Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Ik zou gwn eerst zwarte opdoen, en dan de uiteindjes wit, of andersom... Maar niet alles wit maken, dan lijkt het denk ik net alsof je met je hoofd in de tipp-ex hebt gehangen ![]()
|
Als je de uiteinden van je wimpers wit maakt lijken ze alleen maar korter. Het zou mooi zijn om de wimpers wit te maken en de uiteinden zwart maar dan moet je wel hele lange (of nep) wimpers hebben en een goede mascara.
En die eerst wit dan zwart mascara werkt voor geen fuck.
|
Verwijderd
|
Als je blauwe of paarse (of fluoriserend groene, dat staat best hip :-)) opdoet, zie je dat niet zo heel goed, maar t verschilt wel, dat ligt aan de kleur van je iris, en aan de lengte van je wimpers. Hoe dat dus bij jou staat moet je zelf uitvinden. Als je toevallig nog een klein zusje hebt met haarmascara in de meest felle kleurtjes kan je die ook jatten om het uit te proberen, op zo'n manier kom ik ook aan mijn groene wimpertjes :-) (niet dat ik een klein zusje heb, maar goed, lang verhaal).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Help! Eigen boek schrijven. xMia.! | 5 | 21-03-2016 19:03 | |
Lifestyle |
Wat meot ik er mee aan>zwarte make-up maakt me onaardig? Wit Pareltje | 48 | 10-02-2012 14:17 | |
Lifestyle |
Make-up noob Blackeyed | 4 | 08-03-2009 19:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lenzen Saarah | 50 | 01-04-2005 12:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Kijk niet achterom tiram | 115 | 14-11-2004 20:43 | |
De Kantine |
mascara - help! tips? snarl | 5 | 23-04-2003 18:07 |