links awakening zit ik vond trouwens juist veel lastiger om die parel te pakken te krijgen, daar heb ik heel lang over gedaan. (owja, ikname, je kunt voor die tegels het beste in een hoek gaan staan en dan zovaak mogelijk op slaan duwen, zodat er niet een tegel bij je komt. uiteindelijk verschijnt er een pracht van een doodskop in de vloer, en kun je door) edit, nou we het toch over de beste serie ooit hebben, is het ontopic (er staat slechts zelda) als ik vraag of er nou iemand enig id heeft waneer windwaker uit komt. heeft er iemand een bron die betrouwbaarder is dan gamefaqs? |
Citaat:
|
In alle gamebladen enz staat 3 mei
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar kun je het beste gewoon in een hoekje gaan staan, en de tegels die op je afkomen met je zwaard kapotslaan. Ook kun je in latere kerkers, als je de Staff of Somaria al hebt, een blok voor je neerzetten, zodat de tegels daarop kapotslaan. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voor de sleutel twee deuren verder (dan de doodskop-vlieg-schijfjes-tegelskrijg je geloof ik de key, bij is de schat kist al open, maar volgens mij is hij het. je moet eerst wqat stalfoss verslaan |
Citaat:
|
ligt het aan mij of is dat niet de 2de fort wat je moet doen of maak het nie uit in welke volgorde je het doet :)
|
Ik ben er voorbij. Bedankt voor de tips.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelda is gewoon het beste spel ever! Zo sprak het meisje dat nooit verder is gekomen dat de super nintendo |
Citaat:
|
Citaat:
(Tis wel een interessant discussieonderwerp :P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nog eentje: als je bij ocarina of time tegen de muur probeert te lopen achter de fountainingangblok van din's fire, donder je als het goed is door de muur, en zit je in een lege ruimte, waar je kan doen wat je wilt. dat is toch volkomen lochisch dat ze hebben ingeprogrammeerd dat dat kan :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |