![]() |
Mars(man)
Damnnnnnnnnnnn wat issie toch gespierd.. hij doet moeite om toch nog een beetje gespierd te lijken. hahaha ;-) (nee miu is niet jaloers)
wat vinden jullie eigenlijk van deze posters? http://www.telegraaf.nl/crazylife/fo...r.jim2.000.jpg http://www.telegraaf.nl/crazylife/fo...er.jim.000.jpg |
kansloos .. all i have to say
|
Oh my god (n)
|
Waardeloos.
|
Ik had het ook gedaan als ik hem was! Krijgt ie goed veel geld voor, waarschijnlijk.
|
Met die handjes onder de spierballetjes lijken ze vast iets groter :o
Ik ga hier echt geen Mars meer van eten/kopen integendeel :p Waardeloos dus :) |
Ik zat het toevallig net te lezen:) Maar i kvind het wel schattig, hij ziet er wel jong uit vind ik..
|
Citaat:
|
ik ga over op twix..
|
Ik vind het geen mooie foto's.
|
verschrikkelijk (n)
|
Ik vind dit niet echt wat voor films & tv, misschien dat ze er wat mee op de kantine kunnen.
---> De Kantine. Ach hij zal er wel een boel geld voor gehad hebben. @Big Daddy, twix is van hetzelfde bedrijf. ;) :D |
Mars is lekker, maar deze posters niet!
|
Wat is het toch een lekker ding. (y)
|
wat is nou het doel van jim in de mars posters ?
veel meer marsjes zullen ze er toch niet door verkopen |
Citaat:
|
haha wat aan sukkeltej! hij duwt zn vetkwabjes omhoog omdat het dan nog wat lijkt :eek:
|
Jongens, zeur toch niet zo. Dat Idols commercieel is weten we allemaal, maar daar kan die jongen toch niets aan doen? Hij heeft waarschijnlijk niet eens door waar hij nou eigenlijk mee bezig is. Let eens niet op hem, maar op wat dit nou eigenlijk over de Marsproducenten zelf zegt. Zij hebben blijkbaar Jim nodig om goed te verkopen..
|
Heh, heh, heh, zelfs ik heb nog (veel) gespierdere armen dan die schlemiel :D
|
Vrouwen komen van Venus, Jim komt van Mars...
|
Hij is knap juist, vooral die 2e foto is mooi (y)
Ik hou toch al niet van mars |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor het geld zou ik het zeker doen. :o (y)
|
Ik neem aan dat ze in berekening hebben genomen dat ze op deze manier veel kerels wegjagen, mar misschien juist dames aantrekken. En die kerel heeft trouwens redelijke spierballen voor iemand waarbij de ballen nog niet eens zijn ingedaald.
Toedels. |
zucht.. ik zie nu pas dat mijn as. vriendje té veel op Jim lijkt... Ik wil doooohooood :( :( :D
Maar goede reclame voor Mars iig. Goeie zet... |
Kots :eek:
|
Hij is lelijk. :r
|
Citaat:
|
Ik vind de foto's mooi en ik vind het slim van hem dat ie zo iets probeert te verdienen aan die gekte rond Idols. Maar ik ga er zeker geen Mars meer van eten, ik lust helemaal geen Mars :/
Maar ik vind het wel leuk verzonnen.. met dat 'Jim' op z'n shirtje. |
Ik vind het in commercieel opzicht een zeer goede zet van Mars; hoewel ik er niet meer of minder mars door ga eten, zullen er echt een heleboel 'nog-steeds-verliefd-op-Jim-zijnde' meisjes wel extra Mars gaan eten
Over de foto's zelf: ik vind het wel gave foto's (wat niet wil zeggen dat ik Jim knap vind ofzo, ik kijk nu alleen naar de foto), alleen jammer dat je vooral bij de eerste foto ziet dattie errug veel moeite moet doen om een beetje spieren te laten zien |
Citaat:
|
Gelukkig bestaat het goedkope C1000 merk ook nog :):o
|
Niet dat ik een idosfan ben ofzo, maar ik vind m dr wel goed uitzien hier eigenlijk (jammer dat je weet dat het zon menneke is). Denk trouwens ook wel dat dit een redelijk goeie move is van mars. Maws.
|
Citaat:
|
waardeloos (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja en geef toe... Hij heeft toch wel heel wat meer in zijn mars dan jamaï. |
Citaat:
Overgens issie niet lelijk, maar het is mijn typ niet... |
gave broek... ook alles mee gezegd
|
K lust al niet graag Mars, en na het zien van dit al helemaal niet meer!
|
k vind het wel schattig.. er zijn maar weinig 15 jarige die hebben bereikt wat hij wel heeft bereikt.. als je zegt Jim... dan weet iedereen.. ohhh Jim! als ik zeg... jeffrey.. weet niemand dat ik het over mijn klasgenootje heb.. dus respect heb ik wel voor hem, al die jongens die zeggen dat het zo'n sukkel is, maar hij doet het mooi wel effies! zo, punt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach ja, je moet als idol toch wat doen he. Hij kan absoluut niet zingen, dus mot-ie maar geld in het laatje brengen met zijn uiterlijk (waardoor-ie al ver bij dat programma is gekomen). Dus tis van de ene kant een goede zaak, van de andere kant heb je nu weer meer kans dat je zo''n postertje tegen het lijf loopt (n) ....aaaaaahhh! :eek: ... :D ;)
|
Retarded.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |