![]() |
mascara - help, tips?
(heb dit eerst op een of andere manier op DK gepost. maar ach. moest toch hier.)
ik heb vanmiddag witte mascara gekocht en ik weet dus wel dat je het op je wimpers moet smeren en zo, maar hebben jullie nog tips voor speciale dingetjes die je ermee kunt doen?? |
:confused: mascara lijkt mij voor op je wimpers
maarr, als je andere dingetjes wil uit proberen.,. ik hoorde dat sommige mensen witte of uitgedroogde (bruine) mascara ook wel op hun wenkbouwen smeren. |
witte mascara? klinkt kind of creepy..
ik zou het toch bij je wimpers houden hoor, zou nie weten wat je dr nog meer mee zou willen doen........... |
ja, dat snapte ik ook nog wel. maar ik bedoel dus: alleen de uiteinden van je wimper verven, of eerst wit en dan de uiteinden van je wimper zwart.. of blah blah. iig: dat soort tips.
|
bedoel je van die mascara met wit en zwart van bourjois? want bij die moet je eerst wit doen, en dan zwart, dan krijg je van die hele lange wimpers schijnt.
|
nee, gewoon witte mascara.
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet er iemand of blauwe of paarse mascara leuk staat bij blauwe ogen, of verschilt dat per persoon? |
Citaat:
Ontopic: Ik zou gwn eerst zwarte opdoen, en dan de uiteindjes wit, of andersom... Maar niet alles wit maken, dan lijkt het denk ik net alsof je met je hoofd in de tipp-ex hebt gehangen :S |
Ik zou ook alleen de puntjes wit maken, de rest gewoon zwart voor een knal effect ( :confused: )
|
Als je de uiteinden van je wimpers wit maakt lijken ze alleen maar korter. Het zou mooi zijn om de wimpers wit te maken en de uiteinden zwart maar dan moet je wel hele lange (of nep) wimpers hebben en een goede mascara.
En die eerst wit dan zwart mascara werkt voor geen fuck. |
bij mij anders wel :confused:
|
Citaat:
|
Je kunt ook zwarte mascara op je bovenste wimpers doen en die witte mascara op je onderste wimpers, staat ook wel grappig
|
Als je blauwe of paarse (of fluoriserend groene, dat staat best hip :-)) opdoet, zie je dat niet zo heel goed, maar t verschilt wel, dat ligt aan de kleur van je iris, en aan de lengte van je wimpers. Hoe dat dus bij jou staat moet je zelf uitvinden. Als je toevallig nog een klein zusje hebt met haarmascara in de meest felle kleurtjes kan je die ook jatten om het uit te proberen, op zo'n manier kom ik ook aan mijn groene wimpertjes :-) (niet dat ik een klein zusje heb, maar goed, lang verhaal).
|
laat ze gewoon zwart :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |