![]() |
Advocaat Selecteert Wesley Snijder voor Interland met Portugal
Hij heeft zijn selectie afgedwongen door zijn goede prestatie's in Ajax 1, aldus advocaat.
18 jaar, en dan geselecteerd worden (y) :cool: Dirk Kuyt van Fc Utrecht is ook geselecteerd :eek: , ik dacht dat we spitsten zat hebben met Makaay,Kluivert, Van Nistelrooij,Hasselbaink, en eventueel nog van hooijdonk. |
De selectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Sander Westerveld (Real Sociedad); Verdediging: Frank de Boer (FC Barcelona), André Ooijer (PSV), Michael Reiziger (FC Barcelona), Fernando Ricksen (Glasgow Rangers); Middenveld: Ronald de Boer (Glasgow Rangers), Mark van Bommel (PSV), Paul Bosvelt (Feyenoord), Phillip Cocu (FC Barcelona), Edgar Davids (Juventus), Andy van der Meyde (Ajax), Marc Overmars (FC Barcelona), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax); Aanval: Jerrel Hasselbaink (Chelsea), Pierre van Hooijdonk (Feyenoord), Patrick Kluivert (FC Barcelona), Dirk Kuijt (FC Utrecht), Roy Makaay (Deportivo), Ruud van Nistelrooij (Manchester United) en Boudewijn Zenden (Chelsea |
Is wel jong om dan al bij Oranje te zitten, maar ik denk dat het alleen maar goed is voor het Nederlandse voetbal.
Binnenkort Robben er ook bij als de vervanger van Overmars? |
Mooie brede selectie die dus steeds meer verjongt, wat ook belangrijk is.
|
Vreemd is het wel.
Waarschijnlijk wil hij (mede door de kritiek dat Oranje jaaaaaaaarenlang hetzelfde is gebleven) wat jonger bloed aan de selectie toevoegen. Kuijt is geen slechte spits, werkt hard, en kan misschien de nodige werklust laten zien, waar Oranje naar snakt. Voor Wesley Sneijder geldt hetzelfde, alleen vind ik 18 jaar wel erg jong voor een debuut in het Nederlands Elftal. Vind ik voor zijn ontwikkeling ook niet best, want het is nou mogelijk dat hij erg snel naast zijn schoenen gaat lopen. |
Westerveld moet een keer een kans krijgen, die kerel doet het heel goed in spanje
|
Hij heeft het verdiend... hoe hij bij Ajax voetbalt, hij doet het erg goed daar :)
|
|
mmmmm wel Sneijder maar geen robben en van Persie.
|
Citaat:
Tja... eerste ronde he... ;) :p |
Veel verdedigers http://forum.leerlingen.com/vbb/images/smilies/nooo.gif
En is van der Sar alweer hersteld? En wat zaagmanz al zegt dat is ook wel vaag :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet echt oranje waardig denk ik :) |
Zo hey. Mooi voor die jongen. Wanneer is die interland eigenlijk? :o
|
Citaat:
|
Ik vind het wel goed dat ze talent ook eens bij het 'grote' nederlandse elftal laten, vooral voor zo'n vriendschappelijke wedstrijd tegen portugal
|
Citaat:
|
Kuyt ging ook al naar Oranje. Is dat omdat ie naar Feyenoord gaat of gaat Nederland nu ook op de subtoppers letten? Bij NEC voetballen ook wel jongens die het verdienen om eens een keer een kans te krijgen. Trouwens, als we toch bij Utrecht waren konden we gelijk op de verdedigers letten. Alje Schut. Of moet hij eerst naar Ajax als logische opvolger van Chivu om in beeld te komen bij Advocaat?
|
Citaat:
|
Ja, zeer goede zaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
onbegrijpelijk, die jongen speelt nog niet eens vast in de basis bij Ajax, 1x in Jong Oranje, een plek die ruim bezet is(centraal toch???), en dan bijv tegen Robben zeggen, die het hele jaar al goed speelt bij PSV, in zijn 3e jaar Eredivisie bezig is, dat ie zich moet laten zien in Jong Oranje...Sneijder heeft daar bijna nooit in gespeeld!!!! En ook Van Persie laat al langer zien dat ie goed is...zelfs De Jong heeft al meer laten zien!!!!
Jeugd zat, maar dat is m.i. een verkeerde keus... |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry dat ik er zo op in moet gaan, maar als jij ook kinderachtig doet :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben helemaal niet voor PSV :mad: Ik zie liever Ajax :) Maar nu ik dit soort reacties zie dan kan ik me toch iets indenken bij de woorden van supporters van andere clubs over de arrogantie van de Ajax supporters. En dat van supporters van een club die de laatste jaren, helemaal niets net zoals PSV hebben laten zien in Europa en uitgeschakeld werden door clubs als Celtic, Laussanne sport, Kopenhagen. Jullie mogen best trots zijn op Ajax maar op nou te zeggen dat Sneijder klaar is voor Oranje, terwijl hij nog niet eens lang een basisplaats heeft bij Ajax. |
Citaat:
Zo zie je maar weer, zelfs hele slechte clubs kunnen de UEFA cup finale bereiken... ;) |
Ik was wel verrast toen ik het las, maar Sneijder kan nog beter worden dan Raffie als ie zo door blijft gaan (y) Nu is het wachten op een plaatsje in Oranje voor Nigel en Johnny Heitinga (als ie niet zo veel pech had gehad zou ie er nu ook bij zitten denk ik, als vervanger voor Stam).
|
Ik schat Sneijder hoger in dan Robben, van Persie en zelfs hoger dan van der Vaart... (y) Ik denk dat hij het grootste Nederlandse talent van dit moment is. Alleen daarom vind ik het een goeie zaak dat ie is geselecteerd. :cool:
Ik vind het overigens nog lang niet tijd om hem veel speelminuten te geven... Net als van der Vaart vindt ik hem nog veel te jong voor een basisplaats in Oranje. Overmars weer terug... :cool: (y) Echt zo'n speler die als hij in vorm is (en dat is ie) een wedstrijd een stuk leuker maakt om naar te kijken. Dat zag je ook tegen Juve waar hij een aantal goeie acties had en zeer gevaarlijk was. En dan ook nog Kuijt... :eek: Een goeie speler maar zeker lang niet zo talentvol als een Kluivert of een van Nistelrooy. Misschien dat ie net zo'n laatbloeier is als Makaay, zo'n type is het wel. Misschien dat ie na een paar jaar Feyenoord net zo'n transfer maakt naar een iets mindere topclub in het buitenland en daar dan toch nog hele mooie dingen kan laten zien. :) Denk niet dat hij ooit bij een echte topclub als ManU of Real komt te spelen. Ik geloof ook niet dat hij ooit vaste basisspeler wordt bij Oranje. |
Prachtig Snijder in het ned elftal :D
maar goed misschien ook wel een beetjuh vroeg.. en het is maar de vraag of ie dan ook wel speel minuten krijgt heah :) naja ik zal voor hem duimen want ik ben een echte fan aan het worden van snijder :) CIAO |
Ik vind het goed dat Advocaat kijkt naar wat spelers presteren bijhun club. En op basis daarvan vind ik het wel terecht dat Sneijder geselecteerd is.
De selectie van Kuyt vind ik ook wat overbodig... straks hebben we 7 spitsen... |
Citaat:
|
Citaat:
Magoe we houden het ff ontopic bij de spelersgroep :) |
Ik wil niet kinderachtig doen, maar de wedstrijden van Sneijder worden nu echt onderschat. Vergelijk de tegenstanders van Ajax is met die van PSV de afgelopen jaren!!!
|
Sneijder brengt het hunkgehalte in het Nederlands elftal meteen voor 500% omhoog. Pfff... wat is hij lekker zeg!!
En hij speelt ook nog eens super!!!!! :) |
Citaat:
|
vind het een beetje vroeg voor sneijder...
En kuyt is als 6e sputs nutteloos. Robben zou ik bijv. wel hebben opgeroepen. |
Citaat:
de afglelopen jaren hmmm ff wachten hoor vorig jaar ajax - Kopenhagen Psv - Lazio Roma - Nantes - Galatasaray jaar daarvoor ajax - Laussanne psv - weer cl |
Citaat:
|
Citaat:
'De afgelopen jaren' slaat op de tegenstanders van PSV, vergelijk die s met de tegenstanders van AJAx dit jaar... :o |
Citaat:
V Bommel is 24? Hoe goed zijn deze drie Ajacieden als ze 24 zijn? |
Citaat:
|
ik vin et wel grappig om dat ik em persoonlijk ken want hij komt uit mijn dorp--> (y) DE MEERN!!!!!!!!!! (y) alleen jammer dat ie bij die JODUH club :mad: @j@kkuz :mad: speelt. voor de rest moeten we uitkijke dat ie niet naast zijn schoentjes gaat lopen maar dat gebeurt nie want daarvoor ken ik em wel goed genoeg voor. EINDELIJK EEN INTERNATIONAL UIT DE MEERN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(Y) :D :) :cool:
|
Citaat:
Jaaaaa hoor, geslaagd voor uw examen 'hoe gedraag ik me als een echte Feyenoord supporter' !! :rolleyes: |
LOL @ luv u feyenoord. :cool:
|
Van Bommel, Reiziger en Ronald de Boer hebben afgezegd voor de interland.
|
Citaat:
Geef mij eens een internationale topwedstrijd van PSV waar ook v Bommel bij aanwezig was... :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |