Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat komt hier vlak langs...
![]() Is een NIVON-pad, kijk eens op www.nivon.nl -> 'wandelen'. Staat een heel overzicht van alle NIVON-paden, allemaal LAW's. (Een deel van de LAW's is dus van het NIVON.) Kijk ook bij 'overnachten', het NIVON heeft veel kampeerterreinen en natuurvriendenhuizen (pensions met zelfverzorging). Internationaal: www.nfi.at Alle huizen in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland: www.nfhouse.org In Nederland (ik geloof) 12 huizen, maar in Duitsland zo'n 500... ![]() En in Zwitserland meer dan 100, bovenop bergen enzo... Oostenrijk ook. Whoei. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat heb ik helaas wel eens gelopen. Mijn mentor in de derde klas middelbare school was een fervent wandelaar dus die had het leuke idee opgedaan om aan het begin van het jaar, bij wijze van kennismakingsweekend, een ongelooflijk pleuriseind van veertig kilometer te gaan lopen in twee dagen met een rugzak van vijftien kilo. Wat een slavendrijver, zeg. Nevermore!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 15 kilo is niet zoveel, en 20 km op een dag al helemaal niet. Ik ga er 30 op een dag lopen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() www.nivon.nl -> Wandelen -> Pieterpad |
![]() |
|
Dat pad is speciaal naar mij vernoemd.
![]() Maar ik heb het nog nooit gelopen, want het is helemaal aan de andere kant van Nederland (woon zelf in het westen), en daarbij heb ik een hekel aan wandelen. Misschien zou ik dat pad een keer moeten fietsen of zo. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Versaaiservice #1898 Verwijderd | 500 | 05-01-2014 17:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlooptopic #5 Verwijderd | 500 | 07-09-2008 23:37 | |
De Kantine |
Vierdaagse lopers, pronk met uw medaille Mr.Hypert€xt | 58 | 24-07-2005 13:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Debat anjali | 13 | 23-11-2004 18:04 | |
Lifestyle |
Promoot je hometown Otis | 250 | 25-07-2004 16:46 |