Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dit is al eens eerder gepost door Atje85
http://forum.scholieren.com/showthre...84#post5190284 |
![]() |
||
Citaat:
Zolang voor- en tegenstanders van Fortuyn elkaar niet in elkaar gaan schoppen, mogen ze van mij doen wat ze willen. Als tegenstanders van Fortuyn graag slingers ophangen (zelf doe ik het niet), laat ze. Kijk maar gewoon een andere kant op. Vergeef me mijn offtopic-gedrag, maar dit moest ik even kwijt...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
weet je wat pas puur asociaal gedrag is? voor de rechtbank schreeuwen en ruzie zoeken.
||
Citaat:
Maar jij vind het dus niet asociaal dat die demonstranten bij die rechtbank zich misdragen en iedereen verrot schelden die ook maar iets anders zegt of denkt dan hun.... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of het nu asociaal of niet het is onze vrijheid van meningsuiting die ons dat toestaat ![]()
|
die wisseltruuk is wel erg populair de laatste tijd:
Crematorium Middelburg verwisselt lijken Uitgegeven: 28 april 2003 20:21 MIDDELBURG - Het gemeentelijk crematorium in Middelburg heeft afgelopen week twee stoffelijke overschotten verwisseld. Nabestaanden ontdekten de vergissing zaterdag. Zij troffen niet hun overleden familielid aan in de kist maar het stoffelijk overschot van een ander. Hun familielid bleek donderdag al te zijn gecremeerd onder een andere naam. Dat maakte de gemeente maandagavond bekend. Het gemeentebestuur heeft inmiddels zowel mondeling als schriftelijk excuses aangeboden aan de nabestaanden, aldus een woordvoerster. De gemeente heeft justitie gevraagd een onderzoek in te stellen naar de toedracht.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #116 rare kwast | 492 | 19-12-2007 21:11 | |
Eten & Drinken |
Wat is het lekkerste wat je ooit gegeten hebt? Jolt | 53 | 24-02-2006 10:27 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Deel 2 Eresh'kigĺl | 500 | 22-11-2004 11:01 | |
Seksualiteit |