Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet echt oranje waardig denk ik ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Kuyt ging ook al naar Oranje. Is dat omdat ie naar Feyenoord gaat of gaat Nederland nu ook op de subtoppers letten? Bij NEC voetballen ook wel jongens die het verdienen om eens een keer een kans te krijgen. Trouwens, als we toch bij Utrecht waren konden we gelijk op de verdedigers letten. Alje Schut. Of moet hij eerst naar Ajax als logische opvolger van Chivu om in beeld te komen bij Advocaat?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
onbegrijpelijk, die jongen speelt nog niet eens vast in de basis bij Ajax, 1x in Jong Oranje, een plek die ruim bezet is(centraal toch???), en dan bijv tegen Robben zeggen, die het hele jaar al goed speelt bij PSV, in zijn 3e jaar Eredivisie bezig is, dat ie zich moet laten zien in Jong Oranje...Sneijder heeft daar bijna nooit in gespeeld!!!! En ook Van Persie laat al langer zien dat ie goed is...zelfs De Jong heeft al meer laten zien!!!!
Jeugd zat, maar dat is m.i. een verkeerde keus...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Sorry dat ik er zo op in moet gaan, maar als jij ook kinderachtig doet ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben helemaal niet voor PSV ![]() Ik zie liever Ajax ![]() Maar nu ik dit soort reacties zie dan kan ik me toch iets indenken bij de woorden van supporters van andere clubs over de arrogantie van de Ajax supporters. En dat van supporters van een club die de laatste jaren, helemaal niets net zoals PSV hebben laten zien in Europa en uitgeschakeld werden door clubs als Celtic, Laussanne sport, Kopenhagen. Jullie mogen best trots zijn op Ajax maar op nou te zeggen dat Sneijder klaar is voor Oranje, terwijl hij nog niet eens lang een basisplaats heeft bij Ajax.
||
Citaat:
Zo zie je maar weer, zelfs hele slechte clubs kunnen de UEFA cup finale bereiken... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik was wel verrast toen ik het las, maar Sneijder kan nog beter worden dan Raffie als ie zo door blijft gaan
![]() |
![]() |
|
Ik schat Sneijder hoger in dan Robben, van Persie en zelfs hoger dan van der Vaart...
![]() ![]() Ik vind het overigens nog lang niet tijd om hem veel speelminuten te geven... Net als van der Vaart vindt ik hem nog veel te jong voor een basisplaats in Oranje. Overmars weer terug... ![]() ![]() Echt zo'n speler die als hij in vorm is (en dat is ie) een wedstrijd een stuk leuker maakt om naar te kijken. Dat zag je ook tegen Juve waar hij een aantal goeie acties had en zeer gevaarlijk was. En dan ook nog Kuijt... ![]() Een goeie speler maar zeker lang niet zo talentvol als een Kluivert of een van Nistelrooy. Misschien dat ie net zo'n laatbloeier is als Makaay, zo'n type is het wel. Misschien dat ie na een paar jaar Feyenoord net zo'n transfer maakt naar een iets mindere topclub in het buitenland en daar dan toch nog hele mooie dingen kan laten zien. ![]() Denk niet dat hij ooit bij een echte topclub als ManU of Real komt te spelen. Ik geloof ook niet dat hij ooit vaste basisspeler wordt bij Oranje.
|
Ik vind het goed dat Advocaat kijkt naar wat spelers presteren bijhun club. En op basis daarvan vind ik het wel terecht dat Sneijder geselecteerd is.
De selectie van Kuyt vind ik ook wat overbodig... straks hebben we 7 spitsen...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Magoe we houden het ff ontopic bij de spelersgroep ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
de afglelopen jaren hmmm ff wachten hoor vorig jaar ajax - Kopenhagen Psv - Lazio Roma - Nantes - Galatasaray jaar daarvoor ajax - Laussanne psv - weer cl
||
Citaat:
'De afgelopen jaren' slaat op de tegenstanders van PSV, vergelijk die s met de tegenstanders van AJAx dit jaar... ![]()
||
![]() |
Citaat:
V Bommel is 24? Hoe goed zijn deze drie Ajacieden als ze 24 zijn? |
![]() |
|
![]() |
ik vin et wel grappig om dat ik em persoonlijk ken want hij komt uit mijn dorp-->
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Jaaaaa hoor, geslaagd voor uw examen 'hoe gedraag ik me als een echte Feyenoord supporter' !! ![]()
||
Citaat:
Geef mij eens een internationale topwedstrijd van PSV waar ook v Bommel bij aanwezig was... ![]()
|
![]() |
|
|