![]() |
Het Pieterpad
Wie heeft het hier wel eens gelopen, of wie is van plan het binnenkort te gaan lopen?
Ik ga vanaf dinsdag tm donderdag, de eerste (ik denk) ongeveer 70 km lopen, misschien meer. Dinsdag eerst naar pieterburen, dan maar 11 km naar m'n overnachting, de volgende 2 dagen de rest. Voor de mensen die niet weten wat het pieterpad is: Wandelroute van noord naar zuid nederland met een lengte van 488 km. Ik loop hem wel in etappes :o |
Ze hebben me wel een keer gevraagd of ik meeliep, maar ik ben toch niet zo sportief aangelegd, ik vind er ook niks leuks aan. Maarre... voor mensen die er van houden schijnt het heel leuk te zijn.
|
ik ben al moe van 5km :D
|
Een vriendin van me heeft met school een keer een deel gelopen.
't lijkt me wel leuk, maar dan moet het wel mooi weer zijn. ;) Succes en hopelijk heb je mooi weer. :) |
Dat komt hier vlak langs... :)
Is een NIVON-pad, kijk eens op www.nivon.nl -> 'wandelen'. Staat een heel overzicht van alle NIVON-paden, allemaal LAW's. (Een deel van de LAW's is dus van het NIVON.) Kijk ook bij 'overnachten', het NIVON heeft veel kampeerterreinen en natuurvriendenhuizen (pensions met zelfverzorging). Internationaal: www.nfi.at Alle huizen in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland: www.nfhouse.org In Nederland (ik geloof) 12 huizen, maar in Duitsland zo'n 500... :cool: En in Zwitserland meer dan 100, bovenop bergen enzo... Oostenrijk ook. Whoei. :cool: |
Nee, lijkt me helemaal niets. Is het nu wandelen of hardlopen? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de afgelopen week wel genoeg gelopen, ik kan niet eens meer lopen door de blaren :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*Burning Water* met haar gestoorde ouders :D En het komt hier ook langs. Wij lachen ons altijd ziek om de Pieterpadters, je herkent ze meteen. Ze hebben enorme rugzakken en kijken nieuwsgierig om zich heen en op kaarten :D
|
Citaat:
kunnen we zwaaien :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is gemeen :p :o
En toch wil ik weten waar morgan woont :o *wilt swaaien* |
Nooit van gehoord zelfs..
|
Citaat:
|
daar kom ik nu nog niet langs, maar zodra we d'r langskomen zeg ik het wel :D
|
Dat heb ik helaas wel eens gelopen. Mijn mentor in de derde klas middelbare school was een fervent wandelaar dus die had het leuke idee opgedaan om aan het begin van het jaar, bij wijze van kennismakingsweekend, een ongelooflijk pleuriseind van veertig kilometer te gaan lopen in twee dagen met een rugzak van vijftien kilo. Wat een slavendrijver, zeg. Nevermore!
|
Citaat:
15 kilo is niet zoveel, en 20 km op een dag al helemaal niet. Ik ga er 30 op een dag lopen :o |
Mietjes :)
|
Is het Pieterpad met van die wit rode strepen enzo?
Iig heb ik vandaag wel twee mensen gezien die daarop leken... Zag er echt leuk uit :) |
Citaat:
|
jip heb het alles gedaan
met de auto... *vekeerde afslag genomen* |
Citaat:
www.nivon.nl -> Wandelen -> Pieterpad |
veel te ver :o
|
Dat pad is speciaal naar mij vernoemd.:D
Maar ik heb het nog nooit gelopen, want het is helemaal aan de andere kant van Nederland (woon zelf in het westen), en daarbij heb ik een hekel aan wandelen. Misschien zou ik dat pad een keer moeten fietsen of zo.:) |
ik fiets liever 20 km dan dat ik 2 km (hard)loop, zegt geneog lijkt me:D
succes iig:) |
nee, ik heb niet voor niets een OV-kaart..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |