![]() |
Zoooo, lekker dan...
Man per abuis doodverklaard
Rotterdam - Vermoedlijk door een fout van de politie is eind vorige maand een 59-jarige Rotterdammer doodverklaard, terwijl hij nog steeds zit opgesloten in de Stadsgevangenis in Hoogvliet. De identiteit van de man is verwisseld met die van een in diens woning aangetroffen overledene. Justistie overhandigde de stoffelijke resten aan familieleden van de hoofdbewoner. Die wisten niet dat huln broer vastzat en hebben de overledene dus onder zijn naam begraven. De identiteit van de echte overledene is al vastgesteld. De man, die een natuurlijke dood is gestorven, is inmiddels herbegaven. Kutwouten ;) |
beter plaatsen in grappig, niet opvallend etc... want het is volkomen niet boeiend.
|
Ach, kan toch gebeuren.
|
Ik vond het vrij opvallend. Volgens mij gebeurt dit niet elke dag.
|
en het regent... en het regent zonnenstralen :D
sorry ik moest bij het lezen gelijk aan dat liedje van acda en de munnik denken |
zachtjes tikt het regen tegen het zonneraam....
|
Dit is al eens eerder gepost door Atje85
http://forum.scholieren.com/showthre...84#post5190284 |
Oh, oeps.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waaromniet? let eens op man!
slotjuhhhh |
Citaat:
|
Citaat:
|
als familie wil je die persoon toch nog wel een keer zien voordat ie begraven wordt? dan zouden ze dus gezien hebben dat het een ander was...
|
Citaat:
|
Citaat:
maar eigenlijk hoort ie dit soort nutteloze topics te sluiten he |
Citaat:
Zolang voor- en tegenstanders van Fortuyn elkaar niet in elkaar gaan schoppen, mogen ze van mij doen wat ze willen. Als tegenstanders van Fortuyn graag slingers ophangen (zelf doe ik het niet), laat ze. Kijk maar gewoon een andere kant op. Vergeef me mijn offtopic-gedrag, maar dit moest ik even kwijt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
weet je wat pas puur asociaal gedrag is? voor de rechtbank schreeuwen en ruzie zoeken. |
Citaat:
Maar jij vind het dus niet asociaal dat die demonstranten bij die rechtbank zich misdragen en iedereen verrot schelden die ook maar iets anders zegt of denkt dan hun.... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Of het nu asociaal of niet het is onze vrijheid van meningsuiting die ons dat toestaat :P |
die wisseltruuk is wel erg populair de laatste tijd:
Crematorium Middelburg verwisselt lijken Uitgegeven: 28 april 2003 20:21 MIDDELBURG - Het gemeentelijk crematorium in Middelburg heeft afgelopen week twee stoffelijke overschotten verwisseld. Nabestaanden ontdekten de vergissing zaterdag. Zij troffen niet hun overleden familielid aan in de kist maar het stoffelijk overschot van een ander. Hun familielid bleek donderdag al te zijn gecremeerd onder een andere naam. Dat maakte de gemeente maandagavond bekend. Het gemeentebestuur heeft inmiddels zowel mondeling als schriftelijk excuses aangeboden aan de nabestaanden, aldus een woordvoerster. De gemeente heeft justitie gevraagd een onderzoek in te stellen naar de toedracht. |
Hmm het valt heus niet op dat ik de afgelopen dagen eigenlijk geen tijd had :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |