Advertentie | |
|
![]() |
|
Jongens, zeur toch niet zo. Dat Idols commercieel is weten we allemaal, maar daar kan die jongen toch niets aan doen? Hij heeft waarschijnlijk niet eens door waar hij nou eigenlijk mee bezig is. Let eens niet op hem, maar op wat dit nou eigenlijk over de Marsproducenten zelf zegt. Zij hebben blijkbaar Jim nodig om goed te verkopen..
|
![]() |
Ik vind de foto's mooi en ik vind het slim van hem dat ie zo iets probeert te verdienen aan die gekte rond Idols. Maar ik ga er zeker geen Mars meer van eten, ik lust helemaal geen Mars :/
Maar ik vind het wel leuk verzonnen.. met dat 'Jim' op z'n shirtje.
|
Ik vind het in commercieel opzicht een zeer goede zet van Mars; hoewel ik er niet meer of minder mars door ga eten, zullen er echt een heleboel 'nog-steeds-verliefd-op-Jim-zijnde' meisjes wel extra Mars gaan eten
Over de foto's zelf: ik vind het wel gave foto's (wat niet wil zeggen dat ik Jim knap vind ofzo, ik kijk nu alleen naar de foto), alleen jammer dat je vooral bij de eerste foto ziet dattie errug veel moeite moet doen om een beetje spieren te laten zien
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
k vind het wel schattig.. er zijn maar weinig 15 jarige die hebben bereikt wat hij wel heeft bereikt.. als je zegt Jim... dan weet iedereen.. ohhh Jim! als ik zeg... jeffrey.. weet niemand dat ik het over mijn klasgenootje heb.. dus respect heb ik wel voor hem, al die jongens die zeggen dat het zo'n sukkel is, maar hij doet het mooi wel effies! zo, punt!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ach ja, je moet als idol toch wat doen he. Hij kan absoluut niet zingen, dus mot-ie maar geld in het laatje brengen met zijn uiterlijk (waardoor-ie al ver bij dat programma is gekomen). Dus tis van de ene kant een goede zaak, van de andere kant heb je nu weer meer kans dat je zo''n postertje tegen het lijf loopt
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Loret de Mar, busreis luukieboy2 | 0 | 17-03-2011 16:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Schokkende ontdekking op Mars SSER | 56 | 15-05-2004 02:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verbod zogenaamd 'extreem-rechts' protest gevraagd Verwijderd | 107 | 26-02-2004 01:12 | |
Leven op Mars? Wanneer dan? mastaluke | 17 | 30-01-2004 19:00 | |
[statement] Mannen en vrouwen zijn gelijk So chu chu | 157 | 12-06-2003 15:16 | |
Liefde & Relatie |
Mars en Venus....allebei planeten NY | 12 | 26-01-2002 18:59 |