Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 14:49
Mitros
Mitros is offline
Hij heeft zijn selectie afgedwongen door zijn goede prestatie's in Ajax 1, aldus advocaat.
18 jaar, en dan geselecteerd worden

Dirk Kuyt van Fc Utrecht is ook geselecteerd , ik dacht dat we spitsten zat hebben met Makaay,Kluivert, Van Nistelrooij,Hasselbaink, en eventueel nog van hooijdonk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2003, 14:52
Mitros
Mitros is offline
De selectie:

Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Sander Westerveld (Real Sociedad);
Verdediging: Frank de Boer (FC Barcelona), André Ooijer (PSV), Michael Reiziger (FC Barcelona), Fernando Ricksen (Glasgow Rangers);
Middenveld: Ronald de Boer (Glasgow Rangers), Mark van Bommel (PSV), Paul Bosvelt (Feyenoord), Phillip Cocu (FC Barcelona), Edgar Davids (Juventus), Andy van der Meyde (Ajax), Marc Overmars (FC Barcelona), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax);
Aanval: Jerrel Hasselbaink (Chelsea), Pierre van Hooijdonk (Feyenoord), Patrick Kluivert (FC Barcelona), Dirk Kuijt (FC Utrecht), Roy Makaay (Deportivo), Ruud van Nistelrooij (Manchester United) en Boudewijn Zenden (Chelsea
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 15:00
EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Is wel jong om dan al bij Oranje te zitten, maar ik denk dat het alleen maar goed is voor het Nederlandse voetbal.
Binnenkort Robben er ook bij als de vervanger van Overmars?
Oud 25-04-2003, 15:01
Mark
Mark is offline
Mooie brede selectie die dus steeds meer verjongt, wat ook belangrijk is.
Oud 25-04-2003, 15:02
Boogie
Boogie is offline
Vreemd is het wel.

Waarschijnlijk wil hij (mede door de kritiek dat Oranje jaaaaaaaarenlang hetzelfde is gebleven) wat jonger bloed aan de selectie toevoegen. Kuijt is geen slechte spits, werkt hard, en kan misschien de nodige werklust laten zien, waar Oranje naar snakt. Voor Wesley Sneijder geldt hetzelfde, alleen vind ik 18 jaar wel erg jong voor een debuut in het Nederlands Elftal. Vind ik voor zijn ontwikkeling ook niet best, want het is nou mogelijk dat hij erg snel naast zijn schoenen gaat lopen.
Oud 25-04-2003, 15:04
Ketjing
Ketjing is offline
Westerveld moet een keer een kans krijgen, die kerel doet het heel goed in spanje
Oud 25-04-2003, 15:33
Ilsuh
Ilsuh is offline
Hij heeft het verdiend... hoe hij bij Ajax voetbalt, hij doet het erg goed daar
Oud 25-04-2003, 15:42
Mitros
Mitros is offline
Deze vond ik nu al over Snijder

http://www.theinformationminister.co...p?ID=612171571
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 16:20
Krugdinho
Krugdinho is offline
mmmmm wel Sneijder maar geen robben en van Persie.
Oud 25-04-2003, 16:25
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 25-04-2003 @ 17:20:
mmmmm wel Sneijder maar geen robben en van Persie.

Tja... eerste ronde he...
Oud 25-04-2003, 16:26
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Veel verdedigers

En is van der Sar alweer hersteld?
En wat zaagmanz al zegt dat is ook wel vaag

Laatst gewijzigd op 25-04-2003 om 16:49.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 16:45
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 25-04-2003 @ 17:25:
sneijder zat tijdens de eerste ronde niet eens bij de selectie van ajax
Oud 25-04-2003, 16:47
ZlatanSuperJood
Citaat:
Zaagmanz schreef op 25-04-2003 @ 17:45:
sneijder zat tijdens de eerste ronde niet eens bij de selectie van ajax
Dat is ook niet bepaald het nivieau waarop je internationals mee laat doen nee...
Oud 25-04-2003, 16:50
vreselijke fout
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 25-04-2003 @ 17:47:
Dat is ook niet bepaald het nivieau waarop je internationals mee laat doen nee...
volgens mij was Milan uit de eerste wedstrijd waarin Sneijder lang in de basis speelde tijden een CL wedstrijd

Niet echt oranje waardig denk ik
Oud 25-04-2003, 17:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zo hey. Mooi voor die jongen. Wanneer is die interland eigenlijk?
Oud 25-04-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 25-04-2003 @ 17:25:
En geen prijs
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 17:55
toaoaoe
toaoaoe is offline
Ik vind het wel goed dat ze talent ook eens bij het 'grote' nederlandse elftal laten, vooral voor zo'n vriendschappelijke wedstrijd tegen portugal
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:39
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-04-2003 @ 18:19:
Zo hey. Mooi voor die jongen. Wanneer is die interland eigenlijk?
30 april (WESTERVELD IN DE BASIS)
Oud 25-04-2003, 18:55
karamba
karamba is offline
Kuyt ging ook al naar Oranje. Is dat omdat ie naar Feyenoord gaat of gaat Nederland nu ook op de subtoppers letten? Bij NEC voetballen ook wel jongens die het verdienen om eens een keer een kans te krijgen. Trouwens, als we toch bij Utrecht waren konden we gelijk op de verdedigers letten. Alje Schut. Of moet hij eerst naar Ajax als logische opvolger van Chivu om in beeld te komen bij Advocaat?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
addy schreef op 25-04-2003 @ 19:55:
Kuyt ging ook al naar Oranje. Is dat omdat ie naar Feyenoord gaat of gaat Nederland nu ook op de subtoppers letten? Bij NEC voetballen ook wel jongens die het verdienen om eens een keer een kans te krijgen. Trouwens, als we toch bij Utrecht waren konden we gelijk op de verdedigers letten. Alje Schut. Of moet hij eerst naar Ajax als logische opvolger van Chivu om in beeld te komen bij Advocaat?
Alje Schut is slecht. Daarom let Dickje niet op.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:12
Thomas
Thomas is offline
Ja, zeer goede zaak.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 20:07
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Boogie schreef op 25-04-2003 @ 16:02:
Voor Wesley Sneijder geldt hetzelfde, alleen vind ik 18 jaar wel erg jong voor een debuut in het Nederlands Elftal. Vind ik voor zijn ontwikkeling ook niet best, want het is nou mogelijk dat hij erg snel naast zijn schoenen gaat lopen.
Is dat zo?? Volgens mij debuteerde Wesley Sneijder afgelopen woensdag al in een grote Europese wedstrijd, namelijk de kwartfinale CL. Iets wat van Bommel nognie gedaan heeft. Meer ervaring dan een Van Bommeld dusz, pas maar op: straks gaat van Bommel naast zijn schoenen lopen..
Oud 25-04-2003, 20:16
karamba
karamba is offline
Citaat:
Phreshness schreef op 25-04-2003 @ 20:05:
Alje Schut is slecht. Daarom let Dickje niet op.
In de aanval zitten al genoeg toppers in Oranje, dat hoeft nog alleen maar te lopen. Maar de manntjes zijn er al. In de andere twee linies moet nog flink wat verbeterd worden. Op het middenveld zien we al alternatieven met de Ajacieden vd vaart en sneijder. Alle posities moeten dubbel bezet zijn en Advocaat is nog op zoek naar de sterkste selectie voor eventueel Portugal. Op het middenveld en in de verdediging zouden op alle posities 1 jonge en 1 routinier moeten staan dacht ik aangezien de jonkies niets minder zijn dan de jongens die normaal gesproken geselecteerd worden in deze linies en aangezien jong Oranje zich ook nie meer kan kwalificeren voor Portugal. Alternatieven voor het middenveld zijn er. Nu nog voor de verdediging, achter stam en f. de Boer. Ik noemde Alje Schut. Maar weten iemand anders nog enkele klasse verdedigers uit Jong Oranje???
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 20:26
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 25-04-2003 @ 17:50:
volgens mij was Milan uit de eerste wedstrijd waarin Sneijder lang in de basis speelde tijden een CL wedstrijd

Niet echt oranje waardig denk ik
Waterreus en Van Bommel spelen niet eens in de CL, niet echt oranjewaardig
Oud 25-04-2003, 20:29
Kez
Kez is offline
onbegrijpelijk, die jongen speelt nog niet eens vast in de basis bij Ajax, 1x in Jong Oranje, een plek die ruim bezet is(centraal toch???), en dan bijv tegen Robben zeggen, die het hele jaar al goed speelt bij PSV, in zijn 3e jaar Eredivisie bezig is, dat ie zich moet laten zien in Jong Oranje...Sneijder heeft daar bijna nooit in gespeeld!!!! En ook Van Persie laat al langer zien dat ie goed is...zelfs De Jong heeft al meer laten zien!!!!
Jeugd zat, maar dat is m.i. een verkeerde keus...
Oud 25-04-2003, 21:11
karamba
karamba is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 25-04-2003 @ 21:26:
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:14
vreselijke fout
Citaat:
Defenderzzz schreef op 25-04-2003 @ 21:26:
speelt sneijder dan nog in de CL

Sorry dat ik er zo op in moet gaan, maar als jij ook kinderachtig doet
Oud 25-04-2003, 21:18
karamba
karamba is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 25-04-2003 @ 22:14:
speelt sneijder dan nog in de CL

Sorry dat ik er zo op in moet gaan, maar als jij ook kinderachtig doet
Hoeveel wedstijden heeft PSV dit seizoen in de CL gespeeld???
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 21:33
vreselijke fout
Citaat:
addy schreef op 25-04-2003 @ 22:18:
Hoeveel wedstijden heeft PSV dit seizoen in de CL gespeeld???

Ik ben helemaal niet voor PSV
Ik zie liever Ajax

Maar nu ik dit soort reacties zie dan kan ik me toch iets indenken bij de woorden van supporters van andere clubs over de arrogantie van de Ajax supporters.

En dat van supporters van een club die de laatste jaren, helemaal niets net zoals PSV hebben laten zien in Europa en uitgeschakeld werden door clubs als Celtic, Laussanne sport, Kopenhagen.

Jullie mogen best trots zijn op Ajax maar op nou te zeggen dat Sneijder klaar is voor Oranje, terwijl hij nog niet eens lang een basisplaats heeft bij Ajax.
Oud 25-04-2003, 21:45
ZlatanSuperJood
Citaat:
vreselijke fout schreef op 25-04-2003 @ 22:33:

Ik ben helemaal niet voor PSV
Ik zie liever Ajax

Maar nu ik dit soort reacties zie dan kan ik me toch iets indenken bij de woorden van supporters van andere clubs over de arrogantie van de Ajax supporters.

En dat van supporters van een club die de laatste jaren, helemaal niets net zoals PSV hebben laten zien in Europa en uitgeschakeld werden door clubs als Celtic , Laussanne sport, Kopenhagen.

Jullie mogen best trots zijn op Ajax maar op nou te zeggen dat Sneijder klaar is voor Oranje, terwijl hij nog niet eens lang een basisplaats heeft bij Ajax.

Zo zie je maar weer, zelfs hele slechte clubs kunnen de UEFA cup finale bereiken...
Oud 25-04-2003, 22:23
Verwijderd
Ik was wel verrast toen ik het las, maar Sneijder kan nog beter worden dan Raffie als ie zo door blijft gaan Nu is het wachten op een plaatsje in Oranje voor Nigel en Johnny Heitinga (als ie niet zo veel pech had gehad zou ie er nu ook bij zitten denk ik, als vervanger voor Stam).
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 22:38
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik schat Sneijder hoger in dan Robben, van Persie en zelfs hoger dan van der Vaart... Ik denk dat hij het grootste Nederlandse talent van dit moment is. Alleen daarom vind ik het een goeie zaak dat ie is geselecteerd.
Ik vind het overigens nog lang niet tijd om hem veel speelminuten te geven... Net als van der Vaart vindt ik hem nog veel te jong voor een basisplaats in Oranje.

Overmars weer terug...
Echt zo'n speler die als hij in vorm is (en dat is ie) een wedstrijd een stuk leuker maakt om naar te kijken. Dat zag je ook tegen Juve waar hij een aantal goeie acties had en zeer gevaarlijk was.

En dan ook nog Kuijt...
Een goeie speler maar zeker lang niet zo talentvol als een Kluivert of een van Nistelrooy. Misschien dat ie net zo'n laatbloeier is als Makaay, zo'n type is het wel. Misschien dat ie na een paar jaar Feyenoord net zo'n transfer maakt naar een iets mindere topclub in het buitenland en daar dan toch nog hele mooie dingen kan laten zien.
Denk niet dat hij ooit bij een echte topclub als ManU of Real komt te spelen.
Ik geloof ook niet dat hij ooit vaste basisspeler wordt bij Oranje.
Oud 26-04-2003, 09:50
City2000
City2000 is offline
Prachtig Snijder in het ned elftal
maar goed misschien ook wel een beetjuh vroeg..
en het is maar de vraag of ie dan ook wel speel minuten krijgt heah

naja ik zal voor hem duimen want ik ben een echte fan aan het worden van snijder

CIAO
Oud 26-04-2003, 11:30
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik vind het goed dat Advocaat kijkt naar wat spelers presteren bijhun club. En op basis daarvan vind ik het wel terecht dat Sneijder geselecteerd is.
De selectie van Kuyt vind ik ook wat overbodig... straks hebben we 7 spitsen...
Oud 26-04-2003, 12:25
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 25-04-2003 @ 21:07:
Is dat zo?? Volgens mij debuteerde Wesley Sneijder afgelopen woensdag al in een grote Europese wedstrijd, namelijk de kwartfinale CL. Iets wat van Bommel nognie gedaan heeft. Meer ervaring dan een Van Bommeld dusz, pas maar op: straks gaat van Bommel naast zijn schoenen lopen..
Dat is natuurlijk een slechte vergelijking. Van Bommel loopt al jaren mee, heeft nationale en internationale topwedstrijden gespeeld bij PSV. Sneijder heeft slechts een paar CL-wedstrijden gehad.
Oud 26-04-2003, 17:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 25-04-2003 @ 19:39:
30 april (WESTERVELD IN DE BASIS)
Zo hey, ook nog Koninginnedag, zal wel dubbel feest worden in het stadion Maja, het Oranje-publiek met hun overdreven outfits en harmonietjes die kinderliedjes spelen spreekt me toch niet aan, dus Koninginnedag of niet, de sfeer is bij Oranje-wedstrijden is altijd slecht.

Magoe we houden het ff ontopic bij de spelersgroep
Oud 26-04-2003, 17:31
karamba
karamba is offline
Ik wil niet kinderachtig doen, maar de wedstrijden van Sneijder worden nu echt onderschat. Vergelijk de tegenstanders van Ajax is met die van PSV de afgelopen jaren!!!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 17:45
peaceflower
peaceflower is offline
Sneijder brengt het hunkgehalte in het Nederlands elftal meteen voor 500% omhoog. Pfff... wat is hij lekker zeg!!
En hij speelt ook nog eens super!!!!!
Oud 26-04-2003, 18:01
Kez
Kez is offline
Citaat:
addy schreef op 26-04-2003 @ 18:31:
Ik wil niet kinderachtig doen, maar de wedstrijden van Sneijder worden nu echt onderschat. Vergelijk de tegenstanders van Ajax is met die van PSV de afgelopen jaren!!!
Juist niet, de wedstrijden van Sneijder worden juist overschat, tuurlijk zijn het belangrijke wedstrijden, en tuurlijk, hij heeft zich die 2/3 belangrijke wedstrijden wel staande gehouden, maar om daarom nou meteen bij Oranje gehaald te worden. Laat het eerst maar eens voor langere tijd zien, zoals bijvoorbeeld Robben nu heeft gedaan, en zoals Van der Vaart eerst moest doen. Dan verdien je een plaats in het NL elftal, maar niet van die paar CL-wedstrijdjes en een paar competitiewedstrijdjes, waarin ie niet eens altijd basisspeler was...
Oud 26-04-2003, 19:07
Verwijderd
vind het een beetje vroeg voor sneijder...
En kuyt is als 6e sputs nutteloos.
Robben zou ik bijv. wel hebben opgeroepen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 19:16
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
addy schreef op 26-04-2003 @ 18:31:

de afglelopen jaren hmmm

ff wachten hoor
vorig jaar ajax - Kopenhagen
Psv - Lazio Roma - Nantes - Galatasaray
jaar daarvoor

ajax - Laussanne

psv - weer cl
Oud 26-04-2003, 20:20
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 26-04-2003 @ 20:16:
de afglelopen jaren hmmm

ff wachten hoor
jaar daarvoor

ajax - Laussanne

psv - weer cl
ja toen was sneijder er niet eens...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 20:54
ZlatanSuperJood
Citaat:
Zaagmanz schreef op 26-04-2003 @ 20:16:
de afglelopen jaren hmmm

ff wachten hoor
jaar daarvoor

ajax - Laussanne

psv - weer cl
Goed lezen...

'De afgelopen jaren' slaat op de tegenstanders van PSV, vergelijk die s met de tegenstanders van AJAx dit jaar...
Oud 26-04-2003, 21:09
karamba
karamba is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef op 26-04-2003 @ 21:20:
ja toen was sneijder er niet eens...
Juist. En DAAROM moeten de Jong, vd Vaart en Sneijder in Oranje. Deze helden hebben Ajax naar een nog grotere hoogte gebracht. Maar ik was niet echt onder de indruk van de tegenstanders van PSV. Als Hofland, Bouma, v Bommel net zo goed waren als deze superhelden van Ajax waren ze ook zo ver gekomen in de Champions Leage en waren ze ook op jonge leeftijd geselecteerd voor Oranje. Deze jongens hadden op zo een jonge leeftijd nog niet echt geweldige tegenstanders. Niet echt vergelijkbaar toch? Ajax is een stuk jonger maar toch lijken ze al even ver!!! Wie weet hoe goed deze drie Ajacieden zijn als ze even oud zijn als iemand als van Bommel. PSV mag nog even genieten van hun kampioenschap, maar ze zijn gewaarschuwd!!!
V Bommel is 24? Hoe goed zijn deze drie Ajacieden als ze 24 zijn?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 08:53
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 25-04-2003 @ 16:00:
Binnenkort Robben er ook bij als de vervanger van Overmars?
liever niet, liever als vervanger van Zenden ofzo. Al begint Overmars wel op leeftijd te raken...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:05
luv u feyenoord
luv u feyenoord is offline
ik vin et wel grappig om dat ik em persoonlijk ken want hij komt uit mijn dorp--> DE MEERN!!!!!!!!!! alleen jammer dat ie bij die JODUH club @j@kkuz speelt. voor de rest moeten we uitkijke dat ie niet naast zijn schoentjes gaat lopen maar dat gebeurt nie want daarvoor ken ik em wel goed genoeg voor. EINDELIJK EEN INTERNATIONAL UIT DE MEERN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 28-04-2003, 16:18
ZlatanSuperJood
Citaat:
luv u feyenoord schreef op 28-04-2003 @ 12:05:
ik vin et wel grappig om dat ik em persoonlijk ken want hij komt uit mijn dorp--> DE MEERN!!!!!!!!!! alleen jammer dat ie bij die JODUH club @j@kkuz speelt. voor de rest moeten we uitkijke dat ie niet naast zijn schoentjes gaat lopen maar dat gebeurt nie want daarvoor ken ik em wel goed genoeg voor. EINDELIJK EEN INTERNATIONAL UIT DE MEERN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaaaaa hoor, geslaagd voor uw examen 'hoe gedraag ik me als een echte Feyenoord supporter' !!
Oud 28-04-2003, 17:21
Thomas
Thomas is offline
LOL @ luv u feyenoord.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:53
Ketjing
Ketjing is offline
Van Bommel, Reiziger en Ronald de Boer hebben afgezegd voor de interland.
Oud 28-04-2003, 19:05
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Boogie schreef op 26-04-2003 @ 13:25:
Dat is natuurlijk een slechte vergelijking. Van Bommel loopt al jaren mee, heeft nationale en internationale topwedstrijden gespeeld bij PSV. Sneijder heeft slechts een paar CL-wedstrijden gehad.
\

Geef mij eens een internationale topwedstrijd van PSV waar ook v Bommel bij aanwezig was...
Reageren

Regels voor berichten