Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2003, 17:34
ikname
ikname is offline
Ik weet niet hoe je de derde medaille moet halen .
Waar haal je de big key? Hoe maak je de deur open bij die draaiende schijven die uit de grond komen?

Kan iemand mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2003, 17:54
qghp
qghp is offline
Als je iets duidelijk bent , de level noemt en de paatsen wat beter beschrijft kan ik je waarschijnlijk wel helpen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 18:07
Verwijderd
Citaat:
ikname schreef op 21-04-2003 @ 18:34:
Ik weet niet hoe je de derde medaille moet halen .
Waar haal je de big key? Hoe maak je de deur open bij die draaiende schijven die uit de grond komen?

Kan iemand mij helpen?
Ik wil je best helpen, mits je wat meer informatie geeft. Welk deel van Zelda, in welke Temple je zit (Water temple?) enz.

Je kunt btw ook op www.gamefaqs.com kijken voor erg uitgebreide walkthroughs, misschien dat je daar meer aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 18:23
JaJ
JaJ is offline
je moet op de een of andere manier een wens doen geloof ik. als je dat boek van mudora hebt, kun je de boel vertalen, en dan doe je die wens vanzelf. dan draaien die drie beelden.

welke medailles? de gevechtsspreuken? die kun je pas als je het mastersword hebt.
de drie element medailles vind je in de eerste drie tempels.
Oud 21-04-2003, 18:27
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
JaJ schreef op 21-04-2003 @ 19:23:
je moet op de een of andere manier een wens doen geloof ik. als je dat boek van mudora hebt, kun je de boel vertalen, en dan doe je die wens vanzelf. dan draaien die drie beelden.

of bedoel je de ingang niet

Citaat:
welke medailles? de gevechtsspreuken? die kun je pas als je het mastersword hebt.
de drie element medailles vind je in de eerste drie tempels.
de derde medailles zit dus in de rock-tower, waar je ook die parel krijgt. heb je het alleen eigelijk wel over Link's awakening (alias zelda advance, four swords)

je zou in dat geval het orgineels eerst eens moeten spelen, gewoon een rom downen of een NES kopen
Oud 21-04-2003, 18:28
qghp
qghp is offline
Over welke zelda heb je het eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 18:40
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 21-04-2003 @ 19:28:
Over welke zelda heb je het eigenlijk
ik over zelda drie, [edit]links awakening -> a link to the past[/edit] (nes), die onlangs is gekloond en nu van multiplayer voorzien wordt verkocht voor de gameboy advance.
voor zover ik weet is dat namelijk de enige zelda waarin je medailles verzameld (ocarina of time gaat om medaillons, zonder touwtje)

Laatst gewijzigd op 21-04-2003 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:32
Sephiroth
Sephiroth is offline
Neej man, dat is zelda voor de SNES (a link to the past).
Waar die irritante tegels uit te grond komen zetten en op je af vliegen.
Gewoon de hele toren doorzoeken, dat is nog een van de makkelijke. Alleen de baas is wat brak.

Wat een nostalgie trouwens.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 20:12
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Sephiroth schreef op 21-04-2003 @ 20:32:
Neej man, dat is zelda voor de SNES (a link to the past).
Waar die irritante tegels uit te grond komen zetten en op je af vliegen.
Gewoon de hele toren doorzoeken, dat is nog een van de makkelijke. Alleen de baas is wat brak.

Wat een nostalgie trouwens.
je hebt gelijk sorry
komt inderdaad door die rotworm, die dus ook in links awakening zit

ik vond trouwens juist veel lastiger om die parel te pakken te krijgen, daar heb ik heel lang over gedaan.

(owja, ikname, je kunt voor die tegels het beste in een hoek gaan staan en dan zovaak mogelijk op slaan duwen, zodat er niet een tegel bij je komt. uiteindelijk verschijnt er een pracht van een doodskop in de vloer, en kun je door)

edit, nou we het toch over de beste serie ooit hebben, is het ontopic (er staat slechts zelda) als ik vraag of er nou iemand enig id heeft waneer windwaker uit komt. heeft er iemand een bron die betrouwbaarder is dan gamefaqs?
Oud 21-04-2003, 21:07
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
JaJ schreef op 21-04-2003 @ 21:12:
edit, nou we het toch over de beste serie ooit hebben, is het ontopic (er staat slechts zelda) als ik vraag of er nou iemand enig id heeft waneer windwaker uit komt. heeft er iemand een bron die betrouwbaarder is dan gamefaqs?
3 Mei voor zover ik weet...
Oud 22-04-2003, 07:09
Redbull
Redbull is offline
In alle gamebladen enz staat 3 mei
Oud 22-04-2003, 07:27
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Redbull schreef op 22-04-2003 @ 08:09:
En op de site van Nintendo ook.
Oud 22-04-2003, 07:36
ikname
ikname is offline
Citaat:
Redbull schreef op 22-04-2003 @ 08:09:
goeie spelle veschijne op goeie dage
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:55
ikname
ikname is offline
Citaat:
Laurens schreef op 21-04-2003 @ 19:07:
Ik wil je best helpen, mits je wat meer informatie geeft. Welk deel van Zelda, in welke Temple je zit (Water temple?) enz.
Ik zit in et noorden in een rode toren
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
ikname schreef op 21-04-2003 @ 18:34:
Hoe maak je de deur open bij die draaiende schijven die uit de grond komen?
Ik neem aan dat je het over zo'n kamer hebt waar de vloertegels uit de vloer loskomen en je gaan 'aanvallen'?
Daar kun je het beste gewoon in een hoekje gaan staan, en de tegels die op je afkomen met je zwaard kapotslaan. Ook kun je in latere kerkers, als je de Staff of Somaria al hebt, een blok voor je neerzetten, zodat de tegels daarop kapotslaan.

Citaat:
ikname schreef
Waar haal je de big key?
Goed zoeken, deze weet ik niet uit m'n hoofd. Raadpleeg anders een Walktrough, als je er écht niet uitkomt.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 22-04-2003 @ 18:55:
Ik neem aan dat je het over zo'n kamer hebt waar de vloertegels uit de vloer loskomen en je gaan 'aanvallen'?
Daar kun je het beste gewoon in een hoekje gaan staan, en de tegels die op je afkomen met je zwaard kapotslaan. Ook kun je in latere kerkers, als je de Staff of Somaria al hebt, een blok voor je neerzetten, zodat de tegels daarop kapotslaan.
wat je ook kunt doen is in de deuropening gaan staan, je kunt erin lopen totdat je niet meer zichtbaar bent maar nog niet terug gaat naar de vorige kamer. Dit werkt trouwens alleen bij een deur, niet bij een trap.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:44
Verwijderd
Citaat:
LittleStar3 schreef op 22-04-2003 @ 19:37:
wat je ook kunt doen is in de deuropening gaan staan, je kunt erin lopen totdat je niet meer zichtbaar bent maar nog niet terug gaat naar de vorige kamer. Dit werkt trouwens alleen bij een deur, niet bij een trap.
Jamaar da's flauw .
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:54
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Laurens schreef op 22-04-2003 @ 19:44:
Jamaar da's flauw .
zelda is per defenitie niet flauw.

voor de sleutel
twee deuren verder (dan de doodskop-vlieg-schijfjes-tegelskrijg je geloof ik de key, bij is de schat kist al open, maar volgens mij is hij het. je moet eerst wqat stalfoss verslaan
Oud 22-04-2003, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 22-04-2003 @ 19:44:
Jamaar da's flauw .
En steeds doodgaan is dat niet?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:57
Verwijderd
ligt het aan mij of is dat niet de 2de fort wat je moet doen of maak het nie uit in welke volgorde je het doet
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 09:56
ikname
ikname is offline
Ik ben er voorbij. Bedankt voor de tips.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Kees-AfhaalChinees schreef op 22-04-2003 @ 22:57:
ligt het aan mij of is dat niet de 2de fort wat je moet doen of maak het nie uit in welke volgorde je het doet
Volgens mij is dat het derde 'fort' al. Tweede is de kerker in de Desert dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:17
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 22-04-2003 @ 19:54:
zelda is per defenitie niet flauw.
Met die opmerking bedoelde ik dat het niet helemaal eerlijk is om zo die kamer door te komen, je maakt gebruik van een klein foutje in het spel. Maar ik deel je mening verder .
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:30
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Laurens schreef op 23-04-2003 @ 11:17:
Met die opmerking bedoelde ik dat het niet helemaal eerlijk is om zo die kamer door te komen, je maakt gebruik van een klein foutje in het spel. Maar ik deel je mening verder .
maak je weer een fundamentele fout: er zitten namelijk geen fouten in zelda. die deur is gewoon barmhartig voor de speler met nog maar een kwart hartje, das dus geen fout .
Oud 24-04-2003, 08:39
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 23-04-2003 @ 20:30:
maak je weer een fundamentele fout: er zitten namelijk geen fouten in zelda. die deur is gewoon barmhartig voor de speler met nog maar een kwart hartje, das dus geen fout .
Precies, anders moet je weer met flesjes gaan zeulen en elfjes los gaan laten (die je dan niet op tijd te pakken krijgt waardoor je nog dood gaat )
Zelda is gewoon het beste spel ever! Zo sprak het meisje dat nooit verder is gekomen dat de super nintendo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2003, 08:45
Verwijderd
Citaat:
LittleStar3 schreef op 24-04-2003 @ 09:39:
Zelda is gewoon het beste spel ever!
Afgezien dan van 'Adventure Of Link' op de NES. In vergelijking met 'Legend Of Zelda' is dat dus driedubbel niks.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 08:52
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 23-04-2003 @ 20:30:
Zelfs de, in mijn ogen, beste spelreeks ooit kent zijn fouten. Je wilt toch niet zeggen dat de programmeurs dit willens en wetens hebben ingeprogrammeerd?

(Tis wel een interessant discussieonderwerp )
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:04
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
LittleStar3 schreef op 24-04-2003 @ 09:39:
Precies, anders moet je weer met flesjes gaan zeulen en elfjes los gaan laten (die je dan niet op tijd te pakken krijgt waardoor je nog dood gaat )
Zelda is gewoon het beste spel ever! Zo sprak het meisje dat nooit verder is gekomen dat de super nintendo
Als je een elfje in een fles hebt en je gaat dood, maakt ze je automatisch weer levend, dus hoef je ze niet los te laten .
Oud 24-04-2003, 09:58
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 24-04-2003 @ 10:04:
Als je een elfje in een fles hebt en je gaat dood, maakt ze je automatisch weer levend, dus hoef je ze niet los te laten .
Klopt, maar ik ben altijd vergeetachtig en heb nooit zin om dood te gaan, dus dan laat ik een elf los.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:42
Redbull
Redbull is offline
Citaat:
ikname schreef op 22-04-2003 @ 08:36:
goeie spelle veschijne op goeie dage
Oud 26-04-2003, 18:45
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Laurens schreef op 24-04-2003 @ 09:52:
Zelfs de, in mijn ogen, beste spelreeks ooit kent zijn fouten. Je wilt toch niet zeggen dat de programmeurs dit willens en wetens hebben ingeprogrammeerd?

(Tis wel een interessant discussieonderwerp )
absoluut hbben ze dat. als je een trap op loopt kun je niet in de opening staan, want dan vertrek je direct. in de deuropening staan bij een deur kan wel. dan is het toch lochisch dat ze dat doen om het realistischer te laten lijken bovendien, als jouw tegels in opstand komen, verschuil jij je toch ook ???

nog eentje: als je bij ocarina of time tegen de muur probeert te lopen achter de fountainingangblok van din's fire, donder je als het goed is door de muur, en zit je in een lege ruimte, waar je kan doen wat je wilt. dat is toch volkomen lochisch dat ze hebben ingeprogrammeerd dat dat kan
Reageren

Regels voor berichten