Advertentie | |
|
![]() |
|
je gaat van lara toch ook geen oud lelijk wijf maken omdat de gameplay er MISSCHIEN beter door wordt?
zelfde geldt voor link je gaat van een zowat volwassen vent toch geen kleuter maken? ik bedoel eh... maak dan gelijk een andere game met een andere naam als je zonodig de cartoon stijl wilt...
|
Wat heeft iedereen nu toch met die realistische graphics? Zoals er in het artikel gezegd wordt, zijn eigenlijk alleen de twee N64 games realistisch gemaakt. Alle andere Zelda-games zijn meer naar het cartoon-achtige gericht.
En Miyamoto was nooit van plan geweest om ze realistisch te maken. Voor hem is Link geen volwassene, maar een kind, daarom ook dat Link nu terug jong is. Trouwens, de games van tegenwoordig zijn eigenlijk bijna allemaal kopiën van elkaar. De makers gebruiken gewoon steeds opnieuw dezelfde engine en graphics omdat die goed bleken te zijn en er veel games verkocht werden. Waarom zouden ze dan daarvan afwijken? Maar zo krijg je dus steeds hetzelfde voorgeschoteld. Miyamoto probeert tenminste nog eens iets anders en maakt niet nog een Ocarina-kloon, zoals Majora's Mask toch wel een beetje was.
|
Ja, gelijk hebben jullie wel, maar ik zeg ook in mijn bericht, Het verhaal zal goed zijn! Alleen vind ik het gewoon jammer van hoe het eruit zag. Ik weet niet, ze hadden het misschien ook anders kunnen oplossen.
Op andere forums lees ik ook dat ze een 2e gaan maken, zelfde verhaal, andere graphix mocht iemand geintresseerd zijn. Ik zelf denk dat dat totale bullshit is.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
1. Dit is oud 'nieuws'
2. Ik vind het niks 3. Ga niet zeggen dat de gameplay wel heel goed kan zijn. Dat kan natuurlijk wel, maar zonder cel-shading is de gameplay hetzelfde en zijn alleen de graphics een stuk mooier. 4. Ik wil graag Nintendo condoleren met het v*rn**k*n van hun enigste succesformule. 5. Ik hoop dat Starfox Adventures erg goed verkoopt en Celda niet. Dan zal Nintendo zich wel eens achter de oren krabben voordat ze weer zoiets uitbrengen. 6. Ik heb trouwens niet de moeite genomen om het artikel te lezen. |
![]() |
|
ok dan ik durf te wedden dat ik de uitslag weet te voorspellen,
Wat kies jij, 1. Zelda zoals te zien was op het voorfilmpje van dik een jaar geleden (leuk he dat het zo realistisch is). 2. Zelda in cartoon vorm. (leuk he dat die moblins boven een gat zijn, het niet in de gaten hebben en dan naar beneden donderen..)
||
Citaat:
Of de gameplay moet enorm verschillen Deze discussie begint trouwens veel op het "gameplay of graphics"-topic te lijken
|
![]() |
Voor mij is er geen gameplay als ik met een kleuter speel :/
Ik moet me eigen kunnen inleven in de heldenrol die ik speel, dat gaat op die manier gewoon niet... Vroeger, op de 8-bit, 16-bit en de gameboy zag je totaal niet hoe Link eruit zag. De reden: Je zag hem van de bovenkant. Behalve in de 2de link, maar daar leek hij gewoon op een tiener ![]() In mijn ogen is Link een tiener, geen kleuter die monsters afslacht. Het cartoonachtige maakt mij allemaal geen reet uit, ik geniet nog steeds van de road runner en tom en jerry ofsow. Maar het idee om met een kleuter te spelen zint me echt niet. Ik speel zoiezo geen spellen als ik een klein kut kind ben ![]() [Dit bericht is aangepast door ZeikSmurf (05-03-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke games heb je allemaal? Muzzle | 40 | 27-09-2005 16:26 | |
Games |
legend of zelda: the wind waker reuffneck32 | 212 | 26-07-2003 18:15 | |